Μάθε τώρα την ιστορία από 7 logos που έχουν εντυπωθεί για τα καλά στη μνήμη μας!
Πολλοί είναι αυτοί που πιστεύουν ότι το να φοράς το logo ενός πολυτελούς οίκου μόδας είναι ένδειξη κομψότητας και επιτυχίας. Αυτό μπορεί επίσης να αποκαλύψει στοιχεία για τις αξίες και τις φιλοδοξίες αυτού που τα φοράει, καθώς και το προσωπικό του (ή της) στυλ.
Ένα λογότυπο παίζει τεράστιο ρόλο στην ανάπτυξη και την προώθηση μιας εταιρείας. Γι’ αυτόν τον λόγο, σήμερα, όταν ένας νεαρός σχεδιαστής μόδας κυκλοφορήσει την πρώτη του συλλογή, η δημιουργία ενός συγκλονιστικού λογότυπου είναι ίσως το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να έχει στο μυαλό του, μαζί με μια καταπληκτική στρατηγική μάρκετινγκ φυσικά. Αλλά, αυτό δεν ίσχυε πάντα.
Μερικές από τις πιο εμβληματικές μάρκες μόδας πολυτελείας στον κόσμο δεν είχαν καν λογότυπα όταν κυκλοφόρησαν. Πολλά από αυτά τα logos δημιουργήθηκαν στην πορεία και εκφράζουν την ιστορία και την εξέλιξη του brand. Με τα χρόνια μάλιστα, μια μάρκα χρησιμοποιεί συνήθως περισσότερα από ένα λογότυπο. Σήμερα, τα fashion logos αποτελούν μία από τις πιο hot τάσεις της σεζόν και λατρεύονται από αμέτρητες fashionistas. Τα κομμάτια με logos δείχνουν ταυτόχρονα chic και stylish.
Παρακάτω λοιπόν, για να αποτίνουμε φόρο τιμής στο στυλ που καθόρισε μια δεκαετία, βρήκαμε την προέλευση και την σημασία των πιο ξεχωριστών μονογραμμάτων, από τον Louis Vuitton μέχρι και την Celine.
Louis Vuitton (μονόγραμμα):
Το εμβληματικό μονόγραμμα του οίκου Louis Vuitton είναι αναμφισβήτητα το πιο διάσημο designer print στον κόσμο. Αποτελούμενο από ένα σταυρωτό ‘LV΄ λογότυπο και floral μοτίβο, το μονόγραμμα σχεδιάστηκε από τον γιο του Louis Vuitton, Georges Vuitton, στις αρχές του 20ού αιώνα για να τιμήσει τον πατέρα του. Από τότε, το μονόγραμμα του οίκου έχει ανανεωθεί πολλές φορές, από σχεδιαστές του οίκου όπως οι: Marc Jacobs, Nicolas Ghesquière, Kim Jones και πιο πρόσφατα o Virgil Abloh. @louisvuitton
Burberry (καρό):
Το θρυλικό καρό σχέδιο του Βρετανικού οίκου μόδας Burberry (που αποτελείται από μπεζ φόντο και μαύρες, κόκκινες και άσπρες ρίγες) είναι κάτι περισσότερο από ένα "μονόγραμμα" - είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι της βρετανικής ιστορίας μόδας που κουβαλά μια ολόκληρη κληρονομιά και γοητεία. Είναι ένα από τα πιο γνωστά prints στον κόσμο και το έχει φορέσει από τη βασίλισσα Ελισάβετ Β' έως την Billie Eilish. @burberry
Dior (μονόγραμμα):
Το αναγνωρίσιμο μονόγραμμα της Dior δημιουργήθηκε από τον σχεδιαστή Marc Bohan το 1967 και χρησιμοποιήθηκε μάλιστα για να διακοσμήσει το πάτωμα της μπουτίκ του οίκου Dior, καθώς και τις τσάντες και τα αξεσουάρ του brand. Επανεφευρέθηκε από τον John Galliano όταν μπήκε στο brand το 1997. @dior
Celine (μονόγραμμα):
Ένα λιγότερο γνωστό σχέδιο με μεγάλη ιστορία, τα τελευταία χρόνια, το κομψό μονόγραμμα της Celine επέστρεψε. Ενώ η Phoebe Philo δεν το χρησιμοποίησε όσο δούλευε στον οίκο μόδας, το λογότυπο αναστήθηκε από τον τωρινό creative director, τον Hedi Slimane. @celine
Gucci (μονόγραμμα):
Πολλοί αναγνωρίζουν αμέσως το λογότυπο του οίκου με τα 2 ανεστραμμένα μεταλλικά μονογράμματα G. Το σχέδιο αυτό γεννήθηκε κατά τη διάρκεια του δεύτερου παγκόσμιου πολέμου, όταν οι κυρώσεις στο δέρμα έπληξαν την ιταλική βιομηχανία ειδών ένδυσης, αναγκάζοντας τον ιδρυτή Guccio Gucci να πειραματιστεί με καμβά. @gucci
Loewe (ανάγραμμα):
Το εμβληματικό ανάγραμμα της Loewe αποτελείται από τέσσερα σταυρωτά ‘L's, έργο του Jonathan Anderson. Ωστόσο, σχεδιάστηκε το 1970 από τον Ισπανό ζωγράφο Vicente Vela, σηματοδοτώντας τη μακροχρόνια συνεργασία της Loewe με τον κόσμο της τέχνης. @loewe
Versace (μονόγραμμα):
Για πολλά χρόνια, η περίφημη Medusa ήταν το μόνο διάσημο print που συσχετιζόταν με τον οίκο μόδας. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια της σεζόν του φθινοπώρου / χειμώνα του 2021, η Versace παρουσίασε ένα νέο μοτίβο σε σχήμα V, με αιχμηρές γωνίες, καθαρές γραμμές και μια ισχυρή παλέτα. Το όνομά του είναι ‘La Greca’ και διαθέτει ελληνικό στοιχείο. @versace