Βάλτε Χ στα ροκανίσματα: Αποκτήστε κοιλιά «πέτρα», χωρίς καν να... ξαπλώσετε

Το 10λεπτο πρόγραμμα που θα σας χαρίσει τα six packs των μοντέλων

Κοιλιά. Το σημείο που ίσως κάθε πρωί σας υπενθυμίζει ότι το προηγούμενο βράδυ (και όχι μόνο) το παρακάνατε λιγάκι. Το λίπος «χτυπάει» αμέσως το σημείο της κοιλιάς και εσείς όσο και αν θέλετε να το διώξετε, o πάγκος των κοιλιακών δε σας ακούγεται και τόσο καλή ιδέα.

Μπορείτε να τρέχετε με τις ώρες στο διάδρομο του γυμναστηρίου ή να κάνετε ασκήσεις για τα χέρια ή τα πόδια, αλλά ο πάγκος είναι ο χειρότερος εχθρός σας. Πώς όμως θα καταφέρετε να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά και τα six packs σας να τραβάνε όλα τα βλέμματα στην παραλία; Επειδή, λοιπόν, γνωρίζουμε ότι δε θα υπακούσετε στη φράση «Ξάπλωσε και κάνε τριάντα κοιλιακούς», βρήκαμε τις πιο διασκεδαστικές-και εύκολες- ασκήσεις για να τα καταφέρετε. Όχι, μην ψάξετε ούτε για στρώμα, ούτε και για πετσέτα. Ανεβάστε την ένταση της μουσικής και ακολουθήστε το παρακάτω πρόγραμμα:

Τηρήστε το καθημερινά και δείτε την κοιλιά σας να γίνεται και επίπεδη και... σέξι. Τι καλύτερο έχει η Ambrosio από εσάς άλλωστε; Μόνο... φτερά.

 

Διαβάστε ακόμη:

Είναι 6 και... αρκούν! Οι ασκήσεις που θα μεταμορφώσουν το σώμα σας σε χρόνο dt!

#LoveYourLines: Το hashtag που θα μας κάνει να αγαπήσουμε τις ραγάδες μας!

 

http://sparkleandhealth.blogspot.gr/

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ