Η πιο ωραία ιδέα για να μη φας μελομακάρονα από την ειδικό

4 SHARES

Αν σήμερα θες να κρατήσεις τη διατροφή σου, δοκίμασε το κόλπο αυτό

H διαιτολόγος- διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου είχε μια απίθανη ιδέα για να αποφύγουμε να παραφάμε τα μελομακάρονα στην πιατέλα! Πρώτα πρώτα θυμήσου πως μελομακάρονα και κουραμπιέδες έχουν περίπου τις ίδιες θερμίδες (150 για ένα μέτριο μέγεθος). Ο κουραμπιές μπορεί να φτάσει και τις 200, ανάλογα την ποσότητα της ζάχαρης άχνης)

-Το μελομακάρονο φτιάχνεται με ελαιόλαδο που περιέχει μονοακόρεστα λιπαρά, ενώ ο κουραμπιές με βούτυρο. Ο κουραμπιές φτιάχνεται αποκλειστικά με ζάχαρη, ενώ στο μελομακάρονο βάζουμε και μέλι το οποίο υπερτερεί χάρη στις βιταμίνες του συμπλέγματος Β

Στο μελομακάρονο βάζουμε καρύδια, πηγή ω-3 λιπαρών οξέων, βιταμίνης Ε, Β6, φυτικών ινών (για τη λειτουργία του εντέρου), αντικαρκινική δράση. Στον κουραμπιέ βάζουμε αμυγδαλα πηγή ασβεστίου (για την υγεία των οστών και των δοντιών), σιδήρου (για αντοχή και συγκέντρωση), φυλλικού οξέος (για την απορρόφηση του σιδήρου και τη λειτουργία του DNA), ω-3 λιπαρών οξέων, φυτικών ινών

Το μελομακάρονο περιέχει και χυμο πορτοκαλιού (βιταμίνη C), κανέλα και γαρύφαλο (σίδηρος και αντιοξειδωτικά). Η βιταμίνη C ενισχύει την απορρόφηση του σιδήρου

Οπότε, η μία λύση που έχεις είναι να αφήσεις μερικά μελομακάρονα χωρίς σιρόπι και κάποιους κουραμπιέδες χωρίς ζάχαρη για το σπίτι ώστε να γλιτώσεις κάποιες θερμίδες!

Εναλλακτικά, φτιάξε αρωματικό νερό σαν μελομακάρονο

Αν δυσκολεύεσαι τον χειμώνα να πιείς νερό, μπορείς να προσθέσεις σε βραστό νερό φέτες πορτοκαλιού, ξυλάκια κανέλας και λίγα γαρυφαλλάκια και να έχεις ενα comfort «ρόφημα» που μυρίζει μελομακάρονο.
Μπορείς φυσικά να προσθέσεις και τσάι! 

4 SHARES
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ