Adidas X Stella McCartney: Η κόρη της Madonna πρωταγωνιστεί στη νέα συλλογή

Αν και μόλις 23 ετών, η Lourdes έχει αρχίσει να εδραιώνεται ανάμεσα στα It Girls της γενιάς της.

Ήταν το 2004 όταν για πρώτη φορά συνεργάστηκε ο Οίκος Μόδας Stella McCartney με την εταιρεία Adidas και από τότε αυτή η σύμπραξη μάς έχει χαρίσει μερικές από τις πιο sporty chic προτάσεις στο χώρο της μόδας. Και αυτήν τη φορά, η σχεδιάστρια, που ακολουθεί πιστά τους κανόνες βιωσιμότητας της μόδας και της κοινωνικής ευθύνης απέναντι στο περιβάλλον, μαζί με την Adidas επιστρέφουν με μια νέα συλλογή γεμάτη statement κομμάτια, που μπορούν να φορεθούν- όχι μόνο σε αθλητικές δραστηριότητες- αλλά και στην καθημερινότητά μας.

Η νέα κοινή τους συλλογή για τη σεζόν Fall/Winter 2020 περιλαμβάνει μια σειρά από αθλητικά κομμάτια, όπως cropped tops, κολάν, sports bras, φούτερ, baseball caps, σορτσάκια, σακίδια και high-tech μπότες πεζοπορίας με το χαρακτηριστικό snow leopard print, αλλά και σε έντονες αποχρώσεις, όπως το πορτοκαλί και το γαλάζιο. Τα περισσότερα από αυτά είναι κατασκευασμένα από ανακυκλωμένα υλικά.

Σε αυτήν τη νέα συλλογή πολλά είναι τα πρόσωπα-έκπληξη που πρωταγωνιστούν. Ανάμεσα, όμως, σε καλλιτέχνες, μουσικούς και χορευτές, βλέπουμε ένα πρόσωπο γνώριμο, που δεν είναι άλλο από την κόρη της Madonna. Με διπλό ρόλο στη συγκεκριμένη καμπάνια, η Lourdes αποτελεί ένα από τα μοντέλα της collection, αλλά βρίσκεται και πίσω από την κάμερα, ως σκηνοθέτης της φωτογράφισης και της ταινίας μικρού μήκους σε συνεργασία με την καταξιωμένη σκηνοθέτιδα, Anna Pollack.

«Ξέρω τη Lola (Lourdes) από τότε που ήταν μωρό και η δουλειά μαζί της, όπως και με όλη την ομάδα, ήρθε πολύ φυσικά», εξήγησε η Stella McCartney για αυτήν την καμπάνια. «Πιστεύω ότι είναι σημαντικό που χρησιμοποιούμε τη συνεργασία Adidas X Stella McCartney για να αναδείξουμε ταλέντα. Πραγματικά, βοηθάει να ενθαρρύνουμε και να υποστηρίξουμε την επόμενη γενιά και να της δώσουμε βήμα να εκφραστεί».

 

Από τη δική της πλευρά, η Lourdes Leon μίλησε για την ελευθερία που δόθηκε τόσο σε εκείνη όσο και στους υπόλοιπους πρωταγωνιστές της καμπάνιας από τη Stella McCartney. «Ήταν εξαιρετικά, γιατί η Anna και εγώ είχαμε την ευκαιρία να δημιουργήσουμε κάτι που να αντανακλά τη δουλειά που κάνεις με μια ομάδα φίλων, που υποστηρίζουν και μοιράζονται κοινές αξίες, όπως το να χορεύεις και να κινείσαι αρμονικά στους άγριους υγρότοπους λίγο έξω από τη Νέα Υόρκη».

Διάβασε ακόμα: Γιατί ένα φόρεμα με φράουλες γίνεται ξαφνικά τόσο διάσημο;

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ