3 υγιεινές τροφές από τις οποίες τελικά δεν είναι και τόσο καλό να τρως μεγάλη ποσότητα

6 SHARES

Γιατί το «μέτρον άριστον» δεν είναι καθόλου τυχαία φράση

Η υγιεινή διατροφή έχει διαρκή άνοδο στη ζήτηση του κόσμου και δε φαίνεται να φεύγει άμεσα από το προσκήνιο, αφού ο ενθουσιασμός που υπάρχει ενισχύεται συνεχώς κι από τα πρότυπα των celebrities. Ειδικά οι τελευταίοι, προωθούν ιδιαίτερα τις πιο «καθαρές» τροφές, που τις ενσωματώνουν στο καθημερινό τους πρόγραμμα και οι followers τους παίρνουν ιδέες για όλες τα γεύματα της ημέρας.

Μερικές, όμως, που έχουν τον τίτλο των «υγιεινών», πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο, καθώς μαζί με τις θρεπτικές τους ιδιότητες μπορούν να έχουν και πολλά μειονεκτήματα.

Πέντε πολύ συνηθισμένες από αυτές, που βρίσκονται πολύ συχνά στο σπίτι σου είναι αυτές στην παρακάτω gallery.

 

Fact credits: Heart MD Institute

 

  • Smoothies: Τα smoothies είναι χωρίς αμφιβολία ιδιαίτερα θρεπτικά ροφήματα, που έχουν να σου προσφέρουν πολλές βιταμίνες που χρειάζεται ο ανθρώπινος οργανισμός. Το θέμα, όμως, είναι τι φρούτα χρησιμοποιείς για να τα φτιάξεις, γιατί πολλά από αυτά μπορεί να περιέχουν πολύ ζάχαρη και, σαν αποτέλεσμα, να σου δίνουν πολύ περισσότερες περιττές θερμίδες.
COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ