Η ώρα της αλήθειας: Καταρρίπτουμε τους μεγαλύτερους μύθους γύρω από τη γυμναστική

Στοίχημα ότι κι εσείς τους πιστεύατε;

Δεν θα ήταν πολύ πιο εύκολη η ζωή μας, αν δεν ακούγαμε κανέναν και κάναμε μόνο ότι μας υπαγόρευε το ένστικτό μας; Ναι θα ήταν! Όχι μόνο σε προσωπικές ή επαγγελματικές επιλογές, αλλά γενικότερα στο καθετί που υπάρχει στην καθημερινότητά μας. Ας πούμε, όταν ξεκινάς τη γυμναστική, υπάρχουν σίγουρα αρκετά πράγματα τα οποία μπορεί να έχεις ακούσει, ή μπορεί κάποτε να σου είχαν πει, χωρίς φυσικά εσύ να γνωρίζεις αν όλα αυτά είναι αλήθεια. Παρακάτω λοιπόν, έχουμε κάποιους πολύ βασικούς μύθους για την άσκηση και τη γυμναστική, που καλό θα ήταν να σταματήσεις να πιστεύεις αν θέλεις να δεις αποτελέσματα.

1. Αν δεν την ιδρώσεις τη φανέλα, δουλίτσα δεν κάνεις: Μέγα λάθος, παρόλο που μεγάλη μερίδα του πληθυσμού θεωρεί ότι όντως αν δεν γίνεις μούσκεμα στον ιδρώτα, δεν υπάρχει περίπτωση να γυμνάζεσαι σωστά. Σύμφωνα με τους ειδικούς, το θέμα δεν είναι πόσο ιδρώνεις αλλά πόσο σωστά και ολοκληρωμένα εκτελείς τις ασκήσεις, προκειμένου να πετύχεις το στόχο σου.

2. Η έντονη άσκηση είναι πιο αποτελεσματική: Το θέμα στην προκειμένη, δεν είναι το πόσο σκληρά γυμνάζεσαι αλλά ποιος είναι ο στόχος σου. Θέλεις να χάσεις βάρος ή απλά να γραμμώσεις; Θα πρέπει λοιπόν, πριν ξεκινήσεις, να ξεκαθαρίσεις μέσα σου το τι πραγματικά θέλεις. Πάντως, οι ειδικοί προτείνουν ένα πρόγραμμα, το οποίο θα περιέχει και πιο έντονη και πιο χαλαρή εκγύμναση.

3. Όχι γυμναστική το βράδυ: Αυτό κι αν είναι λάθος. Η γυμναστική κάνει καλό στο σώμα, οποιαδήποτε ώρα της ημέρας, οπότε ο μύθος αυτός καταρρίπτεται πανηγυρικά. Το μόνο ίσως στο οποίο μπορεί να επηρεαστείς, είναι στον ύπνο, μιας και αν γενικότερα δυσκολεύεσαι το να γυμνάζεσαι στο τέλος της ημέρας, ίσως να μην είναι και ό, τι καλύτερο για τις αυπνίες σου.

4. Τα βάρη είναι μόνο για τους άντρες: Ε αυτό κι αν είναι λάθος και το υποστηρίζει μία γυναίκα η οποία έχει σηκώσει... πολλά βάρη στη ζωή της! Το μυστικό, δεν είναι να αποφύγεις τα βάρη, αλλά να κάνεις σωστά την άσκηση και με τα κατάλληλα κιλά. Προφανώς και οι ασκήσεις σου θα διαφέρουν από αυτές των αντρών, και αυτό είναι το ζητoύμενο. Στο κάτω κάτω, πώς θα εξαφανιστεί το λιπάκι από τους τρικέφαλους;

5. Οι κοιλιακοί μας δίνουν six pack: Δεν ξέρουμε πώς θα σας φανεί όλο αυτό, αλλά ήρθε η ώρα να σας πούμε κάτι σοκαριστικό: Οι κοιλιακοί δεν είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να αποκτήσεις γράμμωση στην κοιλιά. Ο λόγος; Αν οι κοιλιακοί δε γίνουν απολύτως σωστά, που συνήθως δε γίνονται, τότε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να γυμνάζετε τον αυχένα αντί την περιοχή που επιθυμείτε. Ξέρετε τι θα σας δώσει το αποτέλεσμα που ζητάτε; Οι ραχιαίοι! Συζητήστε το με το γυμναστή σας και μάλλον θα συμφωνήσει.

Διαβάστε ακόμη:

Γυμνάζεστε με φίλο; Δείτε αν είναι ο κατάλληλος για εσάς

Γυμναστήριο: 3 βασικά λάθη που μας εμποδίζουν να χάσουμε βάρος

 

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ