Ο Justin Bieber θέλει να γλιτώσει τον πλανήτη από το πλαστικό & γίνεται πρωταγωνιστής στο Μουντιάλ

Μαρία Ροδίτη
Ο Justin Bieber θέλει να γλιτώσει τον πλανήτη από το πλαστικό & γίνεται πρωταγωνιστής στο Μουντιάλ
Justin Bieber attends The Metropolitan Museum of Art's Costume Institute benefit gala celebrating the opening of the "In America: A Lexicon of Fashion" exhibition on Monday, Sept. 13, 2021, in New York. (Photo by Evan Agostini/Invision/AP) Invision

Ο Justin Bieber με το νέο λανσάρισμά του βάζει «φρένο» στην περιβαλλοντική ρύπανση και ονειρεύεται μια πιο sustainable ζωή. 

Το νέο επαγγελματικό βήμα του Justin Bieber δεν αφορά στην κυκλοφορία κάποιου τραγουδιού, ούτε σε εμφανίσεις του ανά τον κόσμο, αλλά… στο περιβάλλον. Ο δημοφιλής τραγουδιστής συνεργάζεται με τον επιχειρηματία Micah Cravalho και λανσάρουν μαζί μια εταιρεία «καθαρού» νερού με την ονομασία Generosity, ξεκινώντας από το Μουντιάλ 2022 στο Κατάρ.

Ειδικότερα, ο Bieber και ο Cravalho έχουν μετατρέψει την εταιρεία με μπουκάλια νερού σε εταιρεία τεχνολογίας νερού, που παρέχει υψηλής ποιότητας αλκαλικό νερό σε επαναγεμιζόμενα συντριβάνια σε όλο τον κόσμο. Στο Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου στο Κατάρ, μάλιστα, οι δυο τους παρουσίασαν 150 συντριβάνια νερού.

Το αμύθητο ποσό-έπαθλο από τον Πρίγκιπα William σε start up που φτιάχνει βρώσιμο packaging

Οι δηλώσεις του Justin Bieber για το νέο του εγχείρημα και οι στόχοι της εταιρείας

Σε δήλωσή του στο CNNi, ο Justin Bieber ανέφερε για το brand νερού, το οποίο έχει και θετικό κοινωνικό αντίκτυπο: «Θέλω ο κόσμος να έχει πρόσβαση στο καλύτερο νερό. Θέλω, επίσης, οι χώρες να ξέρουν πώς να προστατεύσουν τον κόσμο. Η υπερβολική χρήση πλαστικού μάς βλάπτει, πρέπει να είμαστε πιο βιώσιμοι».

https://www.instagram.com/p/CAs1Jtvp-oi

Η εταιρεία Generosity δεν σκοπεύει μόνο να παρέχει υψηλής ποιότητας νερό, αλλά να μειώσει και το πλαστικό μιας χρήσης. «Φιλοδοξούμε να είμαστε ο παγκόσμιος ηγέτης στην τεχνολογία νερού, ενδυναμώνοντας τους καταναλωτές με επαναγεμιζόμενα προϊόντα ως εναλλακτική λύση στη συσκευασία μιας χρήσης», δήλωσε ο συνιδρυτής του brand, Cravalho.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία συνδέεται με οποιαδήποτε πηγή νερού και είναι σε θέση να δημιουργήσει υψηλής ποιότητας αλκαλικό νερό που διανέμεται μέσω των βιώσιμων σιντριβανιών, τα οποία η εταιρεία λέει ότι θα βρεθούν εμπορικά σε μεγάλους χώρους, φεστιβάλ, αλλά και σε σπίτια το 2023.

Η επίσκεψη Bieber και Cravalho στο Κατάρ

Στην πρόσφατη επίσκεψή τους στο Κατάρ, οι Bieber και Cravalho συνάντησαν τη Sheikha Al Mayassa bint Hamad bin Khalifa Al Thani, την αδερφή του Εμίρη της χώρας.

Η ίδια ανέφερε σε δελτίο τύπου: «Έχοντας συμμετάσχει σε προσπάθειες καθαρισμού παραλιών στο Κατάρ για πολλά χρόνια, έχω δει από πρώτο χέρι την επίδραση της ρύπανσης στο φυσικό μας περιβάλλον. Μέσω πρωτοβουλιών, όπως αυτές που αναλαμβάνονται από το Generosity και την Ανώτατη Επιτροπή, και projects όπως τα μπουκάλια νερού-έργα τέχνης του FIFA World Cup Qatar 2022, που φέρνουν κοντά την παγκόσμια καλλιτεχνική κοινότητα για να υποστηρίξει ένα πιο βιώσιμο μέλλον, ενθαρρύνουμε όλους να ακολουθήσουν τον δρόμο μας κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου αλλά και μετά».

https://www.instagram.com/p/ClrHkq2pA1F

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ο Justin Bieber ενδιαφέρεται για το κοινωνικό σύνολο και παίρνει τέτοια πρωτοβουλία. Ο βραβευμένος με Grammy τραγουδιστής συμμετέχει σε οργανισμούς, όπως η Pencils of Promise, η οποία χτίζει σχολεία σε χώρες του τρίτου κόσμου. Επίσης, κατάφερε να συγκεντρώσει πάνω από 3 εκατομμύρια δολάρια για το First Responders Children's Foundation (οργανισμός που στηρίζει ορφανά παιδιά) με την Ariana Grande το 2020 και τη συνεργασία τους "Stuck with U", δείχνοντας για πολλοστή φορά τις κοινωνικές του ευαισθησίες.