Τι να προσέξεις στο πέρασμα από τη νηστεία στην κρεατοφαγία

2 SHARES

Πώς να φας το Μεγάλο Σάββατο και την Κυριακή του Πάσχα;

Η νηστεία είναι ο ιδανικότερος τρόπος για να αποτοξινωθεί ο οργανισμός σου από τα ζωικά λιπαρά. Τι γίνεται όμως στη μετάβαση από τη χορτοφαγική διατροφή στην απόλυτη κρεατοφαγία; Η υπερβολή που συνήθως χαρακτηρίζει τα γεύματα της Πασχαλινής περιόδου, ταλαιπωρεί σημαντικά τον οργανισμό.

Η νηστεία συνήθως περιλαμβάνει χαμηλές ποσότητες πρωτεΐνης, σε αντίθεση με όλα τα κρεατικά του πασχαλινού τραπεζιού, τα οποία όταν διασπώνται παράγουν αμμωνία. Το σώμα λοιπόν, «ζορίζεται» για να αποβάλει τα υψηλά ποσά της αμμωνίας. Δεν είπε κανείς να μη φας κρέας ειδικά το Πάσχα! Ας είμαστε ρεαλιστές. Το θέμα είναι να φας έξυπνα για να μην επιβαρυνθείς πολύ και επιπλέον για να μην έχεις γαστρεντερικές διαταραχές. Για να το καταφέρεις αυτό:

  • Το Μεγάλο Σάββατο το βράδυ, κάνε μια προσπάθεια να φας μόνο τη σούπα που συνήθως σερβίρεται είτε αυτή είναι μαγειρίτσα είτε κάποια άλλη κρεατόσουπα, που θα προετοιμάσει το πεπτικό σου σύστημα για την επόμενη μέρα. Αν κάτι τέτοιο δε σε ευχαριστεί μπορείς να επιλέξεις να φας κάποιο ψητό ή ένα δύο αυγά με ψωμί και σαλάτα. Καλό είναι, με λίγα λόγια, να μη φας από όλα, γιατί το πιο πιθανό είναι να νιώσεις φούσκωμα και πιθανότατα να έχεις διάρροια.
  • Την Κυριακή του Πάσχα το πρωί, χρειάζεται επίσης προσοχή, για τους ίδιους λόγους που αναφέραμε. Μην πέσεις λοιπόν, με τα μούτρα σε κουλούρια με βούτυρο και σε τσουρέκια, αλλά σε καμία περίπτωση μην πας στον οβελία εντελώς νηστική γιατί θα σε πιάσει το στομάχι σου.
  • Μετά από μια εβδομάδα (ή και περισσότερο) νηστείας, η πέτσα από το αρνί που είναι κυρίως λίπος, είναι σίγουρα πολύ δύσπεπτη. Προσπάθησε να επιλέξεις ένα πιο άπαχο κομμάτι και περιόρισε όσο γίνεται τα τυριά.
  • Για να μην έχεις επιπλέον ενοχλήσεις, κατανάλωσε αλκοόλ και γλυκά με μέτρο, ειδικά αν τόσο καιρό τα απέφευγες.
  • Το βράδυ της Κυριακής, δε χρειάζεται να συνεχίσεις το τσιμπούσι, εξάλλου και τη Δευτέρα το μεσημέρι μάλλον θα συνεχίσεις την κρεατοφαγία. Όλα αυτά τα εδέσματα οδηγούν σε κατακράτηση υγρών, οπότε το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να φας φρούτα που είναι πλούσια σε κάλιο και θα σε βοηθήσουν να διώξεις το πρήξιμο. Μια άλλη καλή λύση επίσης, θα ήταν και ένα γιαούρτι.

Ευχαριστούμε πολύ την Κλειώ Δημητριάδου, Κλινικός Διαιτολόγος-Διατροφολόγος Χαροκοπείου, Msc στη συμβουλευτική ψυχολογία, Life Coaching Καποδιστριακό πανεπιστήμιο, www.coachmydiet.wordpress.comhttps://www.instagram.com/kliodim

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ