Απόκτησε αυτοπεποίθηση στο γραφείο με 4 απλά βήματα

Σταμάτα να φοβάσαι

Αυτό το κείμενο είναι από αυτά που τα γράφεις για να δώσεις συμβουλές και έμπνευση σε κάποιους άλλους ανθρώπους, όμως τελικά αντιλαμβάνεσαι πως στην πραγματικότητα τα γράφεις για να τα ακούσεις κι εσύ η ίδια. Οι συνθήκες στις οποίες δουλεύεις σε συνδυασμό με την κοινωνία δύο ταχυτήτων στην οποία ζούμε, ίσως να σου έχουν δημιουργήσει ένα μικρό πρόβλημα στην συμπεριφορά σου και κατ’ επέκταση και στην ψυχολογία σου.

Η αυτοπεποίθηση στη δουλειά είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι στη ζωή μας και όλοι πρέπει να έχουμε, αλλιώς δύσκολα επιβιώνεις. Τι γίνεται όμως στις περιπτώσεις που η αυτοπεποίθησή σου στον χώρο εργασίας κυρίως έχει φτάσει δεύτερο υπόγειο; Τα πράγματα γίνονται πολύ πιο δύσκολα και εσύ πρέπει να βρεις την χαμένη σου αυτοπεποίθηση asap.

Αρχικά σταμάτα να υποτιμάς τον εαυτό σου
Με το να μιλάς υποτιμητικά στον εαυτό σου και να λες συνεχώς πως δεν θα καταφέρεις ποτέ να κάνεις τίποτα σωστό, μόνο κακό κάνεις στον εαυτό σου. Αυτή τη φωνή που ψιθυρίζει συνεχώς στα αυτιά σου και σου λέει πως δεν μπορείς να το κάνεις, εκπαίδευσε τη να σου λέει το αντίθετο. Τότε θα δεις πόσο πιο απλά και εύκολα θα γίνουν όλα. Ένα βήμα τη φορά και θα δεις πως τα πράγματα θα αλλάξουν.

Αποδέξου την καλή κριτική
Σίγουρα το να σε κρίνει κάποιος και να το δέχεσαι δεν είναι ό,τι καλύτερο, πρέπει όμως να μάθεις να δέχεσαι την καλή κριτική. Αυτή που δεν εμπεριέχει κακία και ζήλια και γίνεται μόνο για δικό σου καλό. Την επόμενη φορά λοιπόν που θα δεχθείς μια κριτική μην σκεφτείς πως τα έκανες μαντάρα. Σκέψου πως αυτό το άτομο παρακολουθεί την πορεία σου, βλέπει την προσπάθεια σου και σου επισημαίνει τις αδυναμίες, προκειμένου να γίνουν δύναμη.

Δες και αυτό: 3 βήματα που μπορείς να ακολουθήσεις για να διαχειριστείς το άγχος σου

Πανηγύρισε (ναι, πανηγύρισε) τις μικρές σου νίκες
Όσο δύσκολο και απαιτητικό και αν είναι το 8ωρο σου να θυμάσαι να σταματάς κάθε λίγο και επιβραβεύεις τον εαυτό σου για όσα έχεις ήδη καταφέρει μέσα στην ημέρα. Επιβραβεύοντας τον εαυτό σου με όποιον τρόπο σκεφτείς στη διάρκεια της ημέρας, μπορεί να ανεβάσεις και την αυτοπεποίθησή σου και την αποδοτικότητα σου.

Μίλα για ό,τι σε -ενοχλεί- απασχολεί
Αν είσαι άτομο που κλείνεται στον εαυτό του κάθε φορά που δεν νιώθει καλά (ναι κι εγώ αυτό κάνω), τότε μάλλον θα πρέπει να αλλάξεις κατεύθυνση. Είναι μεγάλο λάθος να τα κρατάς μέσα σου, γι’ αυτό και ο μόνος τρόπος να νιώσεις καλύτερα είναι να μιλήσεις γι’ αυτό που σε ενοχλεί.

Σίγουρα θα υπάρχει κάποιος που εμπιστεύεσαι στον εργασιακό σου χώρο. Μόλις τον εντοπίσεις, πάρε το πράσινο φως και μίλησε του για ό,τι σε απασχολεί. Θα δεις πως θα νιώσεις αμέσως πολύ καλύτερα.

Για το κλείσιμο σου έχω μία συμβουλή. Βγάλε από τη ζωή σου τους τοξικούς ανθρώπους που το μόνο που θέλουν είναι να σε βλέπουν να «υποφέρεις» και απέδειξε τους πως είσαι πολύ καλύτερη από αυτούς.

Διάβασε ακόμη: Τρία εύκολα βήματα για να νιώθουμε καλύτερα με τον εαυτό μας!

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ