H πρωτεϊνική διατροφή της Rosie Huntington-Whiteley θα σου χαρίσει bikini body

H πρωτεϊνική διατροφή της Rosie Huntington-Whiteley θα σου χαρίσει bikini body

Το διάσημο μοντέλο έχει αξιοζήλευτες αναλογίες και αυτό οφείλεται κατά κύριο λόγο στην υγιεινή διατροφή που ακολουθεί.

H Rosie Huntington-Whiteley είναι ένα από τα πιο λαμπερά και επιτυχημένα ονόματα της γενιάς της στον χώρο του modeling. H 35χρονη καλλονή έχει υπάρξει για πολλά χρόνια άγγελος της Victoria's Secret, και μεσουρανούσε στις πασαρέλες.

Το καλλίγραμμο κορμί της αποτελεί απόδειξη των κόπων της αφού το μοντέλο ακολουθεί μια αυστηρή αλλά ισορροπημένη διατροφή σε συνδυασμό με εντατική άσκηση. H δίαιτα της Rosie δεν περιλαμβάνει πολλές δημοφιλείς τροφές αλλά είναι άκρως αποτελεσματική.

Το top model αποφεύγει τα γαλακτοκομικά, την ζάχαρη και τη γλουτένη. Δεν καταναλώνει συχνά αλκοόλ, παρά μόνο σε ιδιαίτερες περιστάσεις. Όταν αντιμετωπίζει δερματικά ξεσπάσματα αφαιρεί για λίγο τα αυγά από το διατροφολόγιό της, μέχρι να ανακάμψει το δέρμα της.

Σε αυτούς τους 6 διατροφικούς κανόνες «ορκίζεται» η Gisele Bündchen και βλέπουμε όλοι το αποτέλεσμα

https://www.instagram.com/p/CdVU2uEMpLk

Τι τρώει καθημερινά η Rosie Huntigton-Whiteley

Πρωινό: Πριν φάει οτιδήποτε, η Rosie ξεκινά την ημέρα της με ένα λίτρο νερό. Αυτό τη βοηθά να διατηρείται ενυδατωμένη και ενισχύει τον μεταβολισμό. Λίγο αργότερα το μοντέλο μαγειρεύει ένα γρήγορο πρωινό με αυγά και σπανάκι. Αλλάζει τον τρόπο που ετοιμάζει τα αυγά της ανάλογα με τη διάθεσή της. Τα προτιμά κυρίως βραστά ή ομελέτα.

Μαζί με τα αυγά και το σπανάκι, απολαμβάνει έναν φρέσκο πράσινο χυμό. Η αγαπημένη της συνταγή περιλαμβάνει λάχανο, σπανάκι, σέλινο, αγγούρι, μήλο και λίγο χυμό λεμονιού.

Μεσημεριανό: Για μεσημεριανό το μοντέλο επιλέγει συνήθως μια φρέσκια, χορταστική σαλάτα την οποία εμπλουτίζει με άπαχες πρωτεΐνες όπως κοτόπουλο, γαλοπούλα ή σολομό. Όταν φτιάχνει σαλάτες στο σπίτι, αποφεύγει τη χρήση συστατικών που είναι επεξεργασμένα ή πλούσια σε νάτριο.

Βραδινό: Στόχος της Rosie είναι να μαγειρεύει άπαχα πιάτα με αγνά υλικά όσο πιο συχνά μπορεί. Για βραδινό καταναλώνει άπαχες πρωτεΐνες και φρέσκα λαχανικά. υδατανθράκων. Μία από τις αγαπημένες της συνταγές είναι ψητό κοτόπουλο με λεμόνι που σερβίρεται με μια πλευρά καστανό ρύζι και σωταρισμένο λάχανο.

Πηγή κεντρικής: Rosiehw

DPG Network