Wake up for love: Η νέα ταινία του Miss Dior είναι γεμάτη από τα πιο υπέροχα λουλούδια

Sabine Camhi
Wake up for love: Η νέα ταινία του Miss Dior είναι γεμάτη από τα πιο υπέροχα λουλούδια

Ένα ακόμη μικρό αριστούργημα με την Natalie Portman να ακτινοβολεί την αύρα του νέου αρώματος!

Ο οίκος Dior, όπως και όλοι οι οίκοι πολυτελείας, έχει τις σύγχρονες μούσες του. Η Jennifer Lawrence, η Briana King και η Anya-Taylor Joy είναι μερικές από τις γυναίκες που επιλέχθηκαν για να πρωταγωνιστήσουν στις εποχιακές καμπάνιες του γαλλικού brand μέσα στα χρόνια ή να φορέσουν τις haute couture δημιουργίες του. Ωστόσο, όσον αφορά στα πρόσωπα που χαρακτηρίζουν εδώ και καιρό το άρωμα Miss Dior, δεν υπάρχει κανένας που δεν θα κοιτάξει την Natalie Portman. Από το 2011, η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός είναι η εκπρόσωπος του Miss Dior, δηλαδή του signature αρώματος του οίκου που κυκλοφόρησε με το Miss Dior Chérie.

Το νέο pop-up του Dior στην καρδιά του Harrods μετατρέπει το shopping σε εξωτικό ταξίδι

Αναδρομή στην ιστορία του αρώματος:

Το Miss Dior παραμένει το πιο εμβληματικό προϊόν του οίκου. Δημιουργήθηκε το 1947 μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, και συμβολίζει την ανεξάρτητη, δυναμική γυναίκα που περπατά με αυτοπεποίθηση στους δρόμους του Παρισιού.

Η νέα του κυκλοφορία - Miss Dior Chérie:

Η νέα ταινία του οίκου είναι πολύ αισιόδοξη, με πρωταγωνιστές υπέροχα λουλούδια, δημιουργώντας έτσι ένα πολύχρωμο και αισιόδοξο σκηνικό. Θα δεις την Portman να τρέχει ξυπόλητη στην άμμο, φωνάζοντας: «Wake Up For Love!». Στην ταινία, η 40χρονη ηθοποιός φοράει ένα συγκλονιστικό φόρεμα, σχεδιασμένο από την Maria Grazia Chiuri και στολισμένο με χειροποίητα «Millefiori» λουλούδια.



«Ήταν τόσο όμορφο να βρίσκομαι έξω στον ωκεανό, στα χωράφια και με τα δέντρα», δήλωσε η Portman στο περιοδικό WWD νωρίτερα φέτος. «Είναι για μια γυναίκα που θέλει πραγματικά να δώσει προσοχή στη δική της ευχαρίστηση» ολοκλήρωσε.

Ο Οίκος Dior στηρίζει τη γυναικεία ενδυνάμωση στη νέα του καμπάνια


https://www.instagram.com/p/CS9NWVEIPA-

Περισσότερα θα αποκαλυφθούν στο επίσημο λανσάρισμα του αρώματος, στις 6 Σεπτεμβρίου.