Τα 2 είδη εκγύμνασης που διατηρούν fit την Kate Hudson

Μαρία Ροδίτη
Τα 2 είδη εκγύμνασης που διατηρούν fit την Kate Hudson

Η διάσημη ηθοποιός δεν τρώει όλο τον χρόνο της στο γυμναστήριο. Όμως, «ορκίζεται» σε 2 δημοφιλή στυλ γυμναστικής.

Είναι διάσημη ηθοποιός, αλλά είναι και μαμά 4 παιδιών. Όπως καταλαβαίνεις ο χρόνος της είναι πολύ περιορισμένος, όμως η ίδια καταφέρνει να προσέχει τον εαυτό της και να φροντίζει την εικόνα της. Ο λόγος για την Kate Hudson.

Η 42χρονη star δεν είναι εμμονική μεν με την εξωτερική της εμφάνιση, φροντίζει δε να είναι υγιής μέσα και έξω. Και πώς το επιτυγχάνει αυτό; Μα, φυσικά, με τη γυμναστική και τη διατροφή. Η Kate Hudson ακολουθεί ισορροπημένη διατροφή, ενώ εδώ και χρόνια «ορκίζεται» σε δύο είδη γυμναστικής.

Αυτές είναι οι μοναδικές ασκήσεις που χρειάζεσαι για γλουτούς σαν της JLo

Το πρόγραμμα γυμναστικής της Kate Hudson

Η Kate Hudson δεν ξοδεύει άπειρες ώρες στο γυμναστήριο. Ναι, κι όμως! Διατηρεί αυτήν τη σιλουέτα χωρίς ιδιαίτερο κόπο μιας και το μυστικό της βρίσκεται στη yoga και το pilates. Η star ακολουθεί το ίδιο workout plan τα τελευταία 15 χρόνια και δεν το αλλάζει με τίποτα. Τι ακριβώς κάνει;


https://www.instagram.com/p/CZC4TDYjzOS

Κάνει hit yoga και pilates άλλοτε ξεχωριστά και άλλοτε συνδυαστικά μιας και ο απώτερός της στόχος κάθε φορά είναι να διασκεδάζει όσο γυμνάζεται. Η Kate Hudson δεν θέλει με τίποτα να βαριέται κατά τη διάρκεια της προπόνησής της.


https://www.instagram.com/p/CRTpXCiMC5P

Το διατροφικό πλάνο της Kate Hudson

Η Kate Hudson έχει έναν στόχο στη ζωή της: να παραμένει υγιής. Και αυτό το καταφέρνει τόσο με τη γυμναστική όσο και με τη σωστή διατροφή που τη βοηθούν να διατηρείται και fit. Η διάσημη ηθοποιός αποφεύγει να τρώει κρέας και γαλακτοκομικά, λατρεύει τα φρούτα και τα λαχανικά, ενώ δεν παραλείπει ποτέ μα ποτέ το πρωινό της. Το πρωινό είναι για την Kate Hudson το πιο σημαντικό γεύμα.

Το πρωινό της περιλαμβάνει τα εξής: αβοκάντο, 1 κούπα μούρα, μεξικάνικη σάλτσα, αυγά.

Το snack της είναι συνήθως μήλο με βούτυρο αμυγδάλου.



Το μεσημεριανό της περιλαμβάνει: Κοτόπουλο, γλυκοπατάτες, χούμους.

Το απογευματινό snack της αποτελείται από shake πρωτεΐνης, γάλα καρύδας και φρούτα.

Το βραδινό της περιλαμβάνει: Σολομό, μαγειρεμένα λαχανικά στον ατμό.

Photos: @katehudson

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

DPG Network