Πόση ώρα γυμναστικής χρειάζεσαι για να κάψεις τα πατατάκια ή το burger;

Τελικά αξίζει να παιδευτείς τόσο πολύ για ένα cheeseburger;

Την αταξία σου την διατροφική την έκανες. Πήγες θερινό σινεμά και όσο να ναι τα πατατάκια ήταν κάτι που δε γινόταν να απουσιάζει από την βραδιά. Όπως επίσης και εκείνο το burger που έφαγες με την κολλητή σου για να ξεχάσεις πως ο πρωήν κυκλοφορεί με νέα σύντροφο.

Ό,τι και αν έφαγες το μόνο σίγουρο είναι πως την επόμενη μέρα ξύπνησες με τύψεις (ελάχιστες ή και πολλές) και με στόχο να πας γυμναστήριο. «Θα πάω να κάνω γυμναστική να κάψω τα χθεσινά». Ατάκα που έχουμε πει όλες χωρίς να ξέρουμε όμως πόσο πρέπει πραγματικά να κουραστούμε για να γλιτώσουμε από τις θερμίδες.

Πόσο, λοιπόν, πρέπει να γυμναστείς για να κάψεις την ‘’αταξία’’ σου;

1 κομμάτι πίτσας: Ανεβοκατέβασμα περίπου 100 σκαλιά 

Πατατάκια: 85 λεπτά jogging 

milkshake: 70 λεπτά σχοινάκι

cheeseburger: 1 ώρα ελλειπτικό μηχάνημα

Μάλλον μετά από αυτά θα πρέπει να σκεφτείς διπλά την ώρα που... τσιμπάς!

Αυτό το διάβασες;

7 ημέρες αρκούν: Ειδική διατροφή κατά της κυτταρίτιδας

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ