Αυτός είναι ο πιο εύκολος τρόπος να ξεφορτωθείς το φούσκωμα γρήγορα

Τον γνώριζες;

Όλοι γνωρίζουμε πως τα συμπτώματα του πρηξίματος πολλές φορές μπορούν να χαλάσουν τα σχέδιά σου και τη διάθεσή σου, όσο κανένας άλλος. Όμως η ερώτηση είναι πώς ξεφορτώνεσαι το πρήξιμο; Τι κάνεις όταν υποτίθεται πως είσαι καλεσμένη σε μία εκδήλωση, φοράς κάτι και βλέπεις πως η κοιλίτσα σου πετάει τρομερά; Ξέρουμε πέφτει η διάθεσή σου και η ψυχολογία σου, και το μόνο που θέλεις είναι να κλειστείς στο σπίτι και να μη βλέπεις άνθρωπο.

Μπορείς όμως να ξεφορτωθείς το πρήξιμο σε χρόνο dt με τον πιο απλό και εύκολο τρόπο. Πώς; Διάβασε παρακάτω και ακολούθησε τη συμβουλή μας την επόμενη φορά που θα πρηστείς λίγο πριν την έξοδό σου.

Δες και αυτό: Πρήστηκες ξανά; Δες έξι τρόπους να ξεφορτωθείς το φούσκωμα μια και καλή

Αν έχεις μόνο λίγες ώρες στη διάθεσή σου πριν από κάποια έξοδο και όλως τυχαίως είσαι πρησμένη, πιες ένα ποτήρι νερό με φρέσκο στυμμένο λεμόνι και λίγο πιπέρι cayenne. Το πιπέρι Cayenne διεγείρει την πέψη, απαλύνει το σώμα σου από τα αέρια και μπορεί να ανακουφίσει την πίεση και τις κράμπες. Την ίδια δουλειά κάνει και ο κουρκουμάς, ο οποίος είναι υπέρ του δέοντος αποτοξινωτικός, εάν θέλεις να χρησιμοποιήσεις κάτι διαφορετικό.

Εάν πάλι δεν θέλεις να πιείς νερό με λεμόνι, μπορείς να το αντικαταστήσεις με νερό καρύδας, το οποίο έχει επίσης αποτοξινωτικές ιδιότητες.

Παρακάτω σου έχουμε και μία συνταγή για ένα σούπερ αποτοξινωτικό smoothie που θα σε βοηθήσει επίσης να ξεπρηστείς.

Θα χρειαστείς:
Μισό φλιτζάνι νερό καρύδας
1μιση φλιτζάνι ανανάς (φρέσκος ή κατεψυγμένος) σε κομμάτια
περίπου 10γρ τζίντζερ καθαρισμένο
μισό φλιτζάνι πάγο
μια χούφτα σπανάκι
1 κ.γ κουρκουμά
λίγο πιπέρι cayenne

Τα ανακατέυεις όλα μαζί στο μπλέντερ κι έτοιμο το smoothie σου.

Διάβασε ακόμη: Αυτά είναι τα ροφήματα που σε πρήζουν συνεχώς και δεν το ήξερες

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ