The Unlimited Power of Beauty: Η νέα καμπάνια της Sephora

Χριστίνα Αναστασία Χρόνη
The Unlimited Power of Beauty: Η νέα καμπάνια της Sephora

H νέα καμπάνια της SEPHORA είναι μία γιορτή ομορφιάς και αυτοπεποίθησης!  

Τι σημαίνει για εσένα ομορφιά; Ο ορισμός για την κάθε μία από εμάς είναι πολύ διαφορετικός και –πλέον- δεν περιορίζεται στις προσταγές της μόδας, των media ή των social media. Τα ψεγάδια, τα υγιή όμορφα σώματα, οι διαφορετικοί τρόποι έκφρασης… όλα είναι ομορφιά. Η ομορφιά όμως αλλάζει και καθημερινά! Το νόημά της εξελίσσεται, προσαρμόζεται, γίνεται πιο inclusive, είναι ένας ζωντανός οργανισμός! Η SEPHORA λοιπόν που έχει ταυτίσει το όνομά της με την ομορφιά, γνωρίζοντας πολύ καλά όλα τα παραπάνω ενίσχυσε την επικοινωνία της για να μοιραστεί το δικό της όραμά για την ομορφιά: The Unlimited Power of Beauty.

Wear joy as make up

Για τη SEPHORA άλλωστε, η ομορφιά δεν έχει περιορισμούς. Κάθε κατάστημα είναι ένας παράδεισος έκφρασης, κάθε προϊόν ένα «όπλο» δημιουργικότητας και κάθε μία από εμάς όμορφη με τον δικό της, ξεχωριστό τρόπο. Ναι, για τη SEPHORA η ομορφιά δεν έχει ορισμό, η ομορφιά είανι εσύ και οι φακίδες σου, τα σημάδια του προσώπου σου, οι λεπτές γραμμές και το χαμόγελό σου. Για την SEPHORA η ομορφιά μπορεί να ζωγραφιστεί στο πρόσωπό σου ή να φανεί με μία πράξη αγάπης για την επιδερμίδα σου. Η ομορφιά δεν είναι πρότυπο, μέγεθος ή φίλτρο, αλλά εργαλείο δύναμης και αυτοπεποίθησης.

Dare to go bare copy

Προκειμένου λοιπόν να κάνει Highlight τον δικό της ορισμό για την ομορφιά, η SEPHORA και η BETC δημιούργησαν μια νέα, ισχυρή καμπάνια που είναι σκόπιμα διαφορετική από τα προηγούμενα χρόνια. Μέσα από την ταινία The Unlimited Power of Beauty, η SEPHORA μας επιτρέπει να δούμε τον εαυτό μας μέσα στην ιστορία, να γίνουμε η πρωταγωνίστριες και να ανακαλύψουμε νέες δυνατότητες της ομορφιάς μας.

Embrace your inner light

Η ταινία, σε σκηνοθεσία Jonas Lindstroem, ακολουθεί την πορεία ενός κοριτσιού που μεγαλώνει και γίνεται γυναίκα κάνοντας Highlight σημαντικά κομμάτια της ζωής της και εξηγώντας πως η αγάπη για τον εαυτό μας είναι ό, τι πιο σημαντικό. Τις powerful εικόνες της καμπάνιας απαθανάτισε με τον φωτογραφικό φακό της η Βρετανίδα Nadine Ijewere και κάθε μία φέρει ένα δυνατό μήνυμα και αναφέρεται στους άξονες της μάρκας (άρωμα, μακιγιάζ κοκ). Τα μοντέλα είναι κάθε ηλικίας και σωματικής διάπλασης, με διαφορετικά στιλ και χρώματα επιδερμίδας. Είναι αληθινά κορίτσια, θα μπορούσαν αν είναι εσύ και εγώ, οι φίλες μας και οι μαμάδες μας.

Feel like you smell

«Η ταινία The Unlimited Power of Beauty είναι ένα σύμβολο που προσφέρει μια ισχυρή, φιλόδοξη και σφαιρική προοπτική της ομορφιάς. Επιβεβαιώνει τον ρόλο της βιομηχανίας και, ως εκ τούτου, τη θέση της SEPHORA ως ηγέτη ενώ δημιουργεί χώρο για αυτοέκφραση, παρουσιάζοντας μια ποικιλία από γνήσιες και δυναμικές ομορφιές που δημιουργούν τον σημερινό κόσμο», δήλωσε ο Rémi Babinet, Ιδρυτής, Πρόεδρος και Creative Director του Ομίλου BETC.

Let time glow by

Ταυτόχρονα, για την Florence Bellisson, Chief Creative Officer στην BETC Etoile Rouge, «η ομορφιά εξελίσσεται και δεν έχει πλέον προδιαγραφές. Θέλαμε να παράγουμε κάτι αληθινό, εξ’ ου και η επιλογή της ποικιλομορφίας του casting και των creatives. Αυτή η εκστρατεία είναι τόσο ολοκληρωμένη και τόσο SEPHORA επειδή συνδυάζει αυθεντικότητα, συναίσθημα και χαρά. Αυτό το νέο όραμα στοχεύει στην ανάπτυξη του πολιτιστικού αποτυπώματος της SEPHORA

My only rule no rule

«Η ταινία The Unlimited Power of Beauty αγγίζει τις καρδιές των ανθρώπων γιατί δείχνει τι μπορεί να δημιουργήσει σε όλους η δύναμη της ομορφιάς. Αποτελεί επίσης μια εμπνευσμένη εκστρατεία και θέση μάρκας για όλους τους εργαζομένους της SEPHORA: ένας τρόπος να αισθάνεστε ότι επενδύετε σε μια κοινότητα που δεν στέκεται μόνο στις πωλήσεις και τις επιδόσεις. Όλοι έχουμε αυτή τη δύναμη στα χέρια μας. Μια γιορτή προς τιμήν της ποικιλομορφίας της βιομηχανίας της ομορφιάς είναι μέρος του DNA της μάρκας μας» εξηγεί η Lisa Attia, SVP Merchandising and Image EME.

Not made to be subtle

Μία νέα εποχή ξεκινά για την SEPHORA, την παγκόσμια μάρκα με περισσότερα από 2.500 καταστήματα σε 34 χώρες και έναν δικτυακό τόπο ηλεκτρονικού εμπορίου που είναι προσβάσιμος σε 28 χώρες. Αυτή τη νέα αρχή σηματοδοτεί η ταινία The Unlimited Power of Beauty και η εκστρατεία για τη νέα μάρκα που σχεδίασε η BETC. Στην Ελλάδα, η επικοινωνία της νέας καμπάνιας ξεκίνησε εχθές στην τηλεόραση, τις κινηματογραφικές αίθουσες, τα διαφημιστικά panel εξωτερικού χώρου, τα ψηφιακά μέσα και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, υπό την επίβλεψη της Zentith Media Agency και σε προσκαλούμε να την παρακολουθήσεις και σίγουρα θα δεις ένα μέρος του εαυτού σου μέσα σε αυτή.