Τι ώρα πρέπει να τρως πρωινό και βραδινό για να χάσεις λίπος;

2 SHARES

Μια ερώτηση που σίγουρα μας έχει απασχολήσει. Τελικά κατά πόσο σχετίζεται η ώρα κατανάλωσης φαγητού με την απώλεια σωματικού λίπους; 

Οι διατροφολόγοι έχουν την απάντηση και είναι ξεκάθαροι: Το μυστικό της καύσης του λίπους βρίσκεται στην ώρα! Συγκεκριμένα, το τι τρώμε μοιάζει να έχει λιγότερη σημασία από το πότε το τρώμε σύμφωνα με νέα έρευνα του Πανεπιστημίου του Surrey. 

10 εβδομάδες μελέτης ήταν αρκετές για να καταλήξουν οι επιστήμονες στο συμπέρασμα πως η σύνθεση του σώματός μας επηρεάζεται σημαντικά από την ώρα κατανάλωσης των τροφών. Για να αποδειχθεί αυτό, εθελοντές χωρίστηκαν σε δύο ομάδες με σκοπό να δοκιμαστούν σε συνθήκες περιορισμένης ώρας σίτισης, μπορώντας όμως να φάνε ό,τι θέλουν.

Η μία ομάδα εξακολούθησε να γευματίζει κανονικά στις συνηθισμένες της ώρες, ενώ η άλλη μπήκε στη διαδικασία να παίρνει πρωινό 90 λεπτά αργότερα και βραδινό του 90 λεπτά νωρίτερα από το συνηθισμένο τους. 

Η συνέχεια στο limeandlife.com

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ