8 πράγματα που μπορείς να κάνεις για να οργανώνεις καλύτερα την καθημερινότητά σου

1 SHARE

Εσύ και η οργάνωση δεν έχετε και πολύ καλές σχέσεις; Μην αγχώνεσαι σου έχουμε την λύση!

Είναι εύκολο να μιλάς για  οργάνωση, αλλά μερικές φορές είναι αρκετά δύσκολο να είσαι πραγματικά οργανωμένη και να τα έχεις όλα υπό έλεγχο στην καθημερινότητά σου. Και τι σημαίνει να είσαι «οργανωμένη»; Μπορεί να είναι όλα αυτά που χρειάζεσαι για να τα έχεις όλα υπό έλεγχο, να φτάνεις εγκαίρως στα ραντεβού σου ή γενικά να είσαι προετοιμασμένη για όλα όσα συμβαίνουν γύρω σου. Στην ουσία; Να έχεις τον έλεγχο της ημέρας σου!

Θα νιώσεις τελείως διαφορετικά

Μπορεί να μην είσαι σε θέση να αισθάνεσαι 100% οργανωμένη κάθε λεπτό, κάθε ημέρα, αλλά διαμορφώνοντας καλές οργανωτικές συνήθειες, σίγουρα μπορείς να αρχίσεις να αισθάνεσαι την ασφάλεια ότι η καθημερινότητα σου έχει αρχίσει να μπαίνει σε μια τάξη σε σχέση με το πως ήταν στην αρχή.

 Τι μπορείς να κάνεις λοιπόν για ν ’αρχίσεις να νιώθεις έτσι;

Έχω συγκεντρώσει 8 τρόπους που θα σε βοηθήσουν να βελτιώσεις την καθημερινότητά σου, και επιτέλους να αισθάνεσαι πιο οργανωμένη.

plan plan

#1.Άφησε τα κλειδιά και το τηλέφωνο στο ίδιο σημείο

Άφησε τα κλειδιά, το πορτοφόλι, το κινητό, τα ακουστικά και άλλα παρόμοια αξεσουάρ που μεταφέρεις καθημερινά, στο ίδιο μέρος κάθε φορά που περνάς από την πόρτα.

Μπορεί να έχεις δημιουργήσει μια θέση στην είσοδό σου ή κοντά στην πόρτα σου, έτσι ώστε να μην τρέχεις ποτέ και να μην αργείς στη δουλειά, κάθε φορά που αναρωτιέσαι πού βρίσκονται τα κλειδιά και το τηλέφωνό σου. Να μην χάνεις χρόνο δηλαδή, αυτό είναι το point στην συγκεκριμένη συμβουλή.

Tip: Αγόρασε ή επαναπροσδιόρισε κάτι που σου αρέσει  να κρατάς τα μικρά σου αντικείμενα, όπως ένα τραπέζι εισόδου ή ένας τοίχος, εκεί που θα έχεις τοποθετήσει μια μικρή θήκη για τα απαραίτητα. 

#2.Ξεκίνα να φτιάχνεις ένα To Do List

Φτιάξε μια νέα λίστα υποχρεώσεων κάθε μέρα με βάση τη λίστα της προηγούμενης ημέρας και οτιδήποτε προέκυψε από τη δημιουργία της τελευταίας σου.

Ακόμα και αν δεν έχεις πολλές υποχρεώσεις και καταγράφεις μόνο τα σημαντικά γεγονότα τότε και πάλι φρόντισε να διαγράφεις αυτό που έχεις ολοκληρώσει (ή αυτό που δεν θεωρείς πλέον σημαντικό). Αυτό όχι μόνο θα σε βοηθήσει στην υπενθύμιση των υποχρεώσεών σου , αλλά θα σε κάνει  να αισθανθείς παραγωγική, ειδικά όταν διαγράφεις αυτό που έχεις φέρει εις πέρας.

girl three

Tip: Φτιάξτε τη λίστα των υποχρεώσεών σου είτε στην αρχή είτε στο τέλος της ημέρας. Το μεσημέρι είναι πολύ αργά για την τρέχουσα ημέρα και συχνά πολύ νωρίς για να έχεις μια πραγματική αίσθηση της επόμενης ημέρας.

#3. Έλεγξε το υπόλοιπο του τραπεζικού σου λογαριασμού από το διαδίκτυο

Κάνε ένα γρήγορο τσεκ των λογαριασμών σου. Το να τους παρακολουθείς,  σου επιτρέπει να δεις και να θυμηθείς τι ξόδεψες την προηγούμενη ημέρα, ώστε οι δαπάνες να μην ξεφύγουν από τον έλεγχο. 

Επιπλέον, η εξέταση των αποταμιεύσεών σου, σε βάζει στο σωστό vibe κάθε πρωί για να συνεχίσεις την αποταμίευση και συνεπώς την προσπάθεια που κάνεις για να επιτύχεις ένα στόχο.

#4. Απόκτησε σημειωματάριο

Ένα μικρό σημειωματάριο μεγέθους τσέπης (ναι, καλά διάβασες) είναι απαραίτητο για μια οργανωμένη ζωή. Χρησιμοποίησέ το για να καταγράψεις αντικείμενα για τη λίστα αγορών σου, τα θελήματα, τις υποχρεώσεις και τις τυχαίες σκέψεις που μπορεί να κάνεις καθημερινά και μετέφέρέ το μαζί σου όπου κι αν πας.

Ποτέ δεν γνωρίζεις πότε θα χρειαστεί να σημειώσεις κάτι γρήγορα...

via GIPHY

#5. Οργάνωσε το πορτοφόλι σου

Η οργάνωση του πορτοφολιού σου είναι ένα από τα καλύτερα, ταχύτερα και ευκολότερα οργανωμένα πράγματα που μπορείς να κάνεις καθημερινά. Τσέκαρέ το κάθε φορά που έχεις λίγο ελεύθερο χρόνο και θα με θυμηθείς.

Άδειασε το πορτοφόλι σου και ξεκαθάρισε  τι χρειάζεται να έχεις μέσα και τι όχι. Αυτό θα σε βοηθήσει στο να οργανώσεις τα αντικείμενα σου όπως εσύ θες και με τρόπο τέτοιον ώστε να μη χάνεσαι και και να μη πελαγώνεις όταν αναζητάς κάτι.

#6. Αφιέρωσε 3 έως 5 λεπτά στο πρόγραμμα γευμάτων σου

Έλεγξε το πρόγραμμα διατροφής σου είτε κάθε μέρα είτε κάθε λίγες ημέρες για να βεβαιωθείς ότι βρίσκεσαι ακόμα σε καλό δρόμο. 

#7. Επίλεξε τα ρούχα που θα βάλεις από την προηγούμενη μέρα

Το να βρεις τι θα φορέσεις πριν αρχίσεις να πελαγώνεις κοιτώντας επίμονα την ντουλάπα σου, σε κάνει να αισθάνεσαι καλύτερα. Δεν υπάρχει χειρότερο από το άγχος που νιώθεις το πρωί όταν βιάζεσαι να ετοιμαστείς για τη δουλειά .

Ετοίμασε τα ρούχα σου από το προηγούμενο βράδυ έτσι ώστε να εξοικονομήσεις χρόνο και να αποσπάσεις ...πολλά χαμόγελα στον καθρέφτη σου. 

#8. Ακολούθησε μια ρουτίνα

Η τήρηση μιας ρουτίνας βοηθά στην αυτοματοποίηση εργασιών που πρέπει να γίνουν - είτε τις φοβάσαι είτε όχι - επειδή το να κάνεις κάτι κάθε μέρα θα σε βοηθήσει να δημιουργήσεις καλές συνήθειες.

Tip: Ξεκίνα γι ‘αρχή κάνοντας έναν γενικό σχέδιασμό για την ημέρα σου και προσπάθησε να το τηρήσεις αυτό για μια εβδομάδα.

1 SHARE
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ