4 υγιεινά σνακ για να φτιάξεις στο παιδί σου μετά το σχολείο

2 SHARES

Όταν το μικρό σου πεινάει συνέχεια σίγουρα δεν μπορείς να το αφήσεις νηστικό.

Εάν έχεις μικρά παιδιά, τότε θα ξέρεις πως δεν υφίσταται καν σαν σκέψη το να είναι άδειο το ψυγείο στο σπίτι ή να μην υπάρχει κάποιο σνακ για τη στιγμή εκείνη που θα σου φωνάξει «πεινάω». Και ας είμαστε ειλικρινείς δεν θα είναι μόνο μία η φορά μέσα στη μέρα που θα σου πει πεινάω, επομένως πρέπει να είσαι προετοιμασμένη κατάλληλα.

Υπάρχουν κάποια σνακ υγιεινά, εύκολα, νόστιμα και γρήγορα, τα οποία μπορείς να τους ετοιμάσεις για μετά το σχολείο και μπορούν να φάνε στο υπόλοιπο της ημέρας.

Η Kourtney Kardashian έχει αποκτήσει τρία παιδιά με τον Scott Disick και ξέρει καλά τι θα πει να σου φωνάζει το παιδί κάθε τρεις και λίγο πως πεινάει, γι’ αυτό και μοιράστηκε τις ιδέες της για σνακ, για να σε βοηθήσει ή έστω να σου δώσει μια ιδέα.

pexels ron lach 9974358 copy

Cover photo: @kourtneykardashian

Φρέσκα κομμένα φρούτα με φυστικοβούτυρο

Είναι πολύ πιο εύκολο να κάνεις τα μικρά σου να φάνε τα φρούτα και τα λαχανικά όταν υπάρχει κάτι νόστιμο να τα βουτήξουν. Τα κομμένα μήλα, τα αχλάδια ή οι μπανάνες είναι υπέροχα με το κλασικό φυστικοβούτυρο, αλλά και με όλες τις επιλογές βουτύρου ξηρών καρπών εκεί έξω, δοκιμάστε να το ανακατέψετε με αμύγδαλο, κάσιους ή βούτυρο ηλιόσπορου ή ακόμα και λίγο ταχίνι με μέλι.

Λαχανικά με χούμους

Κομμένα λαχανικά όπως μπαστουνάκια καρότου, σέλινο, φέτες αγγουριού και ντοματίνια είναι εξαιρετικά βουτηγμένα σε χούμους και συχνά ικανοποιούν την ανάγκη για κάτι αλμυρό. Αυτά τα λαχανικά είναι γεμάτα με νερό, διασφαλίζοντας έτσι παράλληλα ότι τα παιδιά σου εκτός από χορτάτα παραμένουν και ενυδατωμένα.

Smoothies

Ποιος είπε πως τα αλεσμένα φρούτα είναι μόνο για μωρά; Μπορείς πολύ εύκολα λοιπόν να τους φτιάξεις smoothies είτε μόνο με φρούτα, είτε μόνο με λαχανικά, είτε και με τα δύο. Είναι χορταστικά και γεμάτα θρεπτικά συστατικά, ε και όσο να πεις θα τα κρατήσει λιγάκι μέχρι την επόμενη φορά που θα σου φωνάξουν «πεινάω».

Γιαούρτι

Το γιαούρτι είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να πάρουν τα μικρά σου προβιοτικά . Εάν δεν υπάρχει κάποια αλλεργία στα γαλακτοκομικά, το παραδοσιακό ελληνικό γιαούρτι είναι επίσης μια πηγή παραγωγής πρωτεϊνών, κρατώντας τα παιδιά ικανοποιημένα και χορτάτα για μεγάλο χρονικό διάστημα. Τα λιπαρά είτε στα γαλακτοκομικά είτε σε εναλλακτικές με βάση την καρύδα θα τα βοηθήσουν να απορροφήσουν άλλα θρεπτικά συστατικά και να συγκεντρωθούν καλύτερα στις ασχολίες τους.

Πρόσεχε την ετικέτα όταν πρόκειται για γιαούρτια με γεύσεις, καθώς μερικές φορές τα επίπεδα σακχάρου μπορεί να είναι τεράστια. Μια έξυπνη λύση για την παρακολούθηση των επιπέδων ζάχαρης είναι να αγοράζεις σκέτο γιαούρτι και να προσθέτεις περίπου μια κουταλιά της σούπας μέλι.

2 SHARES
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ