Γυμναστική για σπίτι & γραφείο, για πολυάσχολους & γονείς (μέρος 4ο)

Γυμναστική για σπίτι & γραφείο, για πολυάσχολους & γονείς (μέρος 4ο)

Οι ασκήσεις για χέρια, στήθος, ώμους και πλάτη που χρωστούσαμε. 

3η άσκηση: Τα απαραίτητα όργανα γι αυτήν την άσκηση βρίσκονται στην κουζίνα σας. Θα χρειαστείτε δύο μπουκάλια νερό του 1,5lt.
Είμαστε όρθιοι σε στάση προσοχής κρατώντας τα νερά και με τεντωμένα χεριά δουλεύουμε ώμους. Κάνουμε τρία δεκαπενταριά ανοίγοντας τα χεριά μας στο πλάι ταυτόχρονα, χωρίς να τα σηκώνουμε πάνω από τη νοητή ευθεία των ώμων μας. Στα επόμενα τρία δεκαπενταριά δουλεύουμε πάλι ταυτόχρονα τα χεριά μας, αυτή τη φορά μπροστά μέχρι το ύψος των ώμων ξανά. Τελειώνουμε τους ώμους κάνοντας αλλά τρία δεκαπενταριά.

4η άσκηση: Από τη στάση προσοχής σπρώχνουμε πίσω με τεντωμένα χεριά, όσο πάει ,χωρίς να γέρνουμε το σώμα μας μπροστά. Μιας και κρατάμε τα « βαράκια» είναι ευκαιρία να κάνουμε και τέσσερα σετ από δεκαπέντε επαναλήψεις δικέφαλου χεριών. Οι αγκώνες κολλητά στο σωμένη πλάτη ευθεία, πατάμε καλά κάτω και ξεκινάμε να δουλεύουμε εναλλάξ.
Καθ´ολη τη διάρκεια των τελευταίων τεσσάρων ασκήσεων, αν σε κάποιες από εσάς φαίνεται πολύ το βάρος του κάθε μπουκαλιού νερού, μπορείτε να πιείτε λίγο, αλλά παρακαλώ την ιδία ποσότητα από κάθε μπουκάλι. Έτσι μειώνεται η αντίσταση.

5η άσκηση: Ήρθε η ώρα της πλάτης και τελειώσαμε. Δεν αποχωριζόμαστε τα «βαράκια» μας. Ξαπλώνουμε κάτω μπρούμυτα, έχουμε ενωμένα τα πόδια μας και τα χεριά μας κολλητά στο σώμα. Το σαγόνι στο έδαφος και κοιτάμε μπροστά. Στόχος είναι να φέρουμε ταυτόχρονα τα χεριά μας μπροστά παράλληλα με το πάτωμα και να ξεκολλήσουμε λίγο τους ώμους μας από κάτω. Τα χεριά μας μπροστά ξεκολλάμε, τα χεριά πίσω, το σαγόνι κάτω. Κάντε τέσσερα δεκαπενταριά για να γίνεται σαν την Ζίνα(!).

Θα ακολουθήσουν και ασκήσεις για τον κορμό.

DPG Network