Clubhouse: Η εφαρμογή που για να την αποκτήσεις πρέπει να έχεις πρόσκληση

Clubhouse: Η εφαρμογή που για να την αποκτήσεις πρέπει να έχεις πρόσκληση

Τι είναι το clubhouse;

Ίσως τις τελευταίες ημέρες να έχεις ακούσει για το Clubhouse. Όμως είναι απίθανο να έχεις την εφαρμογή στο κινητό σου ή να έχεις αποκτήσει πρόσβαση σε αυτή. Αυτό συμβαίνει επειδή η νέα πλατφόρμα κοινωνικών μέσων έχει δημιουργήσει τη φήμη της, εν μέρει, στην αποκλειστικότητα. Τι σημαίνει αυτό; Πρέπει να εξασφαλίσεις μια πρόσκληση για να μπεις (αν και αυτό μάλλον θα αλλάξει σύντομα). Να όμως τι πρέπει να γνωρίζεις για το Clubhouse σε περίπτωση που το χρησιμοποιήσεις σύντομα.

Τι είναι όμως το Clubhouse;

Εν ολίγοις: Το Clubhouse είναι μια εφαρμογή κοινωνικών μέσων που βασίζεται στον ήχο. Η εταιρεία περιγράφεται ως «ένας νέος τύπος κοινωνικού προϊόντος που βασίζεται στη φωνή και επιτρέπει στους ανθρώπους παντού να μιλούν, να λένε ιστορίες, να αναπτύσσουν ιδέες, να εμβαθύνουν τις φιλίες και να συναντούν ενδιαφέροντα νέα άτομα σε όλο τον κόσμο».

Βασικά, μπορείς να μεταβείς μέσα και έξω από διαφορετικές συνομιλίες, σε διαφορετικά θέματα, σε κάτι παρόμοιο με live, δωρεάν podcast. Μπορείς απλά να ακούς ή να επιλέξεις να μοιραστείς τις σκέψεις σου. Φαντάσου ένα κοκτέιλ πάρτι ή... ένα clubhouse.

Την εφαρμογή εμπνεύστηκαν και δημιούργησαν οι Paul Davison και Rohan Seth, ενώ, όπως σημειώνει το CNBC, η εταιρεία τους είχε ήδη αξία περίπου 100 εκατομμυρίων δολαρίων. Μπαίνοντας στην εφαρμογή, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε διαφορετικά «εικονικά δωμάτια», των οποίων ο δημιουργός αποφασίζει ποιος θα μιλήσει, ενώ οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ζητήσουν τον λόγο σηκώνοντας το χέρι τους. Μπορούν επίσης να αλλάξουν δωμάτιο όποτε το επιθυμούν ή ακόμα και να δημιουργήσουν δικό τους με θέμα συζήτησης όποιο αυτοί επιθυμούν.

Για την ώρα χρειάζεσαι πρόσκληση από άλλον χρήση για να μπεις στη συγκεκριμένη εφαρμογή. Σύμφωνα με τους New York Times, η εφαρμογή είχε 600.000 χρήστες τον Δεκέμβριο του 2020, ωστόσο όπως σημειώνεται στον ιστότοπο της εταιρείας: «Χτίζουμε το Clubhouse για όλους και εργαζόμαστε προκειμένου να γίνει διαθέσιμο στον κόσμο το συντομότερο δυνατό».

Το Clubhouse το χρησιμοποιούν και αρκετές διασημότητες. Περιπλανήσου στην εφαρμογή και μπορεί να ακούσεις ανθρώπους όπως η Oprah, ο Kevin Hart, ο Drake, ο Chris Rock ή ο Ashton Kutcher. Μπορεί να φιλοξενήσουν ακόμη και συνομιλίες. Κατά κάποιο τρόπο, αυτό είναι μέρος της έκκλησης του Clubhouse. Έχεις την ευκαιρία να ακούσεις, ακόμη και να συμμετάσχεις, σε ατελείωτες συνομιλίες με διάσημους και ισχυρούς ανθρώπους. Το Refinery29 περιέγραψε τη δικτύωση ως τον πρωταρχικό λόγο για την αυξανόμενη δημοτικότητα του Clubhouse.