Μία άσκηση και 3 σετ για ένα καλλίγραμμο κορμί! Δεν αξίζει να το δοκιμάσεις;

Η άσκηση SOS για να γραμμώσεις κοιλιά, χέρια και πόδια!

Κορίτσια είναι καλοκαίρι και το γνωρίζουμε πολύ καλά πως στο πρόγραμμά μας δε χωρά και πολύ γυμναστική. Και δε θα σε πιέσουμε κιόλας για αυτό. Άλλωστε υπάρχουν μερικές ασκήσεις γυμναστικής που θα σε βοηθήσουν να μείνεις σε φόρμα κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού χωρίς να αφιερώσεις πολλά λεπτά της ώρας στο στρωματάκι της γυμναστικής σου. 

Η παρακάτω  άσκηση που θα δεις είναι τα κλασσικά πους απς απλά με αλματάκια. Εύκολη και πολύ γρήγορη. Φρόντισε να κάνεις 3 σετ των 10 επαναλήψεων τέσσερις φορές την εβδομάδα. Δε θα αφιερώσεις ούτε τρία λεπτά. 

Αυτό το διάβασες;

 Το χορταστικό πρωινό γεύμα της Jennifer Aniston για αδυνάτισμα

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies