Από Δευτέρα... δίαιτα: Πώς θα χάσεις 3 κιλά σε μία εβδομάδα

Κορίτσια, τα πιρούνια... κάτω!

Πήρες απόφαση να ξεκινήσεις να προσέχεις την διατροφή σου αλλά  έχεις δοκιμάσει τόσα προγράμματα διατροφής, με αποτέλεσμα να  χάνεις την πρώτη εβδομάδα μισό κιλό και αυτό σε απογοητεύει. Μετά καταφεύγεις σε χημικές δίαιτες, με τις οποίες χάνεις 2-3 κιλά την πρώτη εβδομάδα, αφού έχεις λιμοκτονήσει και την επόμενη εβδομάδα έχεις πάρει  πίσω 4 κιλάκια.

Μην ταλαιπωρείσαι άλλο... έχουμε την λύση για εσένα. Το παρακάτω μενού είναι ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής για να χάσεις από την πρώτη εβδομάδα 2-3 κιλά χωρίς να πεινάς και με ασφαλή τρόπο.  ( Σε περίπτωση προβλήματος υγείας καλή είναι να μιλήσεις με το θεράποντα γιατρό σου ή το διατροφολόγο σου).

Πρωινό γεύμα: Δεν υπάρχει καλύτερο γεύμα από το να ξεκινάς την ημέρας σου με 1 γιαούρτι 0-2% λιπαρά με 3 κουταλιές της σούπας βρώμη . Αν σου αρέσουν τα superfoods δοκίμασε στο γιαούρτι σου να προσθέσεις 1 κουταλιά της σούπας βρώμη + 1 κ γλ λιναρόσπορο + 1 κ σ cranberries + 1-2 κ γλ μέλι βιολογικό.

Δεκατιανό :1 μέτριο φρούτο δικής σου επιλογής ή 2 κουταλιές της σούπας σταφίδα αποξηραμένη. Τι καλύτερο από το φρούτο; Θα σε χορτάσει χωρίς να σε φουσκώσει, αλλά θα σου μειώσει και τη λιγούρα ώστε να μην πέσεις με τα μούτρα στο μεσημεριανό γεύμα. Συνόδεψε το φρούτο σου με 1-2 φλιτζάνια πράσινο τσάι χωρίς ζάχαρη ή κάποιο άλλο ρόφημα βοτάνων, όπως ο κρόκος Κοζάνης.

Μεσημεριανό γεύμα: Για τους Έλληνες είναι το κύριο γεύμα και θα ήταν ιδανικό να το έχεις καταναλώσει πριν τις 3μμ. Για τις ημέρες της εβδομάδας κάνε εναλλαγή τα παρακάτω γεύματα:

-1 μέτρια μερίδα κοτόπουλο + μεγάλη πράσινη σαλάτα με 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο

-1 μερίδα ψάρι ( γύρω στα 120γρ)  με 1 μερίδα βραστά λαχανικά με 1 κ σ λάδι και άφθονο λεμόνι ή 1 μερίδα σολομός  120γρ. με βραστά λαχανικά

- 1 ομελέτα στο αντικολλητικό τηγάνι από 1 αβγό ολόκληρο και 1 ασπράδι + 1 φ τυρί 30γρ χαμηλό σε λιπαρά . Πρόσθεσε στην ομελέτα λαχανικά, όπως μανιτάρια, πιπεριά, ντομάτα, κρεμμύδι και ό,τι τραβά η όρεξη σου. Αλλιώς συνόδεψε το γεύμα σου με μία σαλάτα πράσινη με μαρούλι και ρόκα και 1 κουταλιά της σούπας λάδι.

-2 μέτρια μπιφτέκια ( 120γρ ζυμωμένα με κουάκερ) + πράσινη σαλάτα με 1 κ σ ελαιόλαδο

- Με μια μέτρια πατάτα σε μέγεθος αβγού φτιάξτε μία πατατοσαλάτα με βραστά λαχανικά, κολοκυθάκια, καρότο + 1 τόνος σε νερό 60 γρ + 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο . Αν θέλεις  περισσότερη γεύση μπορείς να προσθέσεις  1-2 κ σ γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά αντί για μαγιονέζα

 

Καρτσωνάκη Χριστίνα  

BscMscΚλινικη διαιτολογος διατροφολόγος

Μόνιμος συνεργάτης στο κέντρο χορού και ψυχολογίας dance your soul

kartsonakixristol@yahoo.gr  

www.Danceyoursoul.gr 

Απογευματινό: Καλό θα ήταν το γεύμα  αυτό να ακολουθεί περίπου 3 ώρες μετά το μεσημεριανό. Ένα ακόμα φρούτο και 1 φλ κεφιρ 240ml  είναι ένας συνδυασμός που θα σε δυναμώσει και δεν θα σε βαρύνει για να μπορέσεις να πας γυμναστήριο. Αν δεν είσαι φαν του κεφιρ μπορείς να δοκιμάσεις κάποιο άλλο γαλακτοκομικό με λίγα λιπαρά όπως 1 φλ γάλα με λίγα λιπαρά ή ένα δεύτερο γιαούρτι 0-2%

Βραδινό: Και όχι δεν θα σου πούμε να φας ένα γιαουρτάκι... όταν δουλεύεις όλη ημέρα. Το βραδινό γεύμα σε βοηθά να χαλαρώσεις. Επειδή όμως θέλουμε να χάσεις και βάρος ... δοκίμασε τα εξής βραδινά γεύματα ανάλογα με την επιθυμία σου και την διαθεσιμότητα υλικών που έχεις στο σπίτι:

->1 αβγό βραστό + 1 φ τυρί με χαμηλά λιπαρά 30γρ + 2 φρυγανιές ολικής άλεσης με  1 μπολάκι σαλάτα με 2 κ γλ λάδι ( 2 φ/ εβδ)

-> 60γρ άπαχο κρεμώδες τυρί τύπου Cottage/ κατίκι δομοκού +2 παξιμαδάκια + ντομάτα + ρίγανη + 3 ελιές ( μικρά ντακάκια)

->1 τόνος σε νερό 60γρ + 2 φρυγανιές + σαλάτα ωμή με 2 κ γλ. λάδι

->Φτιάξε ακόμα μια πολύ ωραία πολύχρωμη σαλάτα με πολλά λαχανικά και κόψε μέσα 2 φέτες γαλοπούλα ή κοτόπουλο + 2 φρυγανιές + 1 κ σ λάδι.

Δοκίμασε την παραπάνω διατροφή, μαζί με 30 λεπτά αεροβική άσκηση καθημερινα,6-8 ποτήρια νερό και μην υπερβείς του 2 καφέδες (σκέτου)… και θα τα καταφέρεις.

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
DPG NETWORK
Κρούσματα σήμερα: 98 θάνατοι και 603 διασωληνωμένοι - 1.193 κρούσματα

Κρούσματα σήμερα: 98 θάνατοι και 603 διασωληνωμένοι - 1.193 κρούσματα

Κρούσματα σήμερα: Αχτίδα ελπίδας – Πόσα εντοπίστηκαν σε Αττική και Θεσσαλονίκη

Κρούσματα σήμερα: Αχτίδα ελπίδας – Πόσα εντοπίστηκαν σε Αττική και Θεσσαλονίκη

Μαραντόνα: Για ιατρική αμέλεια κατηγορείται ο γιατρός του – Έφοδος της Αστυνομίας στο σπίτι του

Μαραντόνα: Για ιατρική αμέλεια κατηγορείται ο γιατρός του – Έφοδος της Αστυνομίας στο σπίτι του

Formula 1: Τρομακτικό ατύχημα - Εξερράγη μονοθέσιο! (videos+photos)

Formula 1: Τρομακτικό ατύχημα - Εξερράγη μονοθέσιο! (videos+photos)

Πέτσας για κρούσματα: Fake news τα περί διπλής καταγραφής από τον ΕΟΔΥ- Οργισμένη αντίδραση Χαρδαλιά

Πέτσας για κρούσματα: Fake news τα περί διπλής καταγραφής από τον ΕΟΔΥ- Οργισμένη αντίδραση Χαρδαλιά

Κορονοϊός - Εξαδάκτυλος: Όχι σε σταδιακή άρση lockdown στις 7 Δεκεμβρίου

Κορονοϊός - Εξαδάκτυλος: Όχι σε σταδιακή άρση lockdown στις 7 Δεκεμβρίου

Πολεμική Αεροπορία: Αυτή είναι η ελληνική «οχιά» που τρέμει ο Ερντογάν - Έτοιμο το πρώτο F-16 Viper

Πολεμική Αεροπορία: Αυτή είναι η ελληνική «οχιά» που τρέμει ο Ερντογάν - Έτοιμο το πρώτο F-16 Viper

Εισήγηση - «βόμβα» σε Μητσοτάκη: «Μην ανοίξεις τίποτα - Καθολικό lockdown και τα Χριστούγεννα»

Εισήγηση - «βόμβα» σε Μητσοτάκη: «Μην ανοίξεις τίποτα - Καθολικό lockdown και τα Χριστούγεννα»

Έρχεται «μπαράζ» πληρωμών: Τι ισχύει για επιδόματα, κληρονόμους και έκτακτο βοήθημα

Έρχεται «μπαράζ» πληρωμών: Τι ισχύει για επιδόματα, κληρονόμους και έκτακτο βοήθημα

Δώρο Χριστουγέννων 2020: Πότε πληρώνεται - Υπολογίστε ΕΔΩ το ποσό

Δώρο Χριστουγέννων 2020: Πότε πληρώνεται - Υπολογίστε ΕΔΩ το ποσό

Star Wars: Πέθανε ο «Darth Vader» Ντέιβιντ Πράουζ

Star Wars: Πέθανε ο «Darth Vader» Ντέιβιντ Πράουζ

Κορονοϊός: Σοκάρει ο Κώστας Τσόκλης - Θα έσωζα τον γέροντα, το παιδί μπορεί να είναι ένα βόδι όρθιο

Κορονοϊός: Σοκάρει ο Κώστας Τσόκλης - Θα έσωζα τον γέροντα, το παιδί μπορεί να είναι ένα βόδι όρθιο