3 tips για να στέλνεις σωστά και επαγγελματικά email

Νατάσσα Σχοινά
3 tips για να στέλνεις σωστά και επαγγελματικά email

Οι συμβουλές που θα σε βοηθήσουν.

Τα email είναι κομβικό κομμάτι της δουλειάς εδώ και πολλά χρόνια. Είναι ο τρόπος με τον οποίο θα συνάψεις μία συμφωνία, θα ενημερώσεις την ομάδα σου για αλλαγές ή διευκρινίσεις, θα στείλεις βιογραφικό, θα προσπαθήσεις να λύσεις ένα πρόβλημα, και οτιδήποτε άλλο προκύψει μέσα στη μέρα. Δε γίνεται χωρίς αυτό, οπότε η αποστολή του χρειάζεται να πληροί συγκεκριμένες προϋποθέσεις ώστε να μην είναι ούτε too much ούτε ανεπαρκές.

Αρκετές φορές θα έχεις αναρωτηθεί για συνήθεις λεπτομέρειες, όπως τα σημεία στίξης και η γενικότερη δομή του, γι’ αυτό και συγκεντρώσαμε τα tips που θα βρεις στη συνέχεια

  1. Θέμα

Στη γραμμή του θέματος δεν πρέπει να μακρυγορείς. Μία φράση που θα είναι σύντομη, αλλά σαφής είναι αυτό που χρειάζεσαι στη συγκεκριμένη περίπτωση. Κάτι που να δίνει στον αποδέκτη να καταλάβει ακριβώς το θέμα, χωρίς να τον κουράζει από την πρώτη πρόταση.

  1. Σημεία στίξης

Το θέμα του θαυμαστικού πάντα αποτελεί τομέα απορίας. Τα πολλά θαυμαστικά ενδεχομένως δείξουν υπερβολικό ενθουσιασμό. Η ανυπαρξία του μπορεί να εκληφθεί ως υπερβολική αυστηρότητα, ακόμα και παθητική επιθετικότητα. Η λύση βρίσκεται κάπου στη μέση. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να γεμίσεις τη σελίδα με θαυμαστικά, αλλά θα ήταν ωραία κίνηση να τοποθετήσεις ένα σε μία πρόταση που έχει να κάνει με κάποιο επίτευγμά σου. Πάντα συνδυαστικά με το γενικότερο ύφος του γραπτού.

  1. Ώρα αποστολής

Ποια είναι η κατάλληλη ώρα αποστολής ενός email; Υπάρχει κάποια εξαρχής ή δεν επηρεάζει ιδιαίτερα; Σύμφωνα με το Moah, πάντως, το διάστημα 7-9 το πρωί φαίνεται να δίνει τις περισσότερες πιθανότητες ανταπόκρισης.