Όταν οι παπαρατσικές φωτογραφίες έγιναν καμπάνια -Η νέα τάση ή άλλο ένα σημείο των καιρών;

Ναταλία Κατσακιώρη
Όταν οι παπαρατσικές φωτογραφίες έγιναν καμπάνια -Η νέα τάση ή άλλο ένα σημείο των καιρών;

Η καμπάνια της Bottega Veneta άνοιξε μια συζήτηση που έπρεπε να γίνει εδώ και καιρό.

Λίγες μόλις μέρες πριν έγινε η αποκάλυψη της νέας καμπάνιας του οίκου Bottega Veneta. Ένας οίκος που είναι πιο επίκαιρος από ποτέ τα τελευταία χρόνια και έχει φτάσει σε νέα επίπεδα δημοφιλίας με τον Matthew Blazey στη θέση του creative director. H καμπάνια όμως αυτή με πρωταγωνιστή τον A$AP Rocky και την Kendall Jenner έχει ανοίξει μια μεγάλη συζήτηση, χωρίς στην πραγματικότητα να έχει κάτι το ριζοσπαστικό ή το προκλητικό (βλέπε την περίφημη καταστροφική καμπάνια του Balenciaga που απείλησε με cancel τον οίκο).

BOTTEGA-VENETA-(6).jpg

Ήταν ένα concept απλό και ιδιαίτερα elegant με τις φωτογραφίες της καμπάνια να είναι στο γνωστό στυλ των παπαράτσι, σαν όλες αυτές τις φωτογραφίες που κυκλοφορούν καθημερινά τα πρακτορεία και τα μέσα αναπαράγουμε μέρα με τη μέρα, με όλους τους αγαπημένους μας celebrities να γίνονται θέμα συζήτησης στους κύκλους της μόδας. Γιατί το off duty style έχει πάρει πλέον άλλες διαστάσεις και μας ενδιαφέρει σχεδόν όσο και τα catwalks τα ίδια.

Παρόμοια concepts έχουν γίνει στο παρελθόν από πολλούς οίκους. Η πρώτη ίσως υπήρξε η Kate Moss που μέσα στα 90s έκανε μαζί με τον Tom Ford μία φωτογράφιση τέτοιου τύπου. Ακολούθησε φυσικά ο οίκος Balenciaga αλλά και ο Kanye West μαζί με την Kim Kardashian για την Yeezy. Η ίδια μάλιστα η Kendall Jenner έκανε κάτι παρόμοιο μόλις πριν λίγους μήνες για τον οίκο Gucci μαζί με τον Bad Bunny, με κάποιες λήψεις μέσα στο αεροδρόμιο. Τι είναι, όμως, αυτό που μας έχει κάνει να συζητάμε τόσο πολύ για αυτή τη συγκεκριμένη καμπάνια;

Η faux γούνα είναι το πιο εντυπωσιακό πανωφόρι του χειμώνα -Τόλμησε ένα item με χρώμα

Είναι οι παπαρατσικές φωτογραφίες η νέα τάση στα editorials;

Τι ξεχωρίζει ένα ωραίο έργο τέχνης από ένα έργο που θα μείνει στην ιστορία και θα κάνει το κοινό να σχετιστεί μαζί του. Το timing, ή όπως θα το λέγαμε πιο απλά στη γλώσσα μας η επικαιρότητα. Γιατί ο Matthew Blazey και η ομάδα της Bottega Veneta σκέφτηκαν πολύ έξυπνα ότι τώρα είναι η στιγμή για μία τέτοια καμπάνια.

BOTTEGA-VENETA-(11).jpg

Διότι αυτή ακριβώς είναι η εποχή που οι παπαράτσι με έναν τρόπο δικαιώνονται. Τα social media έχουν κάνει τους περισσότερους celebrities να είναι άκρως άνετοι με το να φωτογραφίζονται στην προσωπική τους ζωή, ενώ το off duty style των περισσότερων δημιουργεί από μόνο του νέες τάσεις. Κάτι που παλιότερα δεν συνέβαινε -τουλάχιστον σε τέτοιο βαθμό.

Πρόσωπα όπως η Rihanna, η Kendall Jenner, η Hailey Bieber, η Emily Ratajkowski και πολλοί ακόμα, έχουν δημιουργήσει μια ολόκληρη σχολή σε αυτό και έχουν καταφέρει με τα καθημερινά τους σύνολα να γίνουν trend setters ακόμη και αν αυτό που φοράνε δεν είναι απόλυτα τέλειο. Φυσικά και υπάρχει πλέον μια μελέτη από πλευράς τους, καθώς τα looks τους «καταναλώνονται» καθημερινά από τον κόσμο της μόδας και καθοδηγούν επίσης και τους δείκτες της αγοράς, με το street style να έχει πάρει άλλη διάσταση.

gucci_1696089793_3203355822548748335_2421050.jpg

Οπότε, ναι, αυτή ήταν η ιδανική στιγμή να γίνει μια τέτοιου είδους καμπάνια και η Bottega Veneta έθεσε ένα ακόμα επίκαιρο θέμα προς συζήτηση: είναι οι φωτογραφίες των παπαράτσι τέχνη ή όχι; Ή μήπως μπορούν να γίνουν;

gucci_1696100402_3203444820797364641_2421050.jpg