Denim bigger than life: Το show της Diesel έκλεισε το μάτι στο μέλλον του πιο δημοφιλούς υφάσματος

Διονυσία Καλαποθαράκου
Denim bigger than life: Το show της Diesel έκλεισε το μάτι στο μέλλον του πιο δημοφιλούς υφάσματος

O Glenn Martens, Creative Director της Diesel και του Y/Project, έκανε τα θεμέλια του πιο κλασικού είδους ρούχου, του jean, να τρίζουν! Όλα αυτά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου και στη συλλογή του για τη σεζόν F/W 22.

Diesel FW22 KENTRIKI

Mία μέρα πριν το show o Glenn Martens ανέβασε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram ένα παλλόμενο κόκκινο αντικείμενο στον νυχτερινό ουρανό του Μιλάνου. Δεν ήταν κάποιο εξωγήινο σκάφος αλλά ήταν το σίγουρα φερμένο από το μέλλον, λογότυπο της Diesel. Kαι ταυτόχρονα ήταν ένα μήνυμα για το μέλλον του Ιταλικού brand που έχει πάρει την ιστορία του denim και την έχει εξελίξει όσο κανένα άλλο. Το μήνυμα έλεγε πως «το μέλλον προμηνύεται μεγάλο, απρόβλεπτο και σίγουρα τόσο εντυπωσιακό όσο ένα UFO στον ουρανό».

Ο Martens πήρε το DNA της Diesel, το denim που βρίσκεται στον στενό δημιουργικό πυρήνα του brand, και το μετουσίωσε σε υψηλή ραπτική, σε avant garde κομμάτια και σε μία σύγχρονη αισθητική πανδαισία που «περπάτησε» ανάμεσα σε oversized γλυπτά που θυμίζουν έργα του Allen Jones στην πιο pop εκδοχή τους. Με το βλέμμα στραμμένο στην πιο funky δεκαετία της μόδας, στα 90s, o Creative Director της Diesel έφτιαξε κάτι μαγικό από το πιο χρηστικό υλικό που υπάρχει στη βιομηχανία της μόδας σχεδόν εδώ και έναν αιώνα.



Back to...00s

Όπως θα δεις αναλυτικά και στην παρακάτω gallery όλα τα κομμάτια του brand για τη σεζόν F/W 22 είχαν ένα κοινό: τον όγκο. Τεράστια, jean παλτό του που σκουπίζουν το πάτωμα και κατασκευάστηκαν από τους τεχνίτες της εταιρείας με τεχνικές που συνήθως βρίσκεις σε έναν οίκο υψηλής ραπτικής. Basic ρούχα του brand, όπως τα logo T-shirts, παρουσιάζονται με έναν νέο «αποδομημένο» και βλέπουμε ξαφνικά ξεφτισμένες μακριές φούστες και υπερμεγέθη παντελόνια. «Θέλουμε να φτιάξουμε περισσότερα χειροποίητα κομμάτια», είπε ο Martens. Η επίδειξη έγινε σε έναν βιομηχανικό, εκθεσιακό χώρο σε νότιο προάστιο του Μιλάνου και αυτό που καταλάβαμε βλέποντας το βίντεο από την έναρξη του show είναι το μεγάλο comeback που κάνουν φέτος τα χαμηλοκάβαλα. To MTV και ολόκληρη η δεκαετία του 2000 κυριαρχεί πάνω από αυτή τη συλλογή. Ξεθωριασμένα denim παντελόνια, φούστες-ζώνη, trompe l'oeil catsuit, βελούδινα mini φορέματα και μπότες-στιλέτο με λογότυπο, συμπληρώνουν μία collection που είναι so 22s χωρίς να χάνει την επαφή με την εξωστρέφεια των 00s.

Αν το denim είναι το μέλλον του design, η Diesel μας πιάνει από το χέρι και μας οδηγεί σε αυτό.
Δες επίσης: Οδηγός Αγοράς: 10 bodysuits για να τα φοράς όλη την ημέρα και με όλα τα σύνολά σου

DPG Network