Αισθάνεσαι κουρασμένη όλη την ώρα; 10 τρόποι για να νιώσεις καλύτερα

90 SHARES

Η καθημερινή άσκηση και η ελάττωση της καφεΐνης είναι μόνο μερικές λύσεις για να νικήσεις την κόπωση.

Οι ρυθμοί της καθημερινότητας είναι ειλικρινά πολύ απαιτητικοί. Είναι συχνό φαινόμενο μια εργαζόμενη γυναίκα να νιώθει μονίμως κουρασμένη, προσπαθώντας να ανταποκριθεί σε όλες της τις υποχρεώσεις. Πολλές φορές, τρέχεις κυριολεκτικά από τη μία δραστηριότητα στην άλλη, χωρίς να προλάβεις να έχεις λίγο προσωπικό χρόνο για να αποφορτιστείς και να ηρεμήσεις.

Δεν είναι πάντα εύκολο να εντοπίσεις τον ακριβή λόγο για τον οποίο έχεις χαμηλά επίπεδα ενέργειας. Εάν αισθάνεσαι μονίμως κουρασμένη (ή για λόγους που δεν είναι εμφανείς), κλείσε ραντεβού άμεσα με έναν γιατρό. Ένα ψηφιακό detox είναι απαραίτητο έστω για λίγες ώρες μέσα στην ημέρα.

Η τηλεόραση, το κινητό, το tablet και ο υπολογιστής είναι καλό να έχουν κλείσει μία ώρα πριν πέσεις για ύπνο. Η ενασχόλησή σου με το κινητό σε φορτώνει με στρες και σου προκαλεί διαταραχές ύπνου και διάθεσης, σύμφωνα πάντα με τους ειδικούς.

Καλό είναι να απενεργοποιείς όλες τις ηλεκτρονικές συσκευές που σε περιβάλλουν τουλάχιστον μία ώρα πριν τον ύπνο και να χαλαρώσεις με ένα τσάι, λίγο διαλογισμό ή την αγαπημένη σου μουσική. Η διαφορά που θα παρατηρήσεις στον ύπνο, στην ενέργεια, την αρτηριακή πίεση αλλά και στο μεταβολισμό σου θα είναι εντυπωσιακή.

Πότε να ανησυχήσεις

Οι ενδείξεις που υποδηλώνουν ότι η κούραση που αισθάνεσαι μπορεί να είναι κάτι πιο σοβαρό περιλαμβάνουν ανεξήγητο πόνο, πυρετό και πονοκεφάλους.

Νιώθεις συνεχώς κούραση; Όλα όσα θα σε βοηθήσουν

1) Ακολούθησε μια ισορροπημένη διατροφή

2) Πίνε καθημερινά πολύ νερό

3) Βάλε την άσκηση στην καθημερινότητά σου

4) Περιόρισε την καφεΐνη

5) Κάνε καλό και επαρκή ύπνο

Bad mood days; 5 τρόποι να το ξεπεράσεις

6) Περιόρισε το αλκοόλ

7) Μείωσε το στρες

8) Κατανάλωσε τροφές πλούσιες σε σίδηρο

9) Βάλε τον διαλογισμό στη ζωή σου

10) Κάνε πολλά και μικρά γεύματα σε καθημερινή βάση

Πηγή κεντρικής: pexels.com

90 SHARES
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ