Μύθοι για τη γυμναστική, που δεν πρέπει να πιστέψετε

Μύθοι για τη γυμναστική, που δεν πρέπει να πιστέψετε

Εκτός κι αν ψάχνετε για δικαιολογίες.

«Δεν πρέπει να κάνουμε πολύ εντατικά προγράμματα γυμναστικής.» Άλλο δεν πρέπει, άλλο δεν μπορώ, άλλο δεν θέλω. Τουλάχιστον, μεταξύ κατεργάρηδων, ειλικρίνεια, κορίτσια. Για να ξέρετε, οι γυμναστές εκθειάζουν τα ολιγόλεπτα εντατικά προγράμματα γυμναστικής, όπου εναλλάσσεται η ένταση ή ο βαθμός δυσκολίας, ανά 30 δευτερόλεπτα, από πολύ δύσκολο ή εντατικό σε λιγότερο απαιτητικό. Αυτή η τακτική μπορεί να ακολουθηθεί στο τρέξιμο, την ποδηλασία, στο ελλειπτικό μηχάνημα, κ.λ.π, δύο με τρεις φορές την εβδομάδα, με εντυπωσιακά αποτελέσματα.

«Έχω κακό μεταβολισμό και η άσκηση δεν αποδίδει.» Ενώ είναι αλήθεια πως ορμονικές μεταβολές ή διαταραχές επηρεάζουν τον μεταβολισμό μας αρνητικά, ένα τακτικό και εντατικό πρόγραμμα γυμναστικής, είναι βέβαιο ότι θα τον ενεργοποιήσει. Μην απογοητεύεστε αμέσως. Επιμείνετε να προκαλείτε τον εαυτό σας να δοκιμάζει καινούργιες ασκήσεις, πιο δύσκολες, πιο απαιτητικές και για μεγαλύτερη διάρκεια. Είναι σίγουρο ότι θα κερδίσετε.

«Είμαι επιρρεπής σε τραυματισμούς και μυϊκούς πόνους όταν γυμνάζομαι.» Ενώ όταν κάθεστε όλη μέρα σένα γραφείο, σκυμμένη μπροστά από ένα computer, είστε μια χαρά. Και δύο τρομάρες μαζί. Όσο περισσότερο κάθεστε χωρίς να γυμνάζετε ή να κάνετε διατάσεις των μυών σας, τόσο περισσότερες πιθανότητες έχετε να πάθετε εξάρθρωση, διάστρεμμα, τράβηγμα ή και σχίσιμο των μυών σας. Γυμνάστε, τεντώστε και δυναμώστε τους μυς σας για να τους προστατέψετε.

DPG Network