Γιατί πρέπει να τρως την πατάτα μόνο με τη φλούδα

4 SHARES

Άσε κάτω το πίλερ, φάε τις πατάτες με την φλούδα

Είσαι από εκείνα τα περίεργα κορίτσια που δεν τρώνε πατάτες αν δεν αφαιρέσουν την φλούδα. Και να σε καταλάβω στην βραστή πατάτα φίλη μου αλλά στην τηγανητή και την ψητή γιατί το κάνεις αυτό;

Είτε μιλάμε για πατάτες ή για γλυκοπατάτες, η φλούδα είναι πάντα η καλύτερη προς κατανάλωση.

Η φλούδα πατάτας έχει 3 γραμμάρια πρωτεΐνης, 5 γραμμάρια φυτικών ινών (το εσωτερικό της πατάτας μόλις 2 γραμμάρια) και βιταμίνη του συμπλέγματος Β ενώ η φλούδα περιέχει περισσότερη Β6 σε σχέση με το εσωτερικό.

Κι όχι μόνο, η εξωτερική στοιβάδα της πατάτας αλλά και στα περισσότερα φρούτα και λαχανικά, περιέχει αντιοξειδωτικά και φυτικές ίνες που χάνεις όταν την αφαιρείς. Τα στοιχεία αυτά μπορούν να προστατεύσουν τα κύτταρα από βλάβες που θα μπορούσαν να οδηγήσαν σε καρκίνο ενώ ταυτόχρονα βελτιώνουν το ανοσοποιητικό και μειώνουν την φλεγμονή.

Αν πάλι μιλάμε για την φλούδα μόνη της, δες το παραπάνω βίντεο για να φτιάξεις το πιο περίεργο αλλά τέλειο σνακ. 

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ