«Ξύπνησε» τον μεταβολισμό σου με αυτές τις τροφές!

Και δες επιτέλους το δείκτης της ζυγαριάς σου να παίρνει την κατιούσα

Προσέχεις τη διατροφή σου (όσο μπορείς), επισκέπτεσαι τακτικά το γυμναστήριο και γενικότερα φροντίζεις να ακολουθείς βασικά diet tips ώστε να καταφέρεις επιτέλους να φτάσεις τον πολυπόθητο στόχο σου που δεν είναι άλλος από το fit κορμί που πάντα ονειρευόσουν. Δυστυχώς όμως, η ζυγαριά δε λέει να σου κάνει το χατίρι και έτσι, λοιπόν, ο δείκτης παραμένει κολλημένος στον ίδιο αριθμό. Η απελπισία σου χτυπά την πόρτα και είσαι έτοιμη να τα παρατήσεις και να πνίξεις τον πόνο σου σε μια τεράστια λαχταριστή βάφλα.


Μη χάνεις την πίστη σου, καθώς όλα τα... καλά πράγματα θέλουν υπομονή. Αυτό που πρέπει να κάνεις στην παρούσα φάση είναι να ξυπνήσεις το μεταβολισμό σου και να του χαρίσεις το boost που χρειάζεται. Πώς; Μα φυσικά επιλέγοντας τις σωστές τροφές.

 


Η celebrity trainer Michelle Lovitt (έχει μεταμορφώσει πολλά κορμιά στο Hollywood) προτείνει να βάλεις στο καθημερινό σου διαιτολόγιο τις ακόλουθες τροφές:

Michelle1 de5b0


- Eλληνικό γιαούρτι: Στο εξωτερικό το λατρεύουν όλοι! Ήρθε η ώρα να το βάλεις κι εσύ στη ζωή σου. Είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες και προβιοτικά και αποτελεί ιδανική επιλογή για σνακ ή πρωινό γεύμα.
- Πράσινο τσάι: Σύμφωνα με έρευνα, όσοι κατανάλωσαν 4 κούπες πράσινο τσάι την ημέρα (για περίπου 3 μήνες) παρουσίασαν λιγότερο κοιλιακό λίπος από εκείνους που το έριξαν στους καφέδες και τα αναψυκτικά. Το πράσινο τσάι αποτελεί ιδανικό σύμμαχο για αποτοξίνωση. Βάλτο στο πρόγραμμα!
- Μύρτιλα (blueberries): Πεντανόστιμο φρούτο με πολλές βιταμίνες και αντιοξειδωτικά. Οι ερευνητές υποστηρίζουν πως βοηθά τον οργανισμό να καίει γρηγορότερα το περιττό λίπος. Ήρθε η ώρα να πάρεις μερικά στο γραφείο.
- Μανιτάρια: Πλούσια σε βιταμίνη D, βοηθούν στη μείωση του λίπους. Πρόσθεσέ τα στη σαλάτα σου και στις σάλτσες!
- Προϊόντα ολικής άλεσης: Αντικατάστησε το λευκό ρύζι ψωμί και ζυμαρικά με τα αντίστοιχα προϊόντα ολικής άλεσης. Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και θα σας χαρίσουν την πολυπόθητη αίσθηση κορεσμού.
- Αβοκάντο: Πολύ θρεπτικό και ωφέλιμο για τον οργανισμό σας, το αβοκάντο θα σας βοηθήσει να εξαφανίσετε το κοιλιακό λίπος. Πρόσθεσέ το στη σαλάτα, τα φαγητά και τα smoothies σου.
- Σολομός: Πλούσιος σε ωμέγα-3 λιπαρά και καλά λίπη, ο σολομός αποτελεί ιδανική επιλογή μεσημεριανού ή βραδινού γεύματος. Συνόδεψέ τον με βραστά λαχανικά!
- Ζεστό νερό με λεμόνι: Η Lovitt ξεκινά πάντα την ημέρα της με ένα ποτήρι ζεστό νερό με λεμόνι. Ο τέλειος τρόπος για να αποτοξινωθείς και να ξυπνήσεις το μεταβολισμό σου.

 

Διαβάστε ακόμα

Θέλεις να αδυνατίσεις; Tότε ακολούθησε αυτό το tip!

Πεντανόστιμο smoothie για απώλεια κιλών και full ενέργεια!

Σπόροι chia: Κάνουν θαύματα στην υγεία και το σώμα σας!

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ