Λατρεύεις την πίτσα; Αυτή η συνταγή έχει ελάχιστες θερμίδες και θα την λατρέψεις

6 SHARES

Δες πώς θα τη φτιάξεις μόνη σου στο άψε-σβήσε.

Όλες ξέρουμε πως η πίτσα θεωρείται junk food. Δεν είναι από αυτά τα φαγητά που μπορείς να τρως κάθε μέρα (δυστυχώς) είναι όμως πεντανόστιμη. Οι θερμίδες που έχει ένα κομμάτι πίτσα μπορεί να φτάνουν και τις 300, ανάλογα πάντα με τα υλικά που έχεις επιλέξει να την παραγγείλεις ή ακόμη καλύτερα να τη φτιάξεις.

Πώς θα σου φαινόταν λοιπόν αν σου λέγαμε πως βρήκαμε την ιδανική συνταγή για σπιτική πίτσα που ολόκληρη έχει 517 θερμίδες; Σε βλέπουμε έχεις ενθουσιαστεί και μόνο στην ιδέα, γι’ αυτό δεν θα κρατήσουμε άλλο το μυστικό μας.

Ξέρουμε πως διανύουμε περίοδο νηστείας λόγω Πάσχα, όμως όταν δουλεύεις δύσκολα μπορείς να απέχεις από όλες τις τροφές. Αν λοιπόν νηστεύεις κυρίως από κρέας, και τρως γαλακτοκομικά και αυγά τότε μπορείς να φας και την πίτσα που σου προτείνουμε. Στο άκουσμα και μόνο πως έχει 517 θερμίδες όλο το ταψί σίγουρα έχεις χαρεί.

Τι θα χρειαστείς για την πίτσα;

5 ασπράδια αυγού
κορν φλάουρ
αλάτι
μισό κουταλάκι του γλυκού μπέικιν πάουντερ

Χτυπάς πρώτα τα ασπράδια μέχρι να γίνουν σφιχτή μαρέγκα. Προσθέτεις τα υπόλοιπα υλικά και ομογενοποιείς με μια μαρίζ. Σε ένα ταψί βαζεις αντικολλητικό χαρτί και απλώνεις τη ζύμη της πίτσας ομοιόμορφα. Τη βάζεις στον φούρνο για περίπου ένα τέταρτο μέχρι να σταθεροποιηθεί. Στη συνέχεια τη βγάζεις, βάζεις σάλτσα, τα υλικά της αρεσκείας σου και τοποθετείς ξανά στον φούρνο για άλλα 10’.

Εμείς τη δοκιμάσαμε και ξετρελαθήκαμε. Κάνε τη και θα μας θυμηθείς.

6 SHARES
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ