Αλεύρι μπανάνας: Η τροφή που σε βοηθάει να χάσεις βάρος και είναι πλούσια σε οφέλη

8 SHARES

Γιατί πρέπει να το βάλεις στη διατροφή σου

Το κέικ που φτιάχνεις σπίτι σου μπορεί τώρα να γίνει πιο γευστικό και υγιεινό, προσθέτοντας ένα υλικό που δεν γνώριζες μέχρι τώρα τα οφέλη του, και πόσο καλό κάνει στην υγεία σου, και στο σώμα σου κατ’ επέκταση. Τώρα μπορεί να φτιάξεις το κέικ σου με μπανάνα, και για να είμαστε ακριβείς δεν εννοούμε την μπανάνα σαν φρούτο, αλλά το αλεύρι μπανάνας.

Το αλεύρι μπανάνας είναι η νέα hot super τροφή, η οποία έχει άπειρα οφέλη τόσο για τη υγεία σου, όσο και για το σώμα σου. Τυπικά φτιαγμένο από άγουρες βραζιλιάνικες μπανάνες, το αλεύρι πράσινης μπανάνας γίνεται γρήγορα ο πιο υγιεινός (και πιο γευστικός) τρόπος για να καρπωθούμε τα οφέλη των τροπικών φρούτων. Οι πράσινες μπανάνες αποφλοιώνονται, κόβονται σε φέτες, αφυδατώνονται και στη συνέχεια αλέθονται για να σχηματίσουν ένα αλεύρι που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τα πάντα, από το ψήσιμο των brownies έως το πρωινό σου smoothie.

Δες κάποιους από τους λόγους για να βάλεις το αλεύρι μπανάνας στη διατροφή σου.

#1. Εξισορροπεί τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα
Επειδή οι «νεαρές» μπανάνες συλλέγονται πριν ωριμάσουν, η περιεκτικότητά τους σε ζάχαρη δεν αναπτύσσεται πλήρως, επομένως είναι χαμηλότερες σε φυσικά σάκχαρα από ό, τι οι πιο ώριμες. Επίσης, σε αντίθεση με άλλα αμυλούχα συστατικά όπως τα ζυμαρικά και το άσπρο ψωμί - τα οποία χωνεύονται ταχέως, απορροφούνται ως γλυκόζη στην κυκλοφορία του αίματος και αυξάνουν τα επίπεδα ινσουλίνης - το ανθεκτικό άμυλο στις πράσινες μπανάνες επιβραδύνει την απελευθέρωση τροφής μέσω του εντέρου.

#2. Είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες
Και όχι σε οποιαδήποτε ίνα, αλλά στην πρεβιοτική ίνα. Τα πρεβιοτικά υποστηρίζουν τα καλά βακτήρια που υπάρχουν στο έντερο και είναι πολύ πιο ισχυρά και ευεργετικά για τις κοιλιές μας παρά τα προβιοτικά, καθώς λειτουργούν ως λίπασμα για την υπάρχουσα καλή χλωρίδα. Αυτό μπορεί να βοηθήσει με τα πάντα (από την κακή πέψη) και μπορεί ακόμη και να σε βοηθήσει να αποκτήσεις μία πιο επίπεδη κοιλιά.

#3. Σε βοηθάει να χάσεις βάρος
Χαμηλότερο σε θερμίδες από τα περισσότερα αλεύρια σίτου και εναλλακτικές λύσεις όπως αλεύρι βρώμης και αμυγδάλου, το αλεύρι μπανάνας είναι μια εξαιρετική επιλογή για εσένα που μετράς συνεχώς την περιφέρειά σου. Λόγω της περιεκτικότητάς του σε ίνες, σε κρατάει χορτάτη για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, καθιστώντας λιγότερο πιθανό να φας εκείνα τα μπισκότα που έχεις σπίτι μια ώρα μετά το μεσημεριανό σου γεύμα. Είναι επίσης καλό για όσους πάσχουν από διαβήτη γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο.

8 SHARES
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ