Αργός μεταβολισμός; 4 λόγοι που έχει... «κολλήσει» η ζυγαριά!

Μάθετε τι μπορεί να φταίει και δε χάνετε εύκολα τα περιττά κιλά

Παρόλο που προσέχετε τη διατροφή σας και γυμνάζεστε τακτικά δε χάνετε εύκολα βάρος; Μήπως τελικά ο μεταβολισμός σας είναι αργός; Αν θέλετε να μάθετε τις βασικότερες αιτίες που ο μεταβολισμός σας τεμπελιάζει τότε διαβάστε παρακάτω:


1. Φύλο και ηλικία
Όσο περνούν τα χρόνια ο μυϊκός ιστός συρρικνώνεται. Αυτό τι σημαίνει; Ο μεταβολικός ρυθμός πέφτει και δυσκολεύστε να χάνετε εύκολα βάρος. Επιπλέον, σύμφωνα με μελέτες οι άντρες τείνουν να καίνε περισσότερες θερμίδες από ότι οι γυναίκες, καθώς έχουν περισσότερη μυϊκή μάζα και λιγότερο λίπος πάνω τους.


2. Μυϊκή μάζα
Έχει διαπιστωθεί πως η λειτουργία του μεταβολισμού βασίζεται στη μυϊκή μάζα του σώματος. Όσο περισσότερη μυϊκή μάζα έχετε, άλλο τόσο γρήγορος θα είναι και ο μεταβολισμός σας. Για αυτόν ακριβώς το λόγο είναι πολύ σημαντική η άσκηση στη ζωή μας. Φροντίστε να γυμνάζεστε τουλάχιστον 3-4 φορές την εβδομάδα και θα δείτε σύντομα τα αποτελέσματα πάνω σας!


3. Κακή διατροφή
Νομίζετε τυχαία οι διαιτολόγοι προτείνουν να τρώτε ανά τακτά χρονικά διαστήματα; Υπάρχει λόγος! Πείτε όχι στα μεγάλα γεύματα και φροντίστε να λαμβάνετε υγιεινές τροφές ανά τρεις με τέσσερις ώρες. Μην παραλείπετε ποτέ γεύματα, καθώς το μόνο που θα πετύχετε είναι να ρίξετε το μεταβολικό σας ρυθμό. Πίνετε άφθονες ποσότητες νερού και μην ξεχνάτε τα υγιεινά σνακ. Με αυτό τον τρόπο θα χάσετε τα περιττά κιλά. Αν δεν ακολουθείτε αυτό το πρόγραμμα, μην παραπονιέστε για τον υποτιθέμενο αργό μεταβολισμό σας.


4. Προβλήματα θυρεοειδούς
Αν παρ'όλες τις προσπάθειές σας να χάσετε κιλά, ο δείκτης της ζυγαριάς επιμένει να είναι κολλημένος, τότε καλό θα ήταν να τσεκάρατε το θυρεοειδής σας, καθώς μπορεί να πάσχετε από υποθυρεοειδισμό. Στην περίπτωση αυτή ο θυρεοειδής αδένας υπολειτουργεί με αποτέλεσμα ο αδένας να παράγει λιγότερες ορμόνες από αυτές που χρειάζεται ο οργανισμός του ανθρώπου. Ο μεταβολισμός κοιμάται κι έτσι η διαδικασία αδυνατίσματος είναι αρκετά πιο δύσκολη!

 

Διαβάστε ακόμα

Πρησμένη κοιλιά; Δοκιμάστε αυτό το smoothie και πείτε αντίο στο φούσκωμα!

Διαιτητική σαλάτα: Τι να προτιμάτε και τι να αποφεύγετε!

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ