5+1 healthy snacks που θα συνοδεύσουν από το πρωί μέχρι το βράδυ

198 SHARES

Για να συμβεί αυτό, δεν χρειάζεται να αφιερώνουμε περισσότερο χρόνο στην κουζίνα, ούτε να πειραματιζόμαστε με δύσκολες συνταγές. Για την ακρίβεια, αρκεί να προσπαθήσουμε να αναβαθμίσουμε την ποιότητα των snacks που επιλέγουμε να μας συνοδεύουν μέσα στην ημέρα, δημιουργώντας πρωτότυπους γαστρονομικούς συνδυασμούς που μας χορταίνουν και συγχρόνως, συμβαδίζουν με έναν ισορροπημένο τρόπο διατροφής.

Ακριβώς για αυτό, παρακάτω υπάρχουν συγκεντρωμένες μερικές ιδέες, οι οποίες είναι εύκολες, γρήγορες, θρεπτικές και υπόσχονται να μας δώσουν έμπνευση να γίνουμε ακόμη πιο δημιουργικές με τα healthy snacks που μας συνοδεύουν από το πρωί μέχρι το βράδυ!

Τραγανές φρυγανιές με γιαούρτι και μπανάνα

Εάν μέχρι σήμερα ξεκινούσες την ημέρα σου με μία ζεστή κούπα καφέ και... άδειο στομάχι, μάλλον ήρθε η ώρα να αναθεωρήσεις τις συνήθειές σου και να προσθέσεις στην καθημερινή σου διατροφή τις τραγανές φρυγανιές Wasa Μusli Gourmet με βρώμη, κριθάρι, όλυρα και τραγανές νιφάδες καλαμποκιού. Είναι «πλούσιες» σε υδατάνθρακες, βιταμίνες συμπλέγματος B, σελήνιο, μαγγάνιο και μαγνήσιο και μπορείς να τις συνδυάσεις με μία στρώση γιαούρτι, λεπτές φέτες μπανάνας, καρύδια και κανέλα, δίνοντας έτσι ένα γευστικό boost στον οργανισμό σου.

helth copy

«Πολύχρωμη» φθινοπωρινή φρουτοσαλάτα

Επειδή οι ώρες ανάμεσα στο πρωινό και το μεσημεριανό είναι αρκετές για να σου ανοίξουν την όρεξη, τότε μία δροσιστική φρουτοσαλάτα με υλικά από το «καλάθι» του φθινοπώρου, θα ανακουφίσει το στομάχι σου μέχρι το κυρίως γεύμα. Τι καλύτερο, λοιπόν, από το να γεμίσεις ένα μπολ με κομματάκια μήλου, αχλαδιού, πορτοκαλιού, ακτινίδιου και σπόρους από ρόδι, τους οποίους θα συνοδεύσεις με μία κουταλιά μέλι ή μπαχαρικά, κάνοντας ακόμη πιο απολαυστικό το οκτάωρο που περνάς στο γραφείο;

living

Μανιτάρια με τυρί κρέμα και βαλσάμικο

Η ώρα για το lunch break σου έφτασε και έχεις ανάγκη από μία ανάλαφρη αλλά συγχρόνως χορταστική επιλογή, που θα σε κρατήσει χορτάτη, μέχρι να έρθει η ώρα για το σχόλασμα. Σε αυτή την περίπτωση, μπορείς να χρησιμοποιήσεις ως βάση τη φρυγανιά σουηδικού τύπου Wasa Fibre -η οποία παρασκευάζεται από ολόκληρο πίτουρο σιταριού καλύπτοντας το 30% των ημερήσιων αναγκών του οργανισμού σου σε φυτικές ίνες- και να τοποθετήσεις σε αυτή βελούδινο τυρί κρέμα, λεπτοκομμένες φέτες μανιταριών και μερικές σταγόνες βαλσάμικο για ακόμα μεγαλύτερη γεύση και απόλαυση.

apolaush

Σπιτική μπάρα δημητριακών με δαμάσκηνα

Μόλις ξεμπέρδεψες με τις επαγγελματικές σου υποχρεώσεις και θέλεις να χαλαρώσεις στον καναπέ σου; Τότε μία σπιτική μπάρα δημητριακών μαζί με το τσάι σου, είναι η καλύτερη παρέα για ένα φθινοπωρινό απόγευμα! Για να την φτιάξεις, θα χρειαστείς δύο φλιτζάνια νιφάδες βρώμης, 125γρ. βούτυρο, ½ φλιτζάνι καστανή ζάχαρη, 1 κ.σ. μέλι, ½ κ.γ. κανέλα, ¼ του φλιτζανιού τρίμμα καρύδας και 1 φλιτζάνι ψιλοκομμένα αποξηραμένα δαμάσκηνα. Θα ρίξεις σε ένα τηγάνι το βούτυρο, τη ζάχαρη, το μέλι και θα τα ανακατέψεις έως ότου λιώσει η ζάχαρη. Έπειτα, θα βάλεις το μείγμα σε ένα μεγάλο μπολ, στο οποίο θα προσθέσεις τη βρώμη, την καρύδα, την κανέλα και τα δαμάσκηνα. Θα ανακατέψεις καλά το περιεχόμενο μέχρι να ομογενοποιηθεί και στη συνέχεια, θα το απλώσεις σε ένα ταψί, ώστε να καλύψει όλη την επιφάνειά του. Τέλος, θα ψήσεις το μείγμα στους 80°C για 30 λεπτά. Όταν βγάλεις το ταψί από τον φούρνο, θα κόψεις τη μπάρα σε μικρά κομμάτια και θα περιμένεις να κρυώσουν για να τα απολαύσεις!

mparessss

Τραγανές φρυγανιές με αβοκάντο, αβγό και ραπανάκι

Μία έντονη και... κάθιδρη προπόνηση έφτασε στο τέλος της και εσύ, αναρωτιέσαι ποιο είναι το ιδανικό healthy snack με το οποίο θα ανταμείψεις τον εαυτό σου για την προσπάθεια που κατέβαλε. Μπορείς, λοιπόν, να συνδυάσεις μία Wasa Ολικής Άλεσης με τα υλικά που θα δώσουν στον οργανισμό σου τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται, για να αποκαταστήσει τους μύες που έχουν καταπονηθεί από τη γυμναστική. Οι αντιοξειδωτικές ιδιότητες του αβοκάντο, η υψηλή περιεκτικότητα του βραστού αβγού σε πρωτεΐνες καθώς και το ραπανάκι που είναι πλούσιο σε ασβέστιο και βιταμίνη C, είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεσαι για ένα ολοκληρωμένο post workout snack.

avokanto

Σολομός, τυρί κρέμα και αγγούρι

Παρότι αρκετοί θεωρούν πως δεν είναι ωφέλιμο να τρώμε μετά τις οκτώ το βράδυ, η αλήθεια είναι πως ένα ελαφρύ και χορταστικό γεύμα που δεν επιβαρύνει το στομάχι, είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεται ο οργανισμός για να λειτουργεί στο βέλτιστο κατά τη διάρκεια της νύχτας. Ένας light και gourmet συνδυασμός που μπορείς να δοκιμάσεις, είναι εκείνος της φρυγανιάς Wasa Sesam Gourmet με αλεύρι σίκαλης ολικής άλεσης, λευκούς και μαύρους σπόρους σουσαμιού, νιφάδες σιταριού και με μία στρώση από τυρί κρέμα, ένα φιλέτο καπνιστού σολομού, μία φέτα αγγούρι και ξύσμα λεμονιού για επιπλέον άρωμα.

soplomossss

Κλείνοντας, να θυμάσαι πως οι παραπάνω προτάσεις είναι καθαρά ενδεικτικές και σκοπό έχουν να σου δώσουν έμπνευση για να δημιουργήσεις τους δικούς σου γευστικούς συνδυασμούς. Σε κάθε περίπτωση, οι τραγανές φρυγανιές Wasa είναι η βάση που αξίζει μία θέση στο ντουλάπι της κουζίνας σου, για να συνθέτεις μοναδικά healthy snacks που θα κάνουν ακόμη πιο απολαυστική την κάθε στιγμή της ημέρας!

198 SHARES
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ