Το savoir-vivre των e-mails: Για σίγουρη επιτυχία!

Για να στέλνετε σωστά e-mails στους συναδέλφους και τα αφεντικά σας

Η τεχνολογία είναι πια αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Οι περισσότεροι εργαζόμενοι πια, χρησιμοποιούν στη δουλειά τους ηλεκτρονικό υπολογιστή. Η επικοινωνία έχει γίνει πια διαδικτυακή, μιας και το τηλέφωνο έχει αντικατασταθεί από τα ηλεκτρονικά μηνύματα.


Να έχετε πάντα στο νου σας ότι στο διαδίκτυο είστε αυτά που πληκτρολογείτε στον υπολογιστή σας, δηλαδή ο παραλήπτης σας, σας μαθαίνει από τον τρόπο που απαντάτε στα mails του. Φροντίστε να είσαστε ευγενικοί και φυσικά να γνωρίζετε το savoir-vivre των e-mails. Πάμε να δούμε τα βασικότερα:


- Μη γράφετε με κεφαλαία: Τα κεφαλαία γράμματα θεωρούνται απαγορευμένα σε ένα e-mail, καθώς φαντάζουν σα να φωνάζετε. Αποφύγετέ τα αν θέλετε να σας πάρει ο άλλος με καλό μάτι
- Προσοχή στην ορθογραφία: Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από το ανορθόγραφο e-mail. Προσοχή στην ορθογραφία σας καθώς και στη σύνταξη του mail σας. Πριν πατήσετε αποστολή τσεκάρετε πάλι το μήνυμά σας
- Αποφύγετε τα emoticons: Μη στέλνετε φατσούλες και άλλα παιχνιδιάρικα emoticons σε ένα σοβαρό e-mail. Φροντίστε ο λόγος σας να είναι σοβαρός


- Προσοχή στο... μέγεθος: Φροντίστε να μην κουράζετε τον παραλήπτη σας. Το κείμενό σας θα πρέπει να είναι σύντομο και κατανοητό. Μην κουράζετε τον παραλήπτη με περιττές πληροφορίες και φλυαρία. Κανείς δε θα δώσει σημασία σε ένα τεράστιο e-mail. Πού χρόνος για χάσιμο;
- Μην ξεχνάτε να προσθέτετε subject: Μην το αφήνετε κενό. Στο subject φροντίστε να γράψετε έναν συγκεκριμένο τίτλο, στον οποίο θα δίνετε σαφή περιγραφή του θέματος του mail σας
- Σωστή χρήση του cc: Στο cc προσθέτουμε τα άτομα που θέλουμε να ενημερώσουμε απλώς, ενώ στους αποστολείς αυτούς που περιμένουμε απάντηση

 

Διαβάστε ακόμα

3 ερωτήσεις που πρέπει να απαντήσετε σωστά κατά τη συνέντευξή σας για δουλειά

Πώς θα σταματήσετε να έχετε άγχος για τη νέα σας δουλειά

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ