Τα μισά να μας έλεγε: Η τρολιά του Anthony Hopkins στη viral μάσκα της Kardashian είναι άλλο επίπεδο

Τα μισά να μας έλεγε: Η τρολιά του Anthony Hopkins στη viral μάσκα της Kardashian είναι άλλο επίπεδο

«Γεια σου Kim, νιώθω ήδη 10 χρόνια νεότερος». Ο Anthony Hopkins φόρεσε τη viral μάσκα της Kim Kardashian που υπόσχεται σύσφιξη στο πηγούνι και τρόλαρε ξανά τον Hannibal Lecter αλλά και το μέλος της ισχυρής οικογένειας. Νηφάλιος εδώ και δεκαετίες, ο Sir στα 86 του μετατρέπει το Instagram του σε προσωπική σκηνή: χορεύει μέχρι και συρτάκι σαν Έλληνας, παίζει με φίλτρα και κάνει το beauty marketing της Kardashian να μοιάζει ακόμα πιο creepy.

«Hello Kim, I’m already feeling 10 years younger». Με αυτή τη «Γεια σου Kim, νιώθω ήδη 10 χρόνια νεότερος» φράση και μια μακάβρια ψευτοευγένεια, ο Anthony Hopkins κατάφερε να κάνει ένα καλλυντικό προϊόν… τρόμο. Κυριολεκτικά. Ο βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός δεν άφησε ασχολίαστη τη νέα, αλλόκοτη κυκλοφορία της Kim Kardashian: το Seamless Sculpt Face Wrap, ένα face-lifting chinstrap της σειράς Skims, αξίας 48 δολαρίων.

Στο σαρκαστικό Instagram Reel που δημοσίευσε την Πέμπτη, ο Hopkins φόρεσε το επίμαχο προϊόν -μια ελαστική μάσκα προσώπου που αγκαλιάζει το πηγούνι και υπόσχεται σύσφιξη και ανόρθωση και «μεταμορφώθηκε» για λίγο ξανά στον Hannibal Lecter, τον πιο διαβόητο ρόλο του, από τη θρυλική ταινία The Silence of the Lambs (1991).

Με παγωμένο βλέμμα, κάρφωσε την κάμερα και ξεστόμισε το ειρωνικό του «Hello Kim», υπονοώντας πως νιώθει ήδη δέκα χρόνια νεότερος φορώντας το προϊόν. Και φυσικά, δεν παρέλειψε τον χαρακτηριστικό ήχο -το hiss του Lecter - που συνοδεύει τη διαβόητη κινηματογραφική ατάκα:

«I ate his liver with some fava beans and a nice Chianti».

Το μικρό σκετς έκλεισε με ένα χαμηλό, απειλητικό «Goodbye», σαν να ετοιμαζόταν για… δείπνο. Στη λεζάντα της ανάρτησης, ο Hopkins tag-αρε φυσικά την Kim και έγραψε με αφοπλιστική ειρωνεία:

«Thank you, Kim. Don’t be afraid to come over for dinner».

https://www.instagram.com/p/DMyGJbYSx--

Η απολαυστική του ανάρτηση έκανε αμέσως τον γύρο των social media, μετατρέποντας ένα ήδη αμφιλεγόμενο προϊόν σε cult αστείο. Αν και ο Hopkins προφανώς διασκέδασε με την κατάσταση, η υποδοχή του Face Wrap από το κοινό ήταν… διχαστική.

Κάποιοι χρήστες των social έσπευσαν να το χαρακτηρίσουν:

«σαν μεσαιωνικό όργανο βασανιστηρίων για το πρόσωπο»

«ξεδιάντροπη απόπειρα για εύκολο χρήμα»

ενώ άλλοι, λιγότερο επικριτικοί, το βρήκαν απλώς… εξωφρενικά αστείο. Παρά τις αντιδράσεις, το προϊόν εξαντλήθηκε μέσα σε λίγες ώρες από την κυκλοφορία του, αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά τη δύναμη της περιέργειας ή του marketing.

Ο Anthony Hopkins μετά τον Hannibal: Νηφάλιος, ατακαδόρος και… χορευτής στο Instagram

Πέρα όμως από την viral στιγμή, η ανάρτηση του Hopkins επιβεβαίωσε κάτι πολύ μεγαλύτερο, ότι ο 86χρονος ηθοποιός είναι ένας άνθρωπος που ξέρει να γελάει με τον εαυτό του.

Ο Sir Anthony Hopkins είναι σήμερα νηφάλιος εδώ και σχεδόν πέντε δεκαετίες, έχοντας μιλήσει ανοιχτά για την πάλη του με τον αλκοολισμό, την οποία νίκησε το 1975. Από τότε, έχει αφιερώσει τη ζωή του όχι μόνο στην τέχνη, αλλά και στη συνειδητή παρουσία με πάθος για τη μουσική, τη ζωγραφική και, φυσικά, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

https://www.instagram.com/p/DEKNSxQolvZ

Το Instagram του Hopkins δεν μοιάζει με κανενός άλλου διάσημου. Είναι γεμάτο με βίντεο όπου αυτοσχεδιάζει, ζωγραφίζει, στέλνει αισιόδοξα μηνύματα, φορά περίεργα φίλτρα, χορεύει. Και όταν λέμε χορεύει… εννοούμε και συρτάκι. Σε ένα από τα πιο γνωστά viral του, ο Hopkins χορεύει Zorba the Greek σαν Έλληνας, αποδεικνύοντας πως ο ίδιος έχει μετατρέψει τα social media σε προσωπικό του θέατρο, άλλοτε συγκινητικό, άλλοτε κωμικό, πάντοτε αυθεντικό.

https://www.instagram.com/p/DBmKNAVS3Ot

Η «τρολιά» με τη μάσκα της Kim Kardashian ήταν, επομένως, απλώς το επόμενο επίπεδο σε μια μακρά σειρά από δημόσιες αναρτήσεις του που συνδυάζουν το κύρος του μεγάλου ηθοποιού με την ελαφρότητα ενός παιδιού που παίζει.

Ένας πραγματικός καλλιτέχνης ξέρει πότε να σοβαρεύεται και πότε να κάνει τον κόσμο να γελάει. Ο Hopkins είναι και τα δύο. Και παραμένει ένας από τους πιο ακομπλεξάριστους ανθρώπους του Χόλιγουντ.

Γιατί τελικά, ποιος θα μπορούσε να σατιρίσει πιο εύστοχα το απόλυτο σύμβολο του beauty marketing, από έναν ηθοποιό που δεν έχει πια τίποτα να αποδείξει;

https://www.instagram.com/p/C_Yi8-myvj5