Beefbar: Ένα International brunch που ξεφεύγει από τα ελληνικά δεδομένα

123 SHARES

Σε αυτό το «The Food Tour» η Σαμάνθα Αποστολοπούλου και o Χρήστος Κάβουρας πηγαίνουν για brunch και απολαμβάνουν την αθηναϊκή ριβιέρα από το Four Seasons Astir Palace και το Beefbar, παρέα με τον ιδιοκτήτη, Wafic Idriss.

Γράφει ο Χρήστος Κάβουρας

Ένα εστιατόριο δεν χαρακτηρίζεται ποτέ μόνο από το φαγητό, την ποιότητα, τις τιμές και το σέρβις, καθώς τις περισσότερες φορές χρειάζεται τύχη, σωστό marketing αλλά και μια εξαιρετική επένδυση στο χώρο προκειμένου να προσφέρει μια ξεχωριστή εμπειρία στους πελάτες του. Λεπτομέρειες με λίγα λόγια, οι οποίες όμως έχουν την μαγική ιδιότητα να γιγαντώνουν ένα project και να του δίνουν μια ξεχωριστή πινελιά σε σχέση με τα υπόλοιπα.

Ό,τι ακριβώς δηλαδή προσφέρει η αθηναϊκή ριβιέρα στο Beefbar. Μια τοποθεσία μοναδική μέσα στο Four Seasons Astir Palace στη Βουλιαγμένη, εμποτισμένη με την πιο μαγευτική θέα, κάτι που σε συνδυασμό με ένα μενού χαρακτηρισμένο από την υψηλή ποιότητα και τη γαστρονομική απόλαυση, σου υπόσχονται μια εμπειρία βουτηγμένη στην πολυτέλεια. 

 Λίγα λόγια για το Beefbar

Για όσους δεν γνωρίζουν, το Beefbar είναι ένα brand με ιστορία ετών, ξεκίνησε στο Monte Carlo από τον Riccardo Giraudi και η ιδέα του να συνδυάσει την πολυτέλεια με την κρεατοφαγία, εξαπλώθηκε σε όλο τον κόσμο ανοίγοντας εστιατόρια από το Παρίσι, το Χονγκ Κονγκ μέχρι τη Μάλτα και το Σεντ-Τροπέ. Από το 2020 λοιπόν, το franchise πήρε σάρκα και οστά στη Βουλιαγμένη και υπό την εποπτεία του νεαρού και κοσμοπολίτη ιδιοκτήτη, Wafic Idriss, συνεχίζει την εξαιρετική παράδοση του Beefbar, επιχειρώντας να δώσει στον Έλληνα πελάτη μια διαφορετική αντίληψη για το φαγητό και μέσω μιας μεγαλοπρεπούς εμπειρίας.

«Θεωρώ ότι το Beefbar πέρα από το φαγητό, προσφέρει μια εμπειρία που λείπει από την Αθήνα. Το ότι είμαστε μέσα στο Four Seasons και έχουμε τη συγκεκριμένη θέα σαφώς και παίζει το ρόλο του, κάτι που προσωπικά εμένα μου αρέσει περισσότερο ακόμα και από τη θέα του αντίστοιχου εστιατορίου στο Μονακό. Ταυτόχρονα η αίσθηση που προκαλεί σε μια γυναίκα η ασφάλεια και ο παιχνιδιάρικος χαρακτήρας του brand, είναι κάτι για το οποίο αισθάνομαι πραγματικά πολύ περήφανος» είναι τα πρώτα λόγια του Λιβανέζου ιδιοκτήτη, ο οποίος στα 40 του χρόνια καλείται να διαχειριστεί σωστά ένα δύσκολο και διεθνές πρότζεκτ που οφείλει να προσέχει και την παραμικρή λεπτομέρεια.

AP7A0460

Από τη στιγμή που το Four Seasons Astir Palace έψαχνε για να ένα διεθνές franchise, o Wafic Idriss του οποίου η οικογενειακή επιχείρηση ειδικεύεται στα τρόφιμα, έκανε το μεγάλο βήμα φέρνοντας το brand στην Αθήνα και άμεσα άρχισε να βιώνει την έκδηλη επιθυμία του κοινού να το γνωρίσει, ακόμα και σε μια δύσκολη εποχή όπως αυτή του κορονοϊού:

«Το 2020 δουλέψαμε μόλις 100 μέρες μέχρι το lockdown, ωστόσο είχαμε συνέχεια πληρότητα ώρα να μη μπορούμε να εξυπηρετήσουμε τα συνεχόμενα τηλεφωνήματα που δεχόμασταν για κρατήσεις, κάτι που συνεχίζεται και το 2021», καταλήγει.

«Κάθε μέρα είμαι εδώ, οπότε ο κόσμος έχει συνηθίσει την παρουσία μου. Είναι γενικά ωραίο να μπορούν να αισθάνονται ότι έρχονται εδώ και να με βλέπουν, κάτι που δημιουργεί αρκετή οικειότητα με το brand».

-Είναι πελάτες του Four Seasons οι περισσότεροι;

Να σου είμαι ειλικρινής έχουμε πάρει πολύ αγάπη και υποστήριξη από τους εγχώριους πελάτες κατά τη διάρκεια όλου του χρόνου. Για να φανταστείς πελάτη που από τις 100 ημέρες που δουλέψαμε πέρσι, ήρθε τις 63. Αν βάλεις στη συνάρτηση τις υψηλές τιμές, μάλλον κάτι γίνεται σωστά.

AP7A0032

Χρήστος Κάβουρας - Σαμάνθα Αποστολοπούλου - Wafic Idriss

 

Πάμε τώρα στο φαγητό

Όταν έχεις τη φήμη του εστιατορίου όπου η πολυτέλεια δεν είναι απλώς φαινόμενο αλλά γίνεται βίωμα, είναι σαφές ότι και η παραμικρή λεπτομέρεια μετράει. Και όπως είναι κατανοητό, η μεγαλοπρέπεια δεν είναι φθηνό προϊόν, με το Beefbar να βρίσκεται στην ελίτ των ακριβών εστιατορίων πανελλαδικώς.

Για τον Wafic Idriss ωστόσο, η λέξη «ακριβό» είναι σχετική.

«Θεωρώ ακριβό ένα μαγαζί που σου σερβίρει φθηνή ποιότητα. Στο Beefbar δίνουμε τεράστια βάση σε αυτήν, όπως και τη λεπτομέρεια, από τις υψηλού επιπέδου πρώτες ύλες που έρχονται από το εξωτερικό μέχρι και στις tailor made πορσελάνες του γαλλικού οίκου Bernardaud. Από τη στιγμή που ο πελάτης δίνει τόσα λεφτά δεν μπορείς να μην αγγίζεις την τελειότητα» είναι η εισαγωγή του για τις αντίστοιχες τιμές του εστιατορίου. Ύστερα όμως θα μιλήσουμε για το προϊόν το οποίο κάνει διάσημο το μέρος που δεν είναι άλλο από το κρέας. Στο Beefbar το κρέας εξυμνείται μεν για την ποιότητα - Black Angus, Wagyu και Kobe – αλλά και για τις γενναιόδωρες κοπές.  

«Στην Ελλάδα όπου και αν πας δύσκολα θα βρεις πιστοποιημένο Kobe steak όπως εδώ, καθώς συνηθίζεται στην αγορά μια παραλλαγή ιαπωνικού κρέατος, το οποίο ναι μεν είναι πολύ καλή σαν ποιότητα αλλά δεν είναι πιστοποιημένο Kobe. Στο εξωτερικό όπου και αν βρεθείς θα το πληρώσεις γύρω στα 200 ευρώ και θα σου σερβίρουν μόλις 100 gr. Συμφωνώ ότι η τιμή είναι υψηλή, όμως είμαστε μέσα στα σωστά πλαίσια σε σχέση με αυτό που προσφέρουμε», καταλήγει. Ας μην ξεχνάμε τα σημερινά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε λόγω του COVID, όπου οι τιμές των πρώτων υλών, ειδικά στα εισαγόμενα κρέατα, έχουν αυξηθεί τουλάχιστον κατά 50-60% από πέρυσι που ανοίξαμε. Αναμφίβολα, η εξωπραγματική τοποθεσία η οποία σου δημιουργεί μια μοναδική αίσθηση γαλήνης, σαν μια υπέροχη όαση σου προκαλεί ακόμα μεγαλύτερες προσδοκίες για το φαγητό που θα σου σερβιριστεί από τη στιγμή που θα καθίσεις. 

AP7A0198

Pulled Beef with Truffle Hollandaise 

 

Μεγάλο βέβαια ρόλο σε αυτό πετυχαίνει και το άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό, το οποίο πέρα από το κομψό ντύσιμο και τους λεπτούς τρόπους, περνάει συνεχώς από εσωτερικές «δοκιμασίες» και διαγωνισμούς από τους προϊστάμενους, προκειμένου να γνωρίζουν άριστα το αντικείμενό τους, κυρίως όμως να προσφέρουν κάτι εντελώς διαφορετικό από απλό σέρβις. Ο Wafic Idriss έχει να υπερηφανεύεται για το προσωπικό και τη δουλειά που έχει καταφέρει η ομάδα του σε σημείο που συχνά του ζητάνε άτομα για την ενίσχυση άλλων Beefbar της υφηλίου.

«Θέλω όποιος δουλεύει στο brand να ξεφεύγει από την ελληνική νοοτροπία που έχει να κάνει μονάχα με το σερβίρισμα και να γνωρίζει άρτια όλα όσα έχουν να κάνουν με το εστιατόριο. Μέσω των συνεχόμενων εκπαιδεύσεων κρατάμε σε εγρήγορση τους πάντες, ενώ τους μήνες που δεν χρειαζόμαστε όλο το προσωπικό υπάρχει η δυνατότητα να δουλέψουν στο εξωτερικό, βοηθώντας άλλα Beefbar. Στον όμιλο αναγνωρίζουν τη δουλειά μας και ζητούν συνεχώς προσωπικό για να βοηθάμε» αναφέρει.

-Ποιο όμως είναι το concept του εστιατορίου; Πώς συνδυάζεται κατάλληλα η κατηγορία street food με την πολυτέλεια;

Το Street Food είναι μια ιδιαίτερη κατηγορία φαγητού στον κόσμο, η οποία θεωρητικά είναι φθηνή χωρίς αυτό να σημαίνει ότι με μια έξυπνη παραλλαγή, δεν μπορεί να αξιοποιηθεί και ως γκουρμέ πιάτο. Στην Ελλάδα για παράδειγμα, πήραμε τον γύρο, τον τροποποιήσαμε και τον σερβίραμε ως γύρο Kobe.

Το συγκεκριμένο concept έχει πετύχει περίφημα ο chef μας, Παναγιώτης Ρέτζης που με την ασταμάτητη δουλειά και την εξαιρετική ομάδα που έχει δημιουργήσει, πετυχαίνει καθημερινά «θαύματα» μέσα στην κουζίνα. Από την πρώτη μέρα που ήρθε εδώ, μου έδειξε ότι καταλαβαίνει τι ζητάω από αυτόν, τι χρειάζεται για να πετύχει το brand και πώς θα καταφέρουμε να εξελιχθούμε ένα επίπεδο παραπάνω. Το γεγονός ότι είναι μόλις 28 χρονών και μπορεί να διαχειρίζεται περίφημα μια ομάδα στην οποία είναι από τους μικρότερους, αποδεικνύει το πόσο σεβασμό εμπνέει η παρουσία του.

Όσον αφορά το φαγητό τώρα, ο παιχνιδιάρικος χαρακτήρας μας δίνει τη δυνατότητα να εκμεταλλευόμαστε ethnic πιάτα και να τα αξιοποιούμε με το δικό μας τρόπο, σεβόμενοι πάντα την ιστορία και αυτό που εκπροσωπούν. Γενικώς τα κρέατά μας που είναι Black Angus & Wagyu, είναι μεγάλη υπόθεση για τον κόσμο, μέχρι σε σημείο να αναγκάζουν και vegetarians να τα παραγγέλνουν.

-Οι γυναίκες τι τρώνε συνήθως;  Εσένα ποιο είναι το αγαπημένο σου πιάτο από το μενού;

Τα πάντα! Τους πουρέδες όμως που είναι τα signature πιάτα μας, τους αγαπάνε περισσότερο. Θα φάνε μεν το κρέας και τη σαλάτα, αλλά μπορώ να σου πω ότι δεν υπάρχει κάτι που θα αφήσουν ήσυχο. Όσο για το δικό μου αγαπημένο φαγητό, είναι το Kobe Prosciutto το οποίο συνοδεύεται με Savory panettone. 

AP7A0089

Kobe Beef Prosciutto

Ώρα για brunch

Έχοντας πάρει πλέον μια γερή γεύση για το τι εστί Beefbar και με την όρεξη να τους έχει χτυπήσει την πόρτα, η Σαμάνθα Αποστολοπούλου και ο Χρήστος Κάβουρας ετοιμάζονται σιγά-σιγά για το brunch το οποίο τους σερβίρεται κατά κύμματα στο τραπέζι.

Ένα πλούσιο μενού, γεμάτο ποικιλία και νοστιμιά που δυσκολεύεσαι να διαλέξεις ποιο σου αρέσει περισσότερο, ωστόσο ο χαρακτήρας του κάθε πιάτου σε συνδυασμό με τον πολυτελή χώρο, σου δημιουργεί ένα αίσθημα χαλάρωσης, που ξεφεύγει από τα όρια του απλού πρωινού φαγητού μιας Κυριακής στην Ελλάδα. Τίποτα όμως δεν είναι τυχαίο και ο Wafic Idriss έχει επενδύσει πολλά στον τρόπο που «εκπαιδεύει» τον κάθε πελάτη:

«Στο Beefbar δημιουργήσαμε ένα μενού για το brunch με την ίδια λογική του εστιατορίου, επενδεδυμένο με πολλά καινούργια και παιχνιδιάρικα πιάτα, όπως για παράδειγμα τα lobster rolls που είναι στη μόδα στην Αμερική και εμείς τα προσαρμόσαμε σε crab rolls με brioche, ενώ δεν παραλείψαμε να προσθέσουμε σε αρκετά από τα γεύματα κρέας» είναι τα πρώτα του λόγια, ωστόσο στο μυαλό του έχει σκοπό να δημιουργήσει μια νέα οντότητα στην ελληνική έννοια του brunch.

 AP7A0233

Gelato Mantecato
 

«Δεν θέλω για τον Έλληνα πελάτη μια εμπειρία μονάχα για το πρωί, όπου θα έρθει εδώ, θα παραγγείλει το πρωινό και θα απολαύσει για λίγο τον καφέ του. Θέλω ο κόσμος να έρχεται εδώ και να εκμεταλλεύεται ολόκληρη τη μέρα στο εστιατόριο, να απολαμβάνει το τοπίο, φτάνοντας σε σημείο που αντί για καφέ να ξεκινάει με ένα ποτήρι σαμπάνια ή cocktail».

Θα μας εκμυστηρευτεί ότι έχει στο πλάνο να τοποθετηθούν ειδικά stations με ποικιλίες από Bloody Mary και σαμπάνιες που θα δώσουν μια πινελιά πολυτελείας ακόμα και αν απολαμβάνουν το -θεωρητικά- πιο πρόχειρο γεύμα του brunch. Μια Κυριακή διαφορετική, χωρίς άγχος που να μπορεί επιστρέφει στο σπίτι γεμάτος από την πολυτελή εμπειρία στο Beefbar.

 

Μια και μιλήσαμε για αλκοόλ

Σε ένα εστιατόριο ακριβό και με κύρος όπως το Beefbar, όπου κάθε λεπτομέρεια μετράει και οι απαιτήσεις συνεχώς αυξάνται, στην κατηγορία ποτού κανείς πελάτης δεν μένει ποτέ παραπονεμένος. Είτε μιλάμε για κρασί το καλοκαίρι που τον αποζημιώνει η μακρά λίστα από πάνω από 150 διαφορετικά μπουκάλια, είτε για ουΐσκι το χειμώνα που η κάβα είναι γεμάτη από εκλεπτυσμένα single malts και barrels, το Beefbar, έχει τον τρόπο να σε φέρει κοντά του. Ο Wafic Idriss ωστόσο έχει κρυφό καμάρι για τα cocktails:

«Δίνουμε μεγάλη έμφαση στον συγκεκριμένο τομέα και συνεργαζόμαστε με τον mixologist, Θάνο Καρεκλά ο οποίος έχει δημιουργήσει τη λίστα των cocktails ακολουθώντας την ίδια λογική με το φαγητό. Παίρνοντας μια κλασική συνταγή δηλαδή όπως το negroni και τη σερβίρει twisted. Στο Beefbar μπορείς για παράδειγμα να πιείς ένα Bloody Marry με aged τσίπουρο και με mescal» είναι μερικές από τις προτάσεις του, καθώς σιγά σιγά φτάνουμε στο τέλος του φαγητού.

Η ταυτότητα του εστιατορίου είναι μοναδική στο είδος της και μονάχα με αρκετή δουλειά και καθημερινή προσοχή μπορεί κανείς να σου προσφέρει μια τόσο μοναδική ατμόσφαιρα, που δεν προσπαθεί καν να σου δείξει ότι διαθέτει πολυτέλεια. Οι υψηλές τιμές αναμφίβολα του δίνουν ένα κύρος, ωστόσο ποτέ ένα προϊόν δεν απέκτησε υψηλή φήμη χωρίς να έχει το ίδιο ποιότητα και να διαθέτει κάτι που το κάνει να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα.

Με λίγα λόγια, έχεις ακούσει για πολλά εστιατόρια που το brand μπορεί να υποστηρίξει την πολυτέλεια έχοντας παράλληλα κάτι το «παιχνιδιάρικο»;

 

piato01 copy

 Signature πιάτο του Beefbar με το σχέδιο του τσολιά

 

«Το ότι διακρινόμαστε για την πολυτέλεια δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να έχουμε και παιχνιδιάρικο ύφος» δηλώνει Wafic Idriss καθώς η Σαμάνθα έχει σχεδόν ερωτευτεί τα πορσελάνινα πιάτα Bernardaud με emojis του εστιατορίου.

«Κάθε Beefbar στον κόσμο διαθέτει πολλά σχέδια στα πιάτα, αλλά καθένα έχει και ορισμένα signatures που πιστοποιούν το χαρακτήρα του. Για παράδειγμα εμείς έχουμε τον τσολιά και το “μάτι”, στο Μονακό έχουν με Formula 1. Ο κόσμος λατρεύει να τα ανεβάζει στο Instagram, για αυτό και πουλάμε τις πορτσελάνες χωρίς να έχουμε επεκταθεί σε άλλο τομέα όπως μπλούζες ή καπέλα για να μην αποκτήσει εμπορικό χαρακτήρα» θα μας πει λίγο πριν μας αποχαιρετήσει.

-Ως ένα μέρος που δεν είναι για τον απλό κόσμο, σίγουρα προσελκύει και celebrities ιδίως από το εξωτερικό. Άλλωστε περιοδικά έχουν γράψει αρκετά πως για τους ξένους celebrities το BeefBar είναι meeting point…

Σαν σωστός ιδιοκτήτης που προσέχει το πελατολόγιό του δεν μπορεί να πει κάτι, αλλά το ύφος του προδίδει ότι όλο και κάποιον θα πετύχεις άμα το επισκεφτείς .

«Ό,τι λένε τα social media» μας λέει με χαμόγελο την ώρα που αποχωρεί.

Αν δεν ζήσεις από κοντά την εμπειρία του Beefbar σίγουρα δεν μπορείς να καταλάβεις τη διαφορά του βλέπεις την πολυτέλεια από το να τη βιώνεις, απολαμβάνοντας παράλληλα ίσως το κορυφαίο ποιότητας κρέας που υπάρχει στην Ελλάδα.

 

Διαγωνισμός

Εξασφαλίσαμε αποκλειστικά για εσάς, τους αναγνώστες του Queen.gr, την ευκαιρία να ζήσετε το απόλυτο Brunch για δύο άτομα αξίας 150 ευρώ στο εστιατόριο Beef Bar μέσα στο Four Seasons στην καρδιά της Βουλιαγμένης. Μπείτε στο διαγωνισμό στο Instagram του Queen.gr κάνοντας follow στις σελίδες του Queen & Beefbar και κάνοντας mention δύο φίλους σας. Δες τους όρους του διαγωνισμού εδώ.

Σίγουρα το ντουέτο του «The Food Tour» απόλαυσε για τα καλά τα πιάτα που δοκίμασε. Δείτε στο παρακάτω άλμπουμ συνολικά όλα τα γεύματα που τους σερβιρίστηκαν:

 

123 SHARES
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ