Ένα έντονο πρόγραμμα για να γυμνάσεις τους γλουτούς σου μέσα σε 10’ και χωρίς εξοπλισμό

1 SHARE

Οι ασκήσεις που έψαχνες καιρό

Όταν κάνουμε γυμναστική, δύο είναι τα σημαντικότερα μέρη στο σώμα μας που θέλουμε να γυμνάσουμε, και αυτά φυσικά είναι οι γλουτοί μας και η κοιλιά μας. Κι ενώ για την κοιλιά σου έχουμε δείξει κατά διαστήματα τόσες ασκήσεις που μπορείς να κάνεις και μόνη σου στο σπίτι, ήρθε η ώρα για τους γλουτούς.

Γιατί ποια είναι αυτή που δεν θέλει γλουτούς σμιλεμένους και σφιχτούς; Σε όλες μας αρέσουν πολύ περισσότερο οι ασκήσεις για το κάτω μέρος του σώματος, παρά για το πάνω, οπότε το βίντεο αυτό, είναι αυτό που χρειάζεσαι ακριβώς να δεις. Δεν θα χρειαστείς καθόλου εξοπλισμό, εκτός από τα ρούχα γυμναστικής και τα αθλητικά σου, τα οποία όμως φοράς ήδη.

Πάτα το play στο βίντεο, κι ετοιμάσου για ένα δεκάλεπτο φωτιά.

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ