Η Marilyn Monroe γίνεται εξώφυλλο και φοράει Miu Miu στο όνομα της τεχνολογίας

Ναταλία Κατσακιώρη
Η Marilyn Monroe γίνεται εξώφυλλο και φοράει Miu Miu στο όνομα της τεχνολογίας

Ένα ανατρεπτικό project έδωσε σάρκα και οστά στην Merilyn Monroe που ντύθηκε με δημιουργίες κορυφαίων οίκων του σήμερα.

Το 2022 θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και ως η χρονιά της Marilyn Monroe. Από τη μία το νέο αποκαλυπτικό ντοκιμαντέρ του Netflix για τη ζωή και το θάνατο της (να το δεις αν δεν το έχεις ήδη κάνει), από την άλλη όλο αυτό το δράμα με το θρυλικό «Mr President» φόρεμα του Bob Mackie, το οποίο φόρεσε η Kim Kardashian στο φετινό Met Gala, και τους εκατομμύρια διαξιφισμούς στα social media για το αν τελικά το κατέστρεψε ή όχι, έκαναν την παρουσία της Marilyn και πάλι αισθητή.

Είναι βέβαια ορισμένες προσωπικότητες που δεν θα φύγουν ποτέ από το μυαλό των ανθρώπων και η εικόνα τους δεν θα μπορέσει εύκολα να αντικατασταθεί. Ανάμεσα τους είναι φυσικά και η Marilyn Monroe. Το ίδιο πιστεύει και η editor Carine Roitfeld, η οποία κατάφερε να κάνει το όνειρο της πραγματικότητα και να ντύσει το είδωλο της, την Marilyn, εν έτη 2022. Πώς; Με τη βοήθεια της τεχνολογίας, φυσικά.

merilyn-cr-fashion-magazine-(4).jpg

Χρειάστηκε η πιο εξελιγμένη 3D Web τεχνολογία και η μαγεία του Metaverse, προκειμένου να ξαναπάρει σάρκα και οστά ένα από τα μεγαλύτερα είδωλα του παγκόσμιου σινεμά, και όχι μόνο. Έτσι θα έχουμε την ευκαιρία τον ερχόμενο Ιούλιο να θαυμάσουμε την Marilyn Monroe στο εξώφυλλο του CR Fashion Book China με δημιουργίες των Balenciaga, Balmain, Miu Miu, Fendi, Thom Browne και David Koma, ενώ προστέθηκαν μερικά ρούχα ακόμα από τους digital οίκους μόδας Auroboros και Tribute Brand.

Η Marilyn Monroe φόρεσε «ψηφιοποιημένη» haute couture.

«Eίναι λίγες οι πολιτιστικές προσωπικότητες που χαίρουν σεβασμού για την ομορφιά και την ευαισθησία τους, όπως η Marilyn Monroe», δήλωσε η ίδια η Carine Roitfeld. «Είναι μια star-όνειρο για κάθε συντάκτη μόδας και μία γυναίκα, που πάντα θαύμαζα , επειδή ήταν πρωτοπόρος στη δημιουργία ενός συναρπαστικού προσωπικού brand, που εκτεινόταν πέρα ​​από τη δουλειά της. Αυτή είναι μια βασική πτυχή των περισσότερων διασημοτήτων σήμερα, αλλά η Marilyn ήταν μια από τις πρώτες που το έκανε. Αγκάλιασα,λοιπόν, τη μοναδική πρόκληση να φανταστώ μια μοντέρνα φωτογράφηση, για μια τόσο κλασική σταρ. Οι εμφανίσεις που επιμελήθηκα με τον Gaultier(τον fashion director του project), παρουσιάζουν μερικούς από τους αγαπημένους μου σχεδιαστές - αφού η Marilyn ήταν πάντα γνωστή ως trendsetter -, ενώ εξακολουθεί να ενσωματώνει τη διαχρονική κομψότητα και την αίσθηση ενδυνάμωσης της».

merilyn-cr-fashion-magazine-(1).jpg

«Το CR Fashion Book China ήταν ένα περιοδικό που ανέκαθεν κοιτούσε το μέλλον της μόδας. Ήταν μεγάλη τιμή για εμάς να έχουμε την ευκαιρία να δουλέψουμε με καινοτόμους καλλιτέχνες σε αυτό το νέο ψηφιακό τοπίο, ειδικά σε ένα θέμα όπως η Marilyn Monroe,»δήλωσε με τη σειρά του ο Vladimir Roitfeld, CEO του CR Fashion Book. «Αυτά τα εξώφυλλα φτάνουν εν μέσω μιας παγκόσμιας αναζωπύρωσης της Marilyn, η οποία υπογραμμίζει ακόμη περισσότερο την αιώνια γοητεία του πολιτιστικού της αντίκτυπου».