Louis Vuitton: το καρό μονοπωλεί τη νέα ανοιξιάτικη καμπάνια

Louis Vuitton: το καρό μονοπωλεί τη νέα ανοιξιάτικη καμπάνια

Η επανάληψη των μοτίβων και η γραφικότητα χαρακτηρίζουν την ανοιξιάτικη καμπάνια του οίκου Louis Vuitton.

H ανοιξιάτικη 2013 συλλογή του οίκου Louis Vuitton με την υπογραφή του creative director του γαλλικού maison, Marc Jacobs, χαρακτηρίζεται από καρό. Έμπνευση για τη συλλογή αυτή, όπως αποκάλυψε ο ίδιος ο κύριος Jacobs ήταν το έργο «Les Deux Plateaux» του Γάλλου καλλιτέχνη Daniel Buren, που τον οδήγησε στο να πάρει το κλασικό Damier μοτίβο του Louis Vuitton και να το εφαρμόσει σε ρούχα και αξεσουάρ.

Όταν, λοιπόν, είδαμε τις πρώτες φωτογραφίες από την ανοιξιάτικη 2013 καμπάνια του διάσημου οίκου δεν απορήσαμε που το κύριο στοιχείο ήταν το καρό. Σε ένα σκηνικό που επιμελήθηκε ο ίδιος ο Daniel Buren τα μοντέλα περπάτησαν σε ζευγάρια (όπως συνέβη και στην παρουσίαση της συλλογής το Σεπτέμβριο) και φωτογραφήθηκαν από το φακό του Steven Meisel σε μια καμπάνια που η επανάληψη και η γραφικότητα κυριαρχούν.

Οι φωτογραφίες της καμπάνιας αυτής θα πλημμυρίσουν τα περιοδικά μόδας παγκοσμίως το Φεβρουάριο, ενώ όπως αποκάλυψε ο γαλλικός οίκος βιτρίνες σε επιλεγμένες Louis Vuitton boutiques θα επιμεληθούν από τον ίδιο τον κύριο Buren μόλις η συλλογή κυκλοφορήσει το Μάρτιο.

Διαβάστε επίσης:

O οίκος Louis Vuitton συνεργάζεται με τους σχεδιαστές της Ολυμπιακής δάδας

Ο Louis Vuitton μας ταξιδεύει στο Λούβρο

Kristen Stewart: μια απροσδόκητη εμφάνιση με Louis Vuitton

DPG Network