Al Pacino & Robert De Niro: 2 εμβληματικά πρόσωπα στη νέα καμπάνια Moncler κάνουν trendy τη φιλία
Σε μια εποχή όπου ο κόσμος μοιάζει πιο διχασμένος από ποτέ, η Moncler επιλέγει να αναδείξει κάτι διαχρονικό: τη δύναμη της ανθρώπινης επαφής και της ζεστασιάς.
Με κεντρικό μήνυμα το Warmer Together, ο οίκος παρουσιάζει μια παγκόσμια καμπάνια με δύο iconic φιγούρες του κινηματογράφου, τον Al Pacino και τον Robert De Niro, δύο φίλους που για πρώτη φορά πρωταγωνιστούν μαζί σε διαφημιστικό project.
Diane Keaton: Οι άντρες της ζωής της, Al Pacino, Woody Allen και η τεράστια περιουσία που αφήνει
Ο πρόεδρος και CEO της εταιρείας, Remo Ruffini, εξηγεί πως η Moncler, πέρα από τις εμβληματικές puffer δημιουργίες, χτίζει εδώ και δεκαετίες την ταυτότητά της πάνω σε αξίες όπως η αγάπη, η συντροφικότητα και η αίσθηση ότι είμαστε «πιο ζεστοί μαζί». «Αυτές οι αξίες», δηλώνει, «είναι το νήμα που ενώνει κάθε συλλογή, κάθε καμπάνια, κάθε ιστορία που λέμε» και όλα αυτά κάθιστούν τον οίκο στους πιο διαχρονικούς.
Η καμπάνια αποτυπώθηκε μέσα από τον φακό του διεθνώς αναγνωρισμένου φωτογράφου πορτρέτων Platon στη Νέα Υόρκη. Οι δυνατές ασπρόμαυρες εικόνες και τα μικρής διάρκειας φιλμ με τις καρέκλες λίγο πριν γίνει το επίσημο launch με τα πρόσωπα της καμπάνιας, εξερευνούν πέντε βασικά στοιχεία: φιλία, σεβασμό, σύνδεση, εμπιστοσύνη και ζεστασιά.
«Η ζεστασιά δεν έχει να κάνει μόνο με το εξωτερικό», δηλώνει ο De Niro σε ένα απόσπασμα της καμπάνιας. «Πηγάζει από όσα συμβαίνουν μέσα μας».
Ο Al Pacino, από την πλευρά του, μιλά για τη φιλία ως ένα από τα πιο πολύτιμα δώρα της ζωής.
«Με τους φίλους υπάρχει εμπιστοσύνη, κοινή κατανόηση του κόσμου και της ίδιας της ζωής».
Οι δυο τους έχουν μοιραστεί αξέχαστες κινηματογραφικές στιγμές σε ταινίες όπως The Godfather Part II, Heat, The Irishman και Righteous Kill - και τώρα φέρνουν αυτή τη βαθιά σύνδεση στον κόσμο της μόδας.
Η Maria Grazia Chiuri επιστρέφει στον Οίκο Fendi μετά από 4 δεκαετίες
Τη μουσική ταυτότητα της καμπάνιας υπογράφει ο Tobe Nwigwe μαζί με τη σύζυγό του Fat, με μια νέα εκτέλεση του κλασικού «Lean on Me» του Bill Withers — ένα τραγούδι που αποτυπώνει ιδανικά το πνεύμα της καμπάνιας: την παρηγοριά που βρίσκουμε ο ένας στον άλλον.
Από τις 15 Οκτωβρίου, το «Warmer Together» ξεδιπλώνεται παγκοσμίως μέσα από outdoor προβολές, έντυπα, digital καμπάνιες και social media, με εμάς να ανυπομονούμε για το δεύτερο κύμα περιεχομένου, φωτογραφιών και βίντεο που θα ακολουθήσει τις επόμενες ημέρες.
Η Moncler, που ιδρύθηκε το 1952 στο Monestier-de-Clermont της Γαλλίας, συνοδεύει την καμπάνια με ένα μανιφέστο που συνοψίζει την ουσία της:
«Η πραγματική ζεστασιά δεν βρίσκεται στο έξω, αλλά σε αυτό που συμβαίνει μέσα μας. Γεννιέται μέσα από τις κουβέντες, τις στιγμές, τη συντροφικότητα. Πιο δυνατοί- και πιο ζεστοί- μαζί».
