Influencers… της υπαίθρου: Η πανδημία μάς σύστησε έναν διαφορετικό τρόπο ζωής των γυναικών

12 SHARES

Οι rural influencers ήρθαν για να μείνουν!

Τα τελευταία χρόνια το Instagram έχει γίνει βασικό μέρος της καθημερινότητας όλων μας (σχεδόν). Έχει γίνει κι ένα μέσο, όμως, μέσα από το οποίο πολλοί άνθρωποι προσπαθούν να επηρεάσουν και γι’ αυτό κατατάσσονται στην κατηγορία των influencers.

Influencers μόδας και ομορφιάς, wellness & lifestyle influencers είναι οι πιο συνηθισμένες και πολλές που θα βρεις με ένα scroll στο Instagram. Για τις rural influencers, όμως, τι ξέρεις;

Rural σημαίνει εξοχικός, αυτός που είναι στην ύπαιθρο, και όπως καταλαβαίνεις… μιλάμε για Influencers της εξοχής και της περιφέρειας, οι οποίες άνθισαν μέσα στην πανδημία του Covid-19 και έκαναν δημοφιλή τον δικό τους, ξεχωριστό τρόπο ζωής.

Όχι, το μήνυμα πίσω από το φόρεμα της Billie Eilish στο Met Gala δεν ήταν ...η Μarilyn!

Rural life- μια άλλη πραγματικότητα

Μέσα από το Instagram οι περισσότερες έχουμε συνηθίσει να θαυμάζουμε Instagrammers για τις προτάσεις μόδας που μας κάνουν και beauty influencers για τα άπειρα προϊόντα ομορφιάς που δέχονται ως δώρα, δοκιμάζουν και μας προτείνουν.

Οι rural influencers, ωστόσο, είναι κάτι εντελώς διαφορετικό και μέσα στην καραντίνα ήρθαν για να… μείνουν. Έκαναν αισθητή την παρουσία τους στα social media, θέλοντας να δείξουν μια άλλη πλευρά της ζωής. Τη ζωή στη φύση για τις γυναίκες.

Γυναίκες που η καθημερινότητά τους περιλαμβάνει πολλές λάσπες, γυναίκες που ασχολούνται με γεωργικές και κτηνοτροφικές εργασίες, που αρμέγουν ζώα, που μαζεύουν λαχανικά και φρούτα. Αυτές είναι οι νέες, δυναμικές influencers του Instagram, πολλές από τις οποίες άφησαν μια ζωή στην πόλη, με άλλες ανέσεις, για να βρεθούν κοντά στη φύση και στην ηρεμία της.

Το παράδειγμα της Laura

Η Laura Haudgins είναι μια γυναίκα 34 ετών, η οποία είχε τη ζωή της στο Λονδίνο, εργαζόταν στον τομέα του Marketing και αποφάσισε… να αφήσει όλες τις ανέσεις της για να ζήσει στο Δυτικό Σάσεξ και να γίνει γεωργός και κτηνοτρόφος.

Και μπορεί στο παρελθόν να μην είχε φανταστεί ποτέ ότι ένα ζεστό μπάνιο στις 9 το βράδυ θα έμοιαζε με όαση για εκείνη, όμως τώρα είναι αυτό που πραγματικά περιμένει για να κλείσει τη μέρα της.

Η Laura, αυτήν τη στιγμή, ζει μια εντελώς διαφορετική ζωή. Έχει κοπάδι με 3.000 πρόβατα, έχει τα δικά της φρέσκα αυγά από τις κότες της με τα οποία φτιάχνει μοσχομυριστά κέικ και κάνει ανέμελη τις βόλτες της στην εξοχή.

«Η ζωή στην πόλη ήταν πάντα ελκυστική για εμένα. Η ζωή στην εξοχή, όμως, είναι πολύ cool τελικά», λέει η Laura, η οποία μετρά πάνω από 13.500 followers στο Instagram, οι περισσότεροι από τους οποίους ζουν στο Λονδίνο.

Η Laura προσπαθεί να δείχνει μέσα από το Instagram account της πόσο όμορφη και ανέμελη είναι η ζωή στην ύπαιθρο. «Ο σύζυγός μου κι εγώ μειώνουμε αρκετά τον μέσο όρο ζωής στο χωριό», λέει χαρακτηριστικά.

Το cottagecore -εκτός από παγκόσμιο trend- έγινε και ανάγκη

Δεν είναι μόνο η Laura που έχει κάνει τη ζωή στη φύση trend στο Instagram.

Σε όλο τον κόσμο υπάρχουν γυναίκες που μοιράζονται Instagram posts με το κοινό τους και στα οποία δείχνουν το πώς είναι η καθημερινότητά με τις αγελάδες τους, αλλά και το πόσο ευτυχισμένες νιώθουν να πλέκουν και να κάνουν πικ νικ στην εξοχή.

Οι γυναίκες αυτές, εν ολίγοις, κάνουν αυτό που χρειαζόμασταν εδώ και καιρό να δούμε στα social media. Δείχνουν ότι και με τα λίγα μπορούμε να είμαστε ευτυχισμένες.

Ότι τα υλικά αγαθά είναι το τελευταίο πράγμα που χρειαζόμαστε για να έχουμε το χαμόγελό μας και την καλή μας διάθεση κάθε μέρα. Ότι δίπλα στη φύση μπορούμε να είμαστε ελεύθερες!

Δείχνουν, επίσης, ότι η αγροτική και κτηνοτροφική ζωή δεν είναι μόνο για τους άντρες. Πάντα υπήρχαν, άλλωστε, γυναίκες αγρότισσες και κτηνοτρόφοι, απλά τώρα, με τα social media, ήρθε η ώρα να φανούν. Να δηλώσουν την παρουσία τους.

«Οι γυναίκες ήταν πάντα αγρότισσες, αλλά χάρη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τώρα μπορούν και μιλούν για αυτό. Κάποιος με αποκάλεσε πρόσφατα γυναίκα του αγρότη και εκνευρίστηκα», λέει η Hannah Jackson.

Δεν είναι μόνο αυτά, όμως, που έκαναν τις γυναίκες και τον κόσμο γενικότερα να στραφεί στη φύση.

Η πανδημία του κορονοϊού έδωσε την ευελιξία σε όλους μας- κυρίως μέσα από την τηλεργασία- να μπορούμε να βρισκόμαστε σε όποιο μέρος θέλουμε και να δουλεύουμε κανονικά.

Κάπως έτσι οι πόλεις έχασαν την αίγλη τους, οι άνθρωποι στράφηκαν στις απλές απολαύσεις της ζωής. Για σκέψου… Εφόσον ούτε για έναν καφέ δεν μπορούσαμε να πάμε (η εστίαση ήταν κλειστή), δεν στραφήκαμε σχεδόν όλοι σε εναλλακτικές μορφές ψυχαγωγίας; Ναι! Και μία από αυτές ήταν οι περίπατοι στη φύση.

«Οι άνθρωποι πάντα έφευγαν από τις πόλεις για την ασφάλεια της υπαίθρου σε περιόδους επιδημίας, καθώς η φύση παρέχει ανάπαυση, ηρεμία και αναψυχή», αναφέρει ο Δρ Steven Taylor, Αυστραλός ψυχολόγος και συγγραφέας του The Psychology of Pandemics.

«Η αλήθεια είναι πως καθώς η ζωή επιβραδύνθηκε, οι άνθρωποι άρχισαν να ενδιαφέρονται περισσότερο για το μέρος από το οποίο προέρχεται η τροφή τους, με πολλούς να θέλουν να ευχαριστήσουν τους αγρότες που τους βοήθησαν να τρέφονται σωστά», λέει η Zoë Colville, η οποία από κομμώτρια έγινε… αγρότισσα, κτηνοτρόφος και rural influencer.

Και προσθέτει: «Οι άνθρωποι είχαν χρόνο να απολαύσουν τη φύση και συνειδητοποίησαν ότι μια πιο απλή ζωή είναι πιο ευχάριστη. Eκείνοι που είχαν κολλήσει στις πόλεις ήθελαν αυτό που δεν μπορούσαν να έχουν».

«Από ψυχολογική άποψη, η επιστροφή στη φύση και στην εξοχή είναι ένα από τα καλύτερα πράγματα που μπορούμε όλοι να κάνουμε για την ψυχική υγεία μας», λέει η Βρετανή ψυχολόγος, Chloe Paidoussis-Mitchel.

«Μειώνει τους χρόνιους στρεσογόνους παράγοντες, όπως τους πολυσύχναστους χώρους, το έγκλημα και τις δύσκολες μετακινήσεις. Η εξοχή προσφέρει, επίσης, κοινωνική ασφάλεια, μιας και σε ένα χωριό ο ένας προσέχει τον άλλον. Αυτή είναι μια τεράστια άνεση για πολλούς που έχουν βιώσει τη μοναξιά ενώ ζουν σε τεράστιες πόλεις», προσθέτει.

Οι rural influencers έμπνευση και για τους σχεδιαστές μόδας

Η επιρροή των rural influencers δεν περιορίζεται μόνο στο Instagram και στους απλούς χρήστες του. Μέχρι και μεγάλοι Οίκοι Μόδας επηρεάστηκαν από αυτήν την τάση και την ενέταξαν μέσα στα fashion shows τους.

Για παράδειγμα, ο Jacquemus παρουσίασε πέρσι την επίδειξη μόδας για τη σεζόν Spring/Summer 2020 σε ένα Προβηγκιανό λιβάδι γεμάτο λεβάντες, ενώ ο Dior έντυσε τα μοντέλα του με ανοιξιάτικα λουλούδια και με ένα φόρεμα που έμοιαζε με άχυρα.

Και όχι μόνο... Παρά τον όχι και τόσο ζεστό καιρό της Μεγάλης Βρετανίας το καλοκαίρι, τα prairie dresses (aka φορέματα με print από λιβάδια) επικράτησαν στη μόδα.

Βλέπεις, λοιπόν, ότι οι rural influencers... ήρθαν για να μείνουν; 

Cover photo: @thechiefshepherdess

12 SHARES
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ