Κάνε smoothies τα λαχανικά και 4 ακόμα τρόποι για να μην τρως μόνο σαλάτες τώρα που κάνεις διατροφή

Κάνε smoothies τα λαχανικά και 4 ακόμα τρόποι για να μην τρως μόνο σαλάτες τώρα που κάνεις διατροφή

Τα smoothies λαχανικών είναι μια από τις ευκολότερες λύσεις για να τρως πιο υγιεινά.

Μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή πρέπει να περιλαμβάνει πολλά φρέσκα φρούτα και λαχανικά. Όλες γνωρίζουμε πως έχουν πολλαπλά οφέλη για τον οργανισμό αφού μας παρέχουν βιταμίνες και ενισχύουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα.

Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις για να έχεις βέλτιστα επίπεδα υγείας είναι να καταναλώνεις πολλά διαφορετικά λαχανικά καθώς και φρούτα, δημητριακά ολικής αλέσεως, καλά λιπαρά και τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη.

Αν νομίζεις πως οι άγευστες σαλάτες και τα νερόβραστα φασολάκια είναι ο μόνος τρόπος για να εντάξεις τα λαχανικά στην καθημερινότητά σου, κάνεις μεγάλο λάθος. Υπάρχουν μερικές ενδιαφέρουσες εναλλακτικές προτάσεις που αξίζει να δοκιμάσεις για να εμπλουτίσεις την διατροφή σου.

Ένας μήνας μέχρι το καλοκαίρι και αυτή τη διατροφή πρέπει να κάνεις για bikini body

5 τρόποι για να τρως περισσότερα λαχανικά

smoothie.jpg

1) Πες ναι στο υγιεινό delivery

Όταν δεν ξέρεις τι θέλεις να φας ή δεν έχεις προετοιμάσει έγκαιρα τα γεύματά σου, είναι πολύ πιθανό να κάνεις ανθυγιεινές επιλογές (chips, μπισκότα, έτοιμα σάντουιτς κλπ.). Σε περίπτωση που δεν προλαβαίνεις να μαγειρέψεις στο σπίτι, παράγγειλε νόστιμα και υγιεινά φαγητά όπως σαλάτες, μαγειρευτά, όσπρια κ.ά.

2) Βάλε περισσότερα φυλλώδη λαχανικά στα γεύματά σου

Βάλε φυλλώδη λαχανικά όπως μαρούλι, ρόκα, σπανάκι και λάχανο στα δύο κυρίως γεύματά σου. Αν βαριέσαι τις σαλάτες μπορείς να προσθέτεις απλά περισσότερα λαχανικά στις συνταγές σου. Για παράδειγμα βάλε σπανάκι και μανιτάρια στην ομελέτα σου ή συνόδευσε το κρέας με μια πράσινη σαλάτα.

3) Κατανάλωσε «πολύχρωμα» φαγητά

Αν θες η διατροφή σου να περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα συστατικά για τον οργανισμό, καλό θα ήταν να καταναλώνεις τροφές όλων των χρωμάτων. Ιδανικά συνόδευσε τα γεύματά σου με 3 διαφορετικά χρώματα λαχανικών (π.χ. ντομάτα, πράσινη πιπεριά και μελιτζάνα).

4) Δοκίμασε μια νέα τροφή κάθε εβδομάδα

Η προσθήκη ενός νέου λαχανικού θα κάνει τα γεύματά σου πιο ενδιαφέροντα και ταυτόχρονα θα σου παρέχει ποικιλία τροφών και θρεπτικών συστατικών.

5) Φτιάξε smoothies και σάλτσες με φρέσκα λαχανικά

Ακόμη και η προσθήκη ενός μόνο λαχανικού μπορεί να κάνει τις σάλτσες και τα smoothies σου πολύ πιο θρεπτικά. Δοκίμασε να πολτοποιήσεις κουνουπίδι, μπρόκολο, σπανάκι, πιπεριές για να φτιάξεις υγιεινά smoothies και σάλτσες.

Πηγή κεντρικής: pexels.com

DPG Network