10 συνήθειες των γυναικών που είναι πάντα σε φόρμα - Μάθε ποιες είναι και άντλησε έμπευση!

Ένταξέ τες κι εσύ στην καθημερινότητά σου και δες τη ζωή σου να αλλάζει ριζικά.

Παραδέξου το, ζηλεύεις κι εσύ (με την καλή έννοια πάντα) τις γυναίκες εκείνες που γυμνάζονται ακόμα και στις διακοπές τους και δείχνουν να έχουν πάντα τον έλεγχο του τι τρώνε, σαν να μην έχουν καταναλώσει ποτέ ένα ολόκληρο σακουλάκι πατατάκια χαζεύοντας τηλεόραση.

Είναι μονίμως γεμάτες όρεξη και ενέργεια (ναι, ακόμη και τα πρωινά της Δευτέρας που εσύ ξυπνάς μες στα νεύρα και δεν έχεις διάθεση για τίποτα) και τόσο συνεπής με τις υγιεινές τους συνήθειές, που σε κάνουν να αναρωτιέσαι αν παίρνουν κάποιο μαγικό χάπι ή απλώς έχουν γεννηθεί έτσι...

8 υγιεινές συνήθειες που ακολουθεί καθημερινά η Blake Lively

Πριν αναστενάξεις βαθιά, να σου πούμε ότι τα νέα είναι καλά για εμάς τις κοινές θνητές: δεν υπάρχει κάποιο γενετικό χαρακτηριστικό ή μαγικό χάπι για να διατηρείται κανείς σε φόρμα.Έχει να κάνει απλά με μια σειρά από καθημερινές συνήθειες, τις οποίες μπορούμε όλες να εντάξουμε στη ζωή μας. Αυτό σημαίνει ότι το να είσαι fit και γεμάτη εσωτερική λάμψη και ενέργεια, δεν είναι απλά εφικτό, αλλά και επιτεύξιμο.

Αρχικά, ας ορίσουμε τι σημαίνει να είσαι «σε φόρμα». Ανεξάρτητα από το τι νόμιζες μέχρι σήμερα, θα θέλαμε να το επαναπροσδιορίσουμε ως την πιο υγιή και θετική πλευρά του εαυτού σου. Το να είσαι σε φόρμα δεν έχει να κάνει με τα κιλά ή το six-pack στην κοιλιά σου.

Σε τελική ανάλυση, το να φοράς απλά νούμερο xs στα τζιν παντελόνια, δε θα μπορούσε ποτέ να είναι αρκετά ισχυρό για να σου δώσει αυτή την αυτόφωτη λάψη που εκμπέμπουν οι fit άνθρωποι και την απεριόριστη ενέργεια που έχουν.

Όλο το ζήτημα έχει να κάνει με τις συνήθειες που επιλέγεις να υιοθετήσεις στην καθημερινότητά σου, και εμείς είμαστε εδώ για να σου αποκαλύψουμε τις 10 πιο κοινές συνήθειες που έχουν οι γυναίκες που είναι πάντα σε φόρμα, ώστε να αντλήσεις έμπνευση και να τις βάλεις στη ζωή σου από αύριο κιόλας.

Επιλέγουν ένα είδος γυμναστικής που τις κάνει χαρούμενες

Είτε κάνουν μπαλέτο επειδή το λατρεύουν, είτε τρέχουν χιλιόμετρα για να καθαρίσουν το μυαλό τους, ένα είναι το σίγουρο: βρίσκουν χαρά στην άσκηση και δεν το κάνουν με «βαριά καρδιά» ή επειδή «πρέπει», αλλά επειδή θέλουν!

Σκέφτονται τι θα φάνε, αντί για το τι δε θα φάνε

Η διατροφική κουλτούρα μάς έχει διδάξει να επικεντρωνόμαστε σε αυτά που δεν πρέπει να τρώμε, όπως λιπαρά τρόφιμα, γλυκά και «κακούς» υδατάνθρακες. Ωστόσο, οι fit γυναίκες δεν ανησυχούν για το τι δεν πρέπει να τρώνε, αλλά ενθουσιάζονται  και επικεντώνονται στην απόλαυση που τους προσφέρουν τα τρόφιμα που τρώνε, όπως για παράδειγμα φρέσκες σαλάτες, ζεστά μαγειρευτά, νόστιμα πιάτα με λαχανικά και δροσιστικά smoothies.

Παραμένουν δραστήριες ακόμη και εκτός του γυμναστηρίου

Οι γυναίκες που είναι πάντα σε φόρμα δεν περιορίζουν την κινητική τους δραστηριότητα σε μια προπόνηση 60 λεπτών, αλλά έχουν συνολικά έναν πιο δραστήριο τρόπο ζωής. Κινούνται περισσότερο και κάθονται λιγότερο, γιατί τους βγαίνει φυσικά αυτό. Αυτό που μπορείς να κάνεις εσύ είναι να προσπαθήσεις να προσθέσεις περισσότερες δρατηριότητες που απαιτούν κίνηση, όπως για παράδειγμα να πηγαίνεις μεγαλύτερες βόλτες τον σκύλο σου, να καθαρίζεις πιο συχνά το σπίτι σου ή να πηγαίνεις στο σούπερ μάρκετ με τα πόδια και όχι με το αυτοκίνητο (όταν φυσικά η λίστα για τα ψώνια δεν είναι υπερβολικά μεγάλη).

Ξεκουράζονται

Εάν πιστεύεις ότι η διατήρηση της φόρμας έχει να κάνει μόνο με το πόσο γυμνάζεσαι, είσαι γελασμένη. Οι fit γυναίκες γνωρίζουν πολύ καλά ότι το κλειδί για μια υγιή ζωή είναι η ισορροπία και όχι η τελειότητα. Το σώμα χρειάζεται την απαιτούμενη ανάκαμψη για να μπορεί να λειτουργήσει κατά τη διάρκεια της ημέρας. Η ιεράρχηση του ύπνου είναι ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που θα μπορούσες να κάνεις για το σώμα σου, γι' αυτό ξεκίνα να τηρείς ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα ύπνου από αύριο κιόλας.

fitness7

Βάλε το sleep care στη ζωή σου και δες τη να αλλάζει ριζικά!

Δε μένουν ποτέ νηστικές και δε στερούνται τίποτα

Οι fit γυναίκες γνωρίζουν καλά ότι το σώμα μας δεν πρέπει ποτέ να αισθάνεται στέρηση ή πείνα σε σημείο που να νιώθουμε αδύναμες ή να... γουργουρίζει η κοιλιά μας. Να θυμάσαι πάντα ότι το φαγητό είναι ενέργεια, όχι εχθρός. Το σώμα χρειάζεται ενέργεια απλά και μόνο για να υπάρχει, πόσω μάλλον για να ασκηθεί, να «κυνηγήσει» τα παιδιά ή να έχει διαδοχικά meetings στη δουλειά όλη την ημέρα. Πρόσθεσε περισσότερες φυτικές ίνες με λαχανικά, όσπρια, ξηρούς καρπούς και δημητριακά ολικής αλέσεως στη διατροφή σου και να έχεις πάντοτε μαζί σου θρεπτικά σνακ σε περίπτωση που αισθανθείς κάποια λιγούρα κατά τη διάρκεια της ημέρας. 

Δες στη photo gallery τις υπόλοιπες συνήθειες των fit γυναικών.

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ