Η Tommy Hilfiger μπαίνει τώρα και στον μαγικό κόσμο του gaming

Νατάσσα Σιδηροκαστρίτου
Η Tommy Hilfiger μπαίνει τώρα και στον μαγικό κόσμο του gaming

Πρόσφατα το brand συνεργάστηκε με την πλατφόρμα Roblox, όπου παρουσίασε κολεξιόν ενδυμάτων που σχεδιάστηκε σε συνεργασία με online δημιουργούς.

Η Tommy Hilfiger, η οποία ανήκει στην PVH Corp., παρουσίασε το Team Tommy, μια νέα πρωτοβουλία της κοινότητας που έχει σχεδιαστεί για να περιηγηθεί στον κόσμο του gaming. «Δεν έχουμε ξανακάνει κάτι τέτοιο», δήλωσε η εταιρία Hilfiger.

Στην προσπάθειά του να συνεχίσει να πλησιάζει τον ψηφιακό κόσμο, το brand Tommy Hilfiger ξεκίνησε μια νέα πρωτοβουλία με επίκεντρο τα παιχνίδια για να ενδυναμώσει τους δημιουργούς στον κόσμο του gaming.

«Όχι μόνο είναι ένα συναρπαστικό βήμα για εμάς καθώς μπαίνουμε στο metaverse, αλλά συνδεόμαστε και χτίζουμε σχέσεις με μια εντελώς νέα ομάδα θαυμαστών και πελατών. Είμαι ενθουσιασμένος που μαθαίνω από αυτά τα δημιουργικά άτομα και εξερευνώ περισσότερο τον περίπλοκο κόσμο του gaming», είπε ο Tommy Hilfinger.

Το Team Tommy αποτελείται από 8 επιλεγμένους παίκτες από τις ΗΠΑ, την Ευρώπη και την APAC που αντιπροσωπεύουν τη διαφορετική κοινότητα τυχερών παιχνιδιών. Μέσω των επιλεγμένων πλατφορμών παικτών, προσεγγίζουν πάνω από 5,26 εκατομμύρια θαυμαστές παγκοσμίως και πάνω από 1,25 εκατομμύρια χρήστες στο Twitch, μια πλατφόρμα διαδραστικής ζωντανής ροής gaming και ψυχαγωγίας.

Ως μέρος του Team Tommy, οι παίκτες θα συμμετέχουν σε εβδομαδιαίες ροές σε διάφορες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιώντας το Twitch και το YouTube Live.

tommy gaming

Τα οκτώ μέλη του Team Tommy είναι οι Luminum (Αυστραλία), Sunsup (Γαλλία), HoneyPuu (Γερμανία), Nana (Κορέα), OwengeJuice TV (Η.Β.), Blaustoise (Η.Π.Α.), Dish (ΗΠΑ) και Dom2k (ΗΠΑ). Το OwengeJuiceTV, για παράδειγμα, είναι ένας μανιώδης ατμόπλοιο και δημιουργός περιεχομένου του Minecraft, που εστιάζει το κανάλι του στο συνδυασμό προηχογραφημένων κινηματογραφικών με ζωντανά παιχνίδια ρόλων σε περιβάλλον Minecraft. Το HoneyPuu, είναι μια streamer Twitch κυρίως γνωστή για το παιχνίδι της στο League of Legends, ενώ η Sunsup είναι μια Γαλλίδα streamer που μεταδίδει κυρίως περιεχόμενο Animal Crossing στο Twitch. Με ήδη σημαντικούς ακόλουθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι παίκτες θα συμμετέχουν σε εβδομαδιαία live streaming, εκδηλώσεις και συναντήσεις.

Το brand ελπίζει ότι η πρωτοβουλία θα φέρει μια νέα προσέγγιση όσον αφορά τη συμμετοχή της κοινότητας και θα ενισχύσει τις φωνές των ανερχόμενων παικτών τόσο στον φυσικό όσο και στον ψηφιακό κόσμο. Κατά τη διάρκεια της πρωτοβουλίας, ο Tommy Hilfiger θα υποστηρίξει τους παίκτες στη δημιουργία νέου περιεχομένου.

Πρόσφατα το brand συνεργάστηκε με την πλατφόρμα Roblox, όπου παρουσίασε κολεξιόν ενδυμάτων που σχεδιάστηκε σε συνεργασία με online δημιουργούς.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

H Τommy Hilfiger μας καλωσορίζει στο μέλλον μέσα από 3D σχέδια και virtual designs

O Tommy Hilfiger & ο Lewis Hamilton επενδύουν περισσότερο στη βιωσιμότητα μέσα από μία νέα συλλογή

DPG Network