Ξεκίνα αυτά τα πράγματα με τη νέα χρονιά και το σώμα σου θα σε ευχαριστεί

6 SHARES

Κάνε τα και θα μας θυμηθείς

Το 2018 μας άφησε πριν από μερικά εικοσιτετράωρα και θα είναι ψέμα αν σου πούμε πως στεναχωρηθήκαμε. Βλέπεις δεν είχε και πολλά καλά η χρονιά που πέρασε, οπότε αφήνουμε τις ελπίδες μας στην καινούργια. Ελπίζουμε να είμαστε πιο υγιείς, πιο ευγενικοί, πιο δραστήριοι και πιο ανοιχτοί στην αγάπη. Πρέπει όμως να φανούμε «πιστοί» και στο μόνο πράγμα που ξεχνάμε κάθε φορά να κάνουμε πράξη όταν μπαίνει η καινούργια χρονιά.

Ποιο είναι αυτό; Μα φυσικά η ατάκα που όλοι λέμε, πως από τη νέα χρόνια θέλουμε να χάσουμε αυτά τα δύο-τρία κιλά που πήραμε μέσα στις γιορτές. Φυσικά και μπορείς να το κάνεις και αυτό και πολλά άλλα ακόμη που θα σου πούμε παρακάτω και το σώμα σου θα σε ευχαριστεί.

Ξεκίνα να γυμνάζεσαι
Οι άνθρωποι θέτουν υψηλούς στόχους γυμναστικής για το νέο έτος και μετά από ένα μήνα ή λιγότερο δεν κάνουν ούτε τα μισά από αυτά που δεσμεύτηκαν. Αυτό αυτόματα επηρεάζει την αυτοεκτίμησή τους και η κατάθλιψη είναι το αμέσως επόμενο στάδιο. Ένας ειδικός αναφέρει πως ένας εφικτός καθημερινός στόχος είναι τα 10χιλιάδες βήματα την ημέρα. Όταν βλέπεις πως εκπληρώνεις αυτόν τον ημερήσιο στόχο, επιβράβευσε τον εαυτό σου και θα δεις αμέσως πως και η αυτοεκτίμησή σου και η ψυχολογία σου θα ανέβουν.

Φάε φαγητά που ενισχύουν το μυαλό σου
Υπάρχουν τόνοι θρεπτικών συστατικών που μπορείς να πάρεις από τα τρόφιμα και που βοηθούν στην καλύτερη λειτουργία του εγκεφάλου σου, τη διαχείριση του stress ή που απλά σε κάνουν πιο ευτυχισμένη. Οι ερευνητές αναφέρουν πως τροφές που είναι πλούσιες σε ωμέγα 3, όπως κάποια ψάρια και ξηροί καρποί (που έχουν και αντιοξειδωτικά), μπορούν να προστατεύσουν το μυαλό σου από την απώλεια μνήμης. Γι’ αυτό ξεκίνα να προσθέτεις στο διατροφολόγιο σου σολομό και φρούτα, όπως βατόμουρα και μύρτιλα, που μπορούν να βοηθήσουν στη μνήμη και τη συγκέντρωση, αλλά και στην ενίσχυση της διάθεσης σου.

Ζήτα συγνώμη και δώσε συγχώρεση
Σύμφωνα με τους ειδικούς μια σαφής πορεία προς την ψυχική ηρεμία είναι η συγχώρεση. Η μνησικακία και η ενοχή μπορούν να οδηγήσουν σε σοβαρές ασθένειες είτε το πιστεύεις, είτε όχι. Όταν βιώνεις μία δύσκολη κατάσταση επέτρεψε στον εαυτό σου να συγχωρεί για να μπορέσεις να προχωρήσεις. Και θυμήσου, το ότι συγχωρείς δεν σημαίνει πως επικροτείς της κακή συμπεριφορά. Αντ' αυτού, σε απελευθερώνει και σου επιτρέπει να προχωρήσεις μπροστά χωρίς επιπλέον τύψεις ή δεύτερες σκέψεις.

Διάβασε ακόμη: Τα 5 tips μιας διατροφολόγου για τις ημέρες των εορτών!

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ