Yayoi Kusama:Οι διάσημες βούλες της μπήκαν και πάλι μετά από 10 χρόνια στη συλλογή του Louis Vuitton

Ναταλία Κατσακιώρη
Yayoi Kusama:Οι διάσημες βούλες της μπήκαν και πάλι μετά από 10 χρόνια στη συλλογή του Louis Vuitton

Μία ιστορική συνεργασία που επανέρχεται μετά από δέκα χρόνια και φέρνει τα έργα της Yayoi Kusama στην υψηλή μόδα. Η all star καμπάνια της έχει γίνει ήδη viral.

Bella Hadid, Christy Turlinghton, Karlie Kloss και Gisele είναι μόνο κάποια από τα ονόματα που συμμετείχαν στη νέα καμπάνια του οίκου Louis Vuitton, που έχει καταλάβει το Instagram feed μας τις τελευταίες μέρες. Η συνεργασία του κορυφαίου γαλλικού οίκου με την ιαπωνικής καταγωγής καλλιτέχνη Yayoi Kusama ήταν ένα μεγάλο στοίχημα, που έγινε πραγματικότητα μετά από δέκα ολόκληρα χρόνια για δεύτερη φορά.

Όλα ξεκίνησαν, όταν ο τότε καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Louis Vuitton, Marc Jacobs συνάντησε την Kusama στο studio της στο Τόκιο, όπου ήρθε για πρώτη φορά σε επαφή με το περίφημο polka dot σχέδιό της, τις πιο διάσημες ίσως βούλες του πλανήτη. Λίγες σεζόν αργότερα είδαμε το αποτέλεσμα αυτής της συνάντησης στο catwalk με μια σειρά από LV τσάντες γεμάτες βούλες, που έγιναν φυσικά τεράστια επιτυχία. Η ίδια η Kusama είναι γνωστή για τη σχέση της με την αιωνιότητα, την ψευδαίσθηση και την ατέλειωτη ροή του χρόνου. Εκτός από το polka dot στο έργο της κυριαρχεί το σχέδιο της κολοκύθας και οι καθρέφτες, ενώ κορυφαία στιγμή στην καρίερα της ήταν και η δημιουργία των περίφημων Infinity rooms, που θα έχεις σίγουρα δει στο Instagram.

Οδηγός αγοράς: Οι χειμερινές εκπτώσεις έκαναν πρεμιέρα και εμείς έχουμε το δεκάλογο του shopping

https://www.instagram.com/p/CnHWj_WJ8aT

Μία συλλογή που γεννήθηκε μέσα από το πνεύμα της Gen-Z.

Μπορεί η ίδια η Yayoi Kusama να είναι 93 ετών, ωστόσο, η αναβίωση της συγκεκριμένης συνεργασίας, η οποία θα περιλαμβάνει περίπου 450 items σε ρούχα και αξεσουάρ, και όχι μόνο τσάντες, έχει όλα εκείνα τα στοιχεία, που αγαπά η Gen-Z. Είναι γνωστό ότι το αγοραστικό κοινό της νέας αυτής γενιάς λατρεύει τα designer brands και τους κορυφαίους οίκους, αλλά και οτιδήποτε έχει να κάνει με το «μοναδικό» και το «αποκλειστικό». Οπότε μια τέτοια αρχειακή συλλογή θα γίνει σίγουρα ανάρπαστη. Αυτή φαίνεται τουλάχιστον να είναι η πρόβλεψη της Louis Vuitton, που έχει ντύσει όλα τα καταστήματα τους με ούλες από το ταβάνι μέχρι το πάτωμα, θέλοντας να απογειώσει την αγοραστική εμπειρία. Στο κατάστημα της Fifth Avenue ένα ρομπότ-σωσίας μάλιστα ζωγραφίζει μεγάλες, πολύχρωμες βούλες στη βιτρίνα! Αυτό θα πει artificial intelligence.

https://www.instagram.com/p/CnM09PsI_Ub