3 ασκήσεις για να γραμμώσεις την κοιλιά σου στο άψε σβήσε

Κοιλιά «πλάκα» μέχρι τις διακοπές!

Μπορεί να έχεις κάνει ήδη τις εμφανίσεις σου στην παραλία αλλά έχει τουλάχιστον ένα μήνα ακόμη για να ρίξεις τα μπικίνι στη βαλίτσα και σαλπάρεις για κάποιο νησί. Πού το πάω; Πώς έχεις ακόμη πολλές προπονήσεις στη διάθεσή σου για να γραμμώσεις την κοιλιά σου και να καταπολεμήσεις το λίπος. Ποτέ δεν είναι αργά. 

Επίσης, είναι ασκήσεις που μπορείς να ακολουθείς ακόμη και τις ημέρες που δεν πηγαίνεις γυμναστήριο. Εντάξει, όχι κατά τη διάρκεια των διακοπών αλλά ένα τέτοιο ασκησιολόγιο είναι ιδανικό για να κρατάς επίπεδη την κοιλιά σου 365 ημέρες το χρόνο. 

Αυτό το διάβασες;

 Μία άσκηση για να γυμνάσεις ταυτόχρονα γλουτούς και κοιλιά

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ