Μισή ώρα αρκεί για να σμιλέψεις πόδια και οπίσθια

4 SHARES

Και αυτό το πρόγραμμα θα σε βοηθήσει

Είναι αλήθεια πως με τα προγράμματα γυμναστικής τα πάμε πάρα πολύ καλά. Αν μάλιστα είναι διασκεδαστικό και χορευτικό, τότε μας αρέσει πολύ περισσότερο και φωνάζουμε και τις φίλες μας, για να γυμναστούμε παρέα. Ξέρουμε θα μας περνάς για τρελές, που τώρα το καλοκαίρι, αντί να απολαμβάνουμε τον ήλιο και τη θάλασσα εμείς γυμναζόμαστε, όμως λίγη γυμναστική παραπάνω πάντα κάνει καλό.

Δες και αυτό: 10 ασκήσεις εξωτερικού χώρου, τόσο διασκεδαστικές που θα ξεχάσεις πως καις θερμίδες

Κι επειδή το τελευταίο διάστημα δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή στην κοιλιά μας κι έχουμε παραμελήσει τα υπόλοιπα, σήμερα θα γυμνάσουμε πόδια και οπίσθια μέσα μόνο σε μισή ώρα. Τι εννοείς πως δεν προλαβαίνεις; Τα 30’ είναι ένας πολύ ικανοποιητικός χρόνος για να γυμνάσεις και τις δύο αυτές μυϊκές ομάδες και είμαστε σίγουρες πως θα τα καταφέρεις.

Διάβασε ακόμη: Κορμί για παραλία σε μόλις 10 λεπτά; Γίνεται!

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ