Ελληνική επέλαση

Ελληνική επέλαση

Η εταιρεία Folli Follie για μια ακόμη φορά πρωτοπορεί στην παρουσίαση της νέας παγκόσμιας καμπάνιας της με πρωταγωνίστρια την Gaile Lai στην εξωτική Σαγκάη της Κίνας.

Εγώ τα λέω αλλά δεν με ακούει κανείς. Όταν ο Έλληνας αποφασίσει να κατακτήσει τον κόσμο καλό είναι οι υπόλοιποι να φυλάγονται, γιατί συνήθως τα αποτελέσματα είναι όχι μόνο υπερεπιτυχημένα, αλλά και απόλυτα θεαματικά.

Τα κοσμήματα Folli Follie ξεκίνησαν με την λογική να επιτρέψουν στον Έλληνα των mid 80s να φορέσει κοσμήματα που θα ήταν δημιουργικά στη σχεδίαση, αλλά προσιτά στην τιμή. Ένα τολμηρό πείραμα για μία εποχή που η παγιέτα και το στρας έφτιαχναν είδωλα και οι βάτες σάρωναν στο πέρασμα τους με το χρυσό να σκαρφαλώνει σε αξία περισσότερο από ποτέ.

Επίσης, εκείνη την εποχή ένας άλλος visionary Ισπανός επιχειρηματίας, ονόματι Amancio Ortega, καθιέρωνε ένα νέο concept για δημοκρατική ενδυματολογική μόδα χωρίς το άγχος της υψηλής τιμής στην ετικέτα.

Δύο άνδρες, μία ιδέα , αλλαγή του τρόπου που ο κόσμος θα αγόραζε μόδα από δω και στο εξής. Φυσικά και αναφέρομε στα ρούχα Zara αλλά και στον κύριο Δημήτρη Κουτσολιούτσο για τα κοσμήματα Folli Follie. Η μικρή ελληνική εταιρεία κοσμημάτων έγινε διεθνής με υποκαταστήματα σε όλες τις γωνιές του πλανήτη, ενώ τα γρήγορα αντανακλαστικά και η γνώση για προϊόντα με στυλ και διαχρονικότητα την έκαναν τεράστια.

Στις 16 Μαρτίου 2011 παρουσιάστηκε, λοιπόν, η παγκόσμια διεθνής καμπάνια της εταιρείας στο απόλυτα hip private club M1NT στην Σαγκάη με μία Ασιάτισσα καλλονή πρωταγωνίστρια και τρεις διαφορετικούς χαρακτήρες γυναικών να αποτελούν την κεντρική ιδέα της καμπάνιας. Η Gaile Lai μεταμορφώνεται σε classic, trendy και rock icon. Τρία γυναικεία alter ego που συνυπάρχουν σε κάθε εικόνα και που κάθε γυναίκα ονειρεύεται να ζήσει κάποια στιγμή στη ζωή της.

Το καταπληκτικό είναι η επιλογή της πόλης για το λανσάρισμα της νέας καμπάνιας, καθώς η παγκόσμια μόδα «υποκλίνεται» πλέον σε κάθετι ασιατικής προέλευσης με νωπά ακόμη τα δάκρυα χαράς από το τελευταίο editorial μόδας των φωτογράφων Mert & Marcus στη γαλλική Vogue με πρωταγωνίστριες συγκλονιστικά γοητευτικές Ασιάτισσες σε παραλήρημα αισθητικής και καταπληκτικής μόδας με ανεξίτηλα αποτελέσματα στα έκπληκτα μάτια μου.

Παγκόσμια καμπάνια με αποκλειστικά και μόνο ασιατικής προέλευσης celebrity-ηθοποιό παγκόσμιας εμβέλειας ως κεντρικό πρόσωπο, δεν έχει ξαναγίνει. Δεν ξεχνάμε βέβαια και την θεαματική επίδειξη στο σινικό τείχος του οίκου Fendi, αλλά εδώ έχουμε και πάλι ανατροπή στα δεδομένα της παγκόσμιας διαφήμισης. Αν δε, κρίνουμε από την ραγδαία εξάπλωση της Κίνας ως η νέα καταναλωτική υπερδύναμη, τότε η κίνηση αυτή είναι προφητική και «χτυπάει» στην κυριολεξία jack-pot.

Σε τέτοιες εποχές πρέπει να υπενθυμίζουμε στον εαυτό μας τη σημαντικότητα να αποδεχόμαστε τις ρίζες μας και να χρησιμοποιούμε αυτό που ο θεός μας χάρισε απλόχερα: το πανούργο ελληνικό μυαλό και την οξυδέρκεια μας.