5 ασκήσεις που θα κάνεις στο σπίτι για τέλειους γλουτούς

46 SHARES

Θα τις εκτελέσεις ακόμη κι αν είσαι εντελώς αγύμναστη και θα έχεις άμεσα ορατά αποτελέσματα.

Kακά τα ψέματα κορίτσια, ιδανικά όλες θα θέλαμε να έχουμε τέλειους, τονισμένους γλουτούς. Δυστυχώς καθημερινότητα δεν μας επιτρέπει να ασκηθούμε όσο θα θέλαμε και σε συνδυασμό με την καθιστική ζωή, αμελούμε την γράμμωση και την εμνδυνάμωση του σώματός μας.

Όλοι οι λόγοι για να γυμνάσεις τους γλοτούς σου

Οι γλουτιαίοι μύες είναι οι μεγαλύτεροι μύες στο σώμα σας και έχουν πολύ σημαντικές λειτουργίες. Είναι υπεύθυνοι για τη διατήρηση της ισορροπίας και της δύναμης όταν χοροπηδάς, περπατάς ή τρέχεις. 

Οι περισσότεροι άνθρωποι κάθονται πολλές ώρες καθημερινά λόγω του εργασιακού τους περιβάλλοντος και των επιλογών του τρόπου ζωής. Είναι πoλύ σημαντικό να διατηρήσεις ισχυρή την περιοχή των γλουτών σου για να μην έχεις ανεπιθύμητες συνέπειες στα γόνατα και τη μέση σου.

Εκτός λοιπόν από το καλλίγραμμο σώμα οι εκγύμναση των γλουτών σου προσφέρει καλύτερη στάση του σώματος. Η σωστή στάση του σώματος διασφαλίζει ότι οι μύες του σώματος είναι σωστά ευθυγραμμισμένοι. Ταυτόχρονα συμβάλλουν στην πρόληψη τραυματισμών. Οι αδύναμοι γλουτοί έχουν συσχετιστεί με τραυματισμούς του κάτω κορμού όπως γόνατα, ισχίο, αστράγαλοι κ.λπ.

Βαριέσαι τη γυμναστική; 6 εύκολες και αποτελεσματικές ασκήσεις για εσένα

5 εύκολες ασκήσεις για τέλειους γλουτούς

askiseis2 copy

1) Καθίσματα (squats)

2) Fire hydrant

3) Προβολές

4) Side squats

 

5) Γέφυρες

4 μυστικά για να πετύχεις κάθε fitness στόχο σου

Πηγή κεντρικής: freepik.com

Βάλε τις παραπάνω ασκήσεις στην καθημερινότητά σου και ετοιμάσου να εκπλαγείς με τα αποτελέσματα.

46 SHARES
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ